بازدید 5121

تدابیر امنیتی شدید اسرائیل در آستانه یادبود هولوکاست

در روزهای آتی تدابیر امنیتی در اراضی اشغالی جهت آمادگی برای استقبال از سران جهان شرکت‌کننده در هفتاد و پنجمین سالگرد هولوکاست افزایش می‌یابند.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 20 January 2020

 

به گزارش تابناک، به نقل از شبکه ماهواره‌ای "مکان" رژیم صهیونیستی، پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۵۰ پادشاه و روسای جمهوری کشورهای مختلف در هفتاد و پنجمین سالگرد هولوکاست شرکت کنند.

در این راستا، بر اساس جدول زمانی پروازها، از امروز (دوشنبه) تا روز پنج‌شنبه سالن شماره یک فرودگاه بین‌المللی بن گوریون بسته شده و جابه‌جایی مسافران در این فرودگاه به سالن شماره سه انجام می‌شود.

پلیس رژیم صهیونیستی از فردا (سه‌شنبه) طرحی برای تامین امنیت گسترده در قدس اشغالی را کلید می‌زند به شکلی که نزدیک به ۱۱ هزار نیروی پلیس و داوطلب در این شهر مستقر خواهند شد، همچنین اقداماتی برای تغییر مسیرهای عبوری در قدس اشغالی در پیش گرفته خواهند شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفته بود، در این مراسم با مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و سایر سران جهان دیدار و با آنها درباره مساله ایران و تحولات مختلف منطقه و نیز تقویت روابط گفت‌وگو خواهد کرد.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان