بازدید 4033

شروع داستان پاکیزگی

برند هوم ‌پلاس به تفاوت فرمولاسیون خود و تاثیر آن بر نوع پاک‌کنندگی سطوح و ظروف و البسه تاکید دارد و با دغدغه سلامت جسمی و روانی خانواده‌ها، محصولاتی مقرون به صرفه از نظر اقتصادی و مورد اعتنا از نظر سلامتی تولیده کرده است.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 20 January 2020

هوم پلاس

توسعه دنیای امروز به طور مستقیم تحت‌تاثیر بهداشت و پاگیزگی است. با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات لایف ‌استایل‌های متفاوت و البته رویکردهای علم نوین در مقاله‌ها و پژوهش‌های موجود، متوجه اهمیت پاکیزگی در زندگی و تاثیر آن بر سلامت روانی افراد می‌شویم.

در فرهنگ امروز، پاکیزه بودن نه تنها جذابیت شخصیتی به همراه دارد، بلکه بر نگاه دیگران  به ما و اثرگذاری ما بر آن‌ها نیز موثر است. از همین رو، پژوهشگران اعتقاد دارند که کودکان را از بدو ورود به دنیا در محیطی پاکیزه و سلامت رشد دهیم تا بخش پردازشگر مغز آن‌ها از همان ابتدا به پاکیزگی سازمان ‌یافته عادت کند. چنین محیطی یادگیری و آموزش‌‌پذیری را در کودکان و نوجوانان تقویت می‌‌کند و نظم پاکیزگی را به عادتی صحیح در زندگی روزمره‌ی آن‌ها تبدیل می‌کند.

از طرف دیگر، عادت به پاکیزگی در مبارزه علیه روزمرگی و عادات کسالت‌آوری که هر روزه با آن‌ها دست به گریبانیم تاثیر می‌گذارد. توجه به سلامت و پاکیزگی محیط زندگی افراد را بر آن می‌دارد تا بر یافتن شیوه‌های متفاوت پاکیزگی تمرکز کنند. به همین دلیل است که بسیاری از خانواده‌ها در انتخاب محصول بهداشتی مورد نظرشان دقت بسیار می‌کنند. توجه به نوع، رنگ، بو و البته فرمولاسیون محصولات بهداشتی یکی از رویکرد های مهم دنیای امروز در مواجه با مسئله‌ی پاکیزگی است.

شروع داستان پاکیزگی

از همین رو، برند «هوم پلاس» تصمیم گرفته است تا با در نظر گرفتن علوم مختلف و تاثیر آن‌ها بر زندگی افراد، شروعی نو در بازار محصولات بهداشتی داشته باشد. هو‌م پلاس تولیدکننده‌ی محصولات پاک کننده و شوینده‌‌ای است که به اعتبار چنین پژوهش‌هایی درصدد فراهم آوردن محیطی سالم برای تک تک افراد خانواده است. محصولات هوم‌پلاس به دلیل برخورداری از فرمولاسیونی متفاوت از دیگر محصولات مشابه در بازار بر تضمین همزمان پاکیزگی و سلامت تاکید دارد و شعاری هم‌راستا با چنین تفکری برگزیده است : «شروع داستان پاکیزگی».

 

برند هوم ‌پلاس به تفاوت فرمولاسیون خود و تاثیر آن بر نوع پاک‌کنندگی سطوح و ظروف و البسه تاکید دارد و با دغدغه سلامت جسمی و روانی خانواده‌ها، محصولاتی مقرون به صرفه از نظر اقتصادی و مورد اعتنا از نظر سلامتی تولیده کرده است.

هوم‌ پلاس با شعار «شروع داستان پاکیزگی» و با هدف محافظت از خانه و خانواده‌ی ایرانی در خدمت سلامتی و بهداشت اعضای خانواده‌ی شماست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان