بازدید 7599

نخستین اظهارات ستین به عنوان سرمربی بارسلونا

مراسم معارفه سرمربی جدید بارسلونا سه‌شنبه بعد از ظهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 14 January 2020

 

به گزارش تابناک  به نقل از آس، باشگاه بارسلونا بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد ارنستو والورده برکنار شده است و کیکه ستین را به عنوان جانشینش معرفی کرد. سرمربی سابق رئال بتیس تا سال ۲۰۲۲ هدایت آبی‌اناری‌ها را بر عهده خواهد داشت. مراسم معارفه ستین سه‌شنبه بعد از ظهر با حضور خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه) و اریک آبیدال (مدیر ورزشی باشگاه) برگزار شد. سرمربی جدید بارسا گفت: والورده را می‌شناسم. او انسان بزرگی است و با او صحبت کرده‌ام. عملکردش در این مدت ارزشمند بود. سعی خواهم کرد با او در ارتباط باشم. کارهای زیادی می‌کرد که خوب بودند. تیمی را به من تحویل داد که در جایگاه نخست لالیگا قرار دارد. ما همیشه زمانی هدایت تیمی را بر عهده می‌گیریم که دچار مشکل است و در رتبه پایینی قرار دارد اما والورده تیم را صدرنشین به ما تحویل داد. برای عملکردش تنها می‌توان قدردانی کرد.

سرمربی سابق رئال بتیس در ادامه اظهار کرد: هدفم فتح همه عناوینی است که می‌توان کسب کرد. باشگاه راه دیگری ندارد. هر سال فتح تمام عناوین و خوب بازی کردن مد نظر است. برای کسب پیروزی بهترین روش خوب بازی کردن است.

ستین به لیونل مسی اشاره کرد و گفت: او یک مورد خاص و منحصر به فرد است. رابطه من با مسی، سرخیو بوسکتس و ... فوق العاده خواهد بود. با این این حال باید تمرین کنند و هر یک جای خودش را دارد. به زودی مرا خواهند شناخت و از نحوه کارم آگاه می‌شوند. آنها باهوش هستند و اکنون تلاش خواهیم کرد از آن بهره کامل را ببریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر