بازدید 4618
از کارمندان و مشتریان شرکت‌ها تا هواداران تیم‌ها و باشگاه‌ها

گروه تبلیغاتی نما پرچم

کد خبر: ۹۵۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 11 January 2020

هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی / کالاهای تبلیغاتی را می توان مواردی توصیف کرد که برای اهداف تبلیغاتی در بازاریابی و ارتباطات بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً حاوی آرم شرکت و یا چاپ پرچم است. در برخی موارد هم تیمهای ورزشی مختلف اقلامی شامل بادکنک، کلاه ، پرچم ، مچ بند، شال ، سربند و لباس منقش به نشان تیم را به هواداران شان هدیه می دهند.

ممکن است عادلانه باشد که تخمین زده شود تقریباً نیمی از این موارد تبلیغاتی خریداری شده توسط لباس و کالاهای پوشیدنی ، لوازم اداری و قلم و تقویم ها و روبان و گردن آویز در انواع مختلفی به حساب می آیند. پبه عنوان مثال ، موارد تبلیغاتی دیگری که معمولاً در دسترس است شامل موارد زیر است: لیوان ، تی شرت ها ، اسباب بازی های استرس ، شیرینی پزی ، ظروف نقره ای ، کریستال / ظروف شیشه ای ، وسایل چرمی ، تشک ماوس ، چترها ، نشان ها ، دفتر خاطرات ، محصولات مرتبط با رایانه و موارد دیگر.

گروه تبلیغاتی نما پرچم

چجوری میشه هدایای تبلیغاتی درست کرد

 چرا از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنید؟

ویژگی های اصلی هدایای تبلیغاتی می تواند به شرح زیر خلاصه شود:

هزینه نسبی پایین سایر روش های تبلیغاتی می توانند بسیار گرانتر باشند. هدایای تبلیغاتی نیز دارای این ارزش هستند. آنها گاه به صورت روزانه پوشیده می شوند، استفاده می شوند ، یا دیده می شوند. موارد میز ، و به همین ترتیب می توانند به حد قابل توجهی برسند.

این فرض عادلانه است که تصور کنیم اکثر مردم دوست دارند چیزی رایگان دریافت کنند و همچنین دوست دارند هدیه دریافت کنند. واکنش های عاطفی و رفتاری نسبت به دریافت چنین هدایایی بسیار از وزن کم اقلام خودشان فراتر می رود. درست به همین دلیل است که باشگاه ها نیز از این طریق سعی در جمع آوری محبوبیت و طرفدار دارند.

انعطاف پذیری تغییرات دکوراسیون محصول و محصول فقط با بودجه محدود است. هدیه مناسب می تواند برای جذابیت در بازار هدف شما تولید شود. 

به طور کلی می توان مزایای هدایای تبلیغاتی را در چند عنوان از جمله زیر قرار داد:

نام تجاری و شرکت

حسن نیت و نگرش مثبت به شرکت و مارک تجاری می تواند در مشتریانی که هدایای تبلیغاتی تجاری دریافت می کنند ایجاد شود. همین نگرش مثبت ، حسن نیت و وفاداری را می توان در کارمندانی که هدایای تبلیغاتی به آنها داده می شود القا یا تقویت کرد. کلاه های بیس بال ، تی شرت ها یا وسایل میز.

انگیزه ، پاداش و جشن گرفتن

هدایای تبلیغاتی می تواند به عنوان مثال تحت نام مشوق های کارمندان  اهدا شود. رسیدن به وضعیت خاص در شرکت یا رسیدن به اهداف.

به منظور دریافت هدایا به عنوان مثال ، مشتریان می توانند با شرکت تماس بگیرند. به منظور دریافت هدیه تبلیغاتی، روی بسته بندی نشانه جمع آوری کنید.

برای جشن سالگرد ، یک رویداد بازاریابی یا موفقیت یک شرکت ، می توانید با هدیه تبلیغاتی مناسب به مشتریان و / یا کارمندان پاداش دهید.

 

افزایش آگاهی ، افزایش شناخت و یادآوری

آرم ، نام شرکت و اطلاعات تماس شما معمولاً در مورد هدایای تبلیغاتی گنجانده شده است. این بدان معنی است که نام شرکت شما به عنوان مثال تبلیغ می شود. هنگام پوشیدن لباس تبلیغاتی ، یا از چترهای تبلیغاتی استفاده می شود.

قرار گرفتن در معرض موارد تبلیغاتی می تواند به افزایش آگاهی از شرکت یا یک کمپین بازاریابی / تبلیغاتی ، افزایش شناخت و پشتیبانی به عنوان مثال کمک کند. نام تجاری یا یک جشن / شرکت یا یک کمپین تبلیغاتی.


به مشتریان می توان یادآوری کرد که برای مثال برای خرید کالاها و خدمات به عنوان مثال مراجعه کنند. اگر یک قلم تبلیغاتی یا میز کار با جزئیات شرکت خود در مورد آن دارید.

گروه تبلیغاتی نما پرچم

چجوری میشه هدایای تبلیغاتی درست کرد

افزایش / تحریک ، تبدیل و فروش

کارمندان / فروشندگان می توانند با هدایای تبلیغاتی بالاتری مورد انگیزه و پاداش قرار گیرند.

با ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب می توان میزان ترافیک نمایشگاه (که منجر به تولید شود) افزایش یافت.

با استفاده صحیح از هدایای تبلیغاتی به عنوان انگیزه ای برای برداشتن مرحله نهایی ، می توانید یک تماس تجاری یا یک رهبر چشم انداز مشتری به مشتری تبدیل کنید. مشتریان از بین رفته می توانند به همان روش دوباره مشتری شوند.

آماده سازی برای اجرای تبلیغات با استفاده از هدایای تبلیغاتی

سیستمی را برای سنجش اثربخشی تبلیغ آماده کنید. این به شما امکان می دهد تا تبلیغات را مدیریت کنید و آن را با فعالیت تبلیغاتی آینده مقایسه کنید.

اطمینان حاصل کنید که نسخه های آرم شما با فرمت صحیح تهیه شده است ، یعنی یک تصویر واضح و بزرگ با وضوح بیش از 300 dpi تهیه کنید ، از یک قالب بردار (EPS یا PSD) استفاده کنید ، نسخه های رنگی RGB و CYMK را در دسترس داشته باشید ، از یک حرفه ای واجد شرایط استفاده کنید. یک بسته نرم افزاری خوب به عنوان مثال فتوشاپ.

به زمان گردش کافی اجازه دهید تا هدایای تبلیغاتی به عنوان مثال تهیه و ارسال شوند. 3 هفته.

خدمات را بررسی کنید (به عنوان مثال مشاوره و کمک) ، نمونه کیفیت محصولات را بررسی کنید و گزینه های حمل و نقل و توزیع را قبل از تصمیم گیری در انتخاب یک عرضه کننده هدایای تبلیغاتی بررسی کنید.

در هنگام سفارش هدایای تبلیغاتی چه انتظاری دارید

قیمت کمتری برای هر کالا برای مقادیر بزرگتر سفارش.

جای تعجب نیست که هدایای تبلیغاتی برای مشتریان بسیار محبوب هستند. طبق اعلام انجمن بین المللی تبلیغات محصولات ، هدایای تبلیغاتی یک صنعت 2.2 میلیارد دلار (PDF) است.

با نشان دادن اینکه به آنها فکر می کنید ، هدایای شرکتی این توانایی را دارند که مشتریان و چشم اندازها را خوشحال کنند. خوب انجام شد ، آنها همچنین تجارت شما را به یاد ماندنی می کنند. آنها کمک می کنند تا آنچه مارک شما به معنای بازی است - بازیگرا بودن ، خلاقیت ، بهره‌وری یا چیز دیگری باشد.

گروه تبلیغاتی نما پرچم
چجوری میشه هدایای تبلیغاتی درست کرد

اکنون ، من در اینجا درباره هدیه های روزانه شما برای تغییر مکان صحبت نمی کنم. مطمئناً مکانی برای تعویض ساده وجود دارد - مانند لیوان قهوه که محصول شما را بیان می کند و جمله ای دلپذیر یا یک کیف دستی قابل استفاده مجدد با آرم برند شما در آن است. Swag برای نمایش های تجاری عالی است. من چیزهای ساده و معکوس نگه داری را نیز نگه داشته ام که برای من جذاب هستند.

اما هدایای تبلیغاتی که واقعاً بر من تأثیر می گذارند ، آنهایی هستند که فراتر از کالاهای تبلیغاتی دارای مارک استاندارد هستند.

من چند هدایای عالی در زمینه بازاریابی دریافت کرده ام ، و در طول راه متوجه شده ام که چه چیزی باعث می شود آنها از هم متمایز شوند. هدیه بازاریابی برای مشتریانی که شرکت شما را بخاطر بسپارند می توانند تا برخی از نشانگرهای مختصر تقسیم شوند. هنگامی که نوبت به ایجاد ایده هایی برای هدایای تبلیغاتی می رسد ، این دستورالعمل را در نظر بگیرید:

- چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید

بله ، بی نظیر از این گذشته ، برای به یاد آوردن یک هدیه تبلیغاتی ، متفاوت است. من الان از یک فروشنده لیوان قهوه استفاده می کنم. خوب متناسب با دست من است ، قابل استفاده در مایکروویو و اندازه عالی است. من از یک فروشنده یادداشت دیگر استفاده می کنم. من قطعاً از آن موارد قدردانی می کنم.

با این حال ، هنگامی که فکر می کنم یک هدیه تبلیغاتی از بالای سر من است ، من به آن جام یا آن پد پس از آن فکر نمی کنم. بدون نگاه کردن ، حتی نمی توانم نام فروشنده را در صفحه بعد از آن بیاد بیاورم.

وقتی به هدیه های به یاد ماندنی شرکتی که دریافت کرده ام فکر می کنم ، به موارد منحصر به فرد تر فکر می کنم.

یکی از به یادماندنی ترین هدایای تبلیغاتی که تاکنون دریافت کرده ام از مارک اندرسون از اندرسون بود. او در جدول تهیه نقشه های کارتونی خود یک چهره سفارشی لگو را ایجاد کرد (تصویر). من خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم ، من واقعاً ویدئویی از آن را ساختم که یک لحظه به شما نشان خواهم داد. این چقدر من را به حرکت درآورد. این نوع منحصر به فردی است که به آن اشاره می کنم.

نما پرچم ارائه کننده خدمات  طراحی و چاپ، هدایای تبلیغاتی ، لوازم هواداری تیم های ورزشی، کلاه و البسه و شال منقش به نشان باشگاه ها، تولید پرچم ، ملزومات نمایشگاهی، بج سینه و تندیس.           

تلفن ثابت 66931329 , 66931089 , 66930351

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار