بازدید 11458
۱

ذوب‌آهن با مربی‌خارجی خوشنام در نیم‌فصل دوم لیگ!

کد خبر: ۹۵۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 11 January 2020

باشگاه ذوب آهن اعلام کرد برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه با یک مربی خارجی به توافق رسیده است اما به نظر می رسد این مربی خارجی قبلا هم در این کار کرده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه ذوب آهن، هیات مدیره این باشگاه در چند روز اخیر، با بررسی گزینه‌های خود درباره یکی از گزینه‌ها به جمع‌بندی نهایی رسید و پس از آغاز مذاکرات، به توافقات لازم با مربی مورد نظر دست یافت و ان‌شاءالله با حضور ایشان قرارداد فی مابین نهایی و به امضاء دو طرف خواهید رسید و این مربی با برنامه‌ریزی و توانمندی که در رزومه خود دارد، کار خود را آغاز می‌کند.

لازم به ذکر است؛ ایشان از مربیان موفق و خوشنام در عرصه تیم‌های ملی چند کشور و هم‌چنین باشگاهی بوده‌اند. در پایان این اطلاعیه آمده است: تلاش و برنامه‌ریزی هیات مدیره همواره در نظر گرفتن شان و جایگاه و قدمت باشگاه ذوب آهن و نگاه به آینده جهت پیشرفت و عزت و افتخارآفرینی بوده و خواهد بود.

انتخاب سرمربی خارجی برای ذوب آهن در حالی انجام می‌شود که وضعیت سرمربیان و بازیکنان خارجی در ایران نامشخص است. استراماچونی از استقلال رفت، ویلموتس تیم ملی را رها کرد و کالدرون هم در آستانه جدایی از پرسپولیس است. بازیکنان خارجی هم به دلیل مشکلات مالی وضعیت خوبی ندارند و بعضی از آن‌ها قصد جدایی از باشگاه‌های‌شان را دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کرانچار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل