بازدید 9810
۱
بازتاب

فیفا استعفای مهدی تاج را پذیرفت

نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سایت فیفا درج شده است. موضوعی که نشان از پذیرش استعفای مهدی تاج از سوی فیفا دارد.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 11 January 2020

نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سایت فیفا درج شده است. موضوعی که نشان از پذیرش استعفای مهدی تاج از سوی فیفا دارد.

به گزارش «تابناک» سایت ایسنا که صبح امروز از عدم ارسال استعفای کتبی تاج به فیفا و عدم انتشار آن روی سایت فدراسیون فوتبال اظهار نگرانی کرده بود، ساعتی قبل برخلاف گزارش نخست خود نوشت: در صفحه تیم ملی فوتبال ایران در سایت رسمی فیفا که مشخصات فدراسیون فوتبال ایران نیز وجود دارد نام حیدر بهاروند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران درج شده است و این بدان معنا است که استعفای مهدی تاج از فدراسیون فوتبال ایران مورد تایید این نهاد قرار گرفته است و از نگاه فدراسیون جهانی فوتبال حیدر بهاروند رییس فدراسیون فوتبال ایران است.

البته نام مهدی تاج هم‌چنان به عنوان عضو کمیته سازماندهی مسابقات فیفا در این سایت موجود است. در این سایت نام ابراهیم شکوری همچنان به عنوان دبیرکل درج شده است در حالی که این فرد بیش از شش ماه است که با اتمام دوران سرپرستی خود به صورت غیرقانونی صندلی دبیرکلی را اشغال کرده است.

۸ دی ماه سال جاری بود که مهدی تاج بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان به علت بیماری قلبی، به توصیه پزشکان از ریاست فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد تا بعد از سه سال و نیم مدیریت بر این فدراسیون، صندلی ریاست را ترک کند و مطابق اساسنامه فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند به عنوان نایب رییس فدراسیون جانشین او شد تا انتخابات فدراسیون را برگزار کند.

هرچند فیفا هم بهاروند را رییس فدراسیون ایران می‌داند اما هم‌چنان در مکاتبات فدراسیون فوتبال و اخبار رسمی این فدراسیون از او به عنوان سرپرست یاد نمی‌شود و عنوان نایب رییس برای او بکار می برند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خداراشکر بالاخره یکی از مسئولین استعفا داد و یک "مرد" هم پیدا شد باهاش موافقت کرد....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی