بازدید 2087

نگاهی به مدل‌های پرفروش کیاموتورز

کد خبر: ۹۵۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 09 January 2020

کیاموتورز نیز همچون بسیاری دیگر از خودروسازان، فهرستی از فروش محصولات مختلف خود را در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، با گذشت سال ۲۰۱۹ میلادی بزرگترین شرکت‌های خودروسازی بین‌المللی فعال در بازار ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان طبق روال هرساله خود به انتشار گزارش های مربوط به میزان فروش در سال ۲۰۱۹ اقدام کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب سایت thekeea، کیاموتورز که یکی از بزرگترین خودروسازان کره ای فعال در بازار ایالات متحده به شمار می رود، به تازگی گزارشی از میزان فروش محصولات مختلف در سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر کرده است.

طبق آمار و اطلاعات مندرج در جدول زیر، از خودروهای پرفروش کیاموتورز می توان به کیا اسپورتیج، کیا سورنتو، کیا فورته و کیا اوپتیما اشاره کرد.

کیا اسپورتیج (kia sportage) به عنوان شاسی بلند محبوب و پرفروش این شرکت، در دسامبر ۲۰۱۹ توانست ۸ هزار و ۴۲۶ دستگاه در بازار ایالات متحده به فروش برساند این در حالیست که مدت مشابه سال ۲۰۱۸ آن ۶ هزار و ۹۹۸ دستگاه خودرو بود.

کیا سورنتو (kia Sorento) نیز به عنوان یکی دیگر از خودروهای شاسی بلند محبوب این شرکت، ۷ هزار و ۳۱۹ دستگاه در دسامبر ۲۰۱۹ فروخته و عرضه کرده است. این رقم در ماه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۸ هزغار و ۵۰۲ دستگاه بود.

کیا فورته نیز در دسامبر سال گذشته توانست ۷ هزار و ۶۳۵ دستگاه خودرو روانه بازار آمریکا کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۷ هزار و ۷۰۹ دستگاه، تقریبا ثابت باقی مانده است.

کیا اوپتیما به عنوان یکی از محبوب ترین سدان های این خودروساز کره ای، در ماه پایانی ۲۰۱۹ میلادی ۷ هزار و ۱۴۱ دستگاه در این بازار فروخته در حالی که در همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۷ هزار و ۸۰۹ دستگاه خودرو به فروش رسانده است.

مجموع کل فروش این خودروساز کره‌ای در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا، ۵۱ هزار و ۲۲۹ دستگاه بوده این در حالیست که این رقم در مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی، ۴۷ هزار و ۴۲۸ دستگاه بوده است. 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر