بازدید 9111

ترامپ: رئیس مجلس نمایندگان دیوانه است

رئیس جمهور جنجالی آمریکا با انتشار پستی در توئیتر، رئیس مجلس نمایندگان کشورش را دیوانه خواند.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 09 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حساب کاربری خود با انتقاد از قطعنامه محدودسازی اختیارات جنگی رئیس جمهور که در مجلس نمایندگان پیگیری می‌شود، از اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان خواسته است تا به این طرح رای منفی بدهند.

در این ارتباط ترامپ با دیوانه خطاب کردن رئیس مجلس نمایندگان، گفته است: امیدوارم همه جمهوری‌خواهان مجلس علیه قطعنامه پیشنهادی نانسی پلوسی دیوانه درباره اختیارات جنگی رای دهند.

ترامپ در ادامه با انتقادات تند از عملکرد رئیس مجلس نمایندگان که به دنبال محدودسازی اختیارات جنگی رئیس جمهور است، گفت: شتابزدگی و عجله او در جریان استیضاح به خاطر بیاورید، اگرچه بعد از آن او هنوز مصوبه استیضاح را به سنا نفرستاده است، فقط به دنبال آزار و اذیت دیگری علیه رئیس جمهور هستند.

پیش از این، «نانسی پلوسی» رئیس دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود که این مجلس روز پنجشنبه قطعنامه‌ای در راستای محدود کردن اختیارات جنگی دولت ترامپ علیه ایران رای‌گیری خواهد کرد.

پلوسی این مطلب را پس از نشست محرمانه مقام‌های ارشد دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در کنگره برای ارایه توضیحات پیرامون حمله علیه «سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» و حمله موشکی ایران در تلافی این حادثه تروریستی اعلام کرد.

گفته شده این قطعنامه رییس جمهوری آمریکا را ملزم می‌کند که به استفاده از ارتش ایالات متحده در درگیری با ایران یا درون این کشور پایان دهد، مگر اینکه کنگره مجوز آن را صادر کرده یا «تهدیدی قریب‌الوقوع» علیه خاک آمریکا وجود داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی