بازدید 4549

رونمایی از محصولات جدید گروه نرم افزاری محک در جشن تولد 13 سالگی

در آیین 13 سالگی تاسیس گروه نرم افزاری محک، از نسخه های جدید نرم افزارهای این شرکت و همچنین از یک محصول نوآورانه رونمایی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 09 January 2020

به گزارش تابناک جشن 13 سالگی تاسیس گروه نرم افزاری محک، بعدازظهر پنجشنبه دوازدهم دی ماه در محل هتل هما تهران، با حضور دکتر صدیق، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سراییان، دبیرکل نظام صنفی رایانه ای، مهندس فرجی، ریاست اتحادیه رایانه تهران، دکتر صفاری، مشاور شورای رقابت و همچنین مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره این شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس فرزاد فرهوش، رئیس هیئت مدیره گروه نرم افزاری محک، در توضیحاتی پیرامون فعالیت و تاسیس این مجموعه ضمن بیان اینکه این مجموعه قصد دارد با توسعه و گستردگی بیشتر به روند فعالیت خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت هایی که ما در مجموعه داشتیم و از ابتدا به دنبال آن بودیم ایجاد لبخند رضایت، برای مشتریان بوده است. یکی از نکات حائز اهمیت برای ما، داشتن 60 هزار مشتری برای دو محصول و حدود 100 هزار مشتری برای محصول دیگر این گروه است.
مهندس فرزاد فرهوش محک
مهندس فرزاد فرهوش ادامه داد: اولین آورده ای که محصولات ما برای مشتریان به همراه دارد، نظم و انضباط و شفافیت مالی، به روز بودن اطلاعات و ذخیره شدن آن در یک سیستم امن است. در واقع محصولات ما باعث می شود که یک شخص نظم اقتصادی و مالی خود را پیدا کند.

وی با اشاره به این موضوع که اگر هر شخص حقیقی و یا حقوقی نظم و شفافیت مالی و اقتصادی داشته باشد تمام جامعه با شفافیت مالی مواجه خواهد شد، گفت: افتخار ما این است که توانسته ایم حداقل برای 60 هزار واحد صنفی، فروشگاهی و تولیدی این نظم مالی را به ارمغان بیاوریم.
رئیس هیئت مدیره گروه نرم افزاری محک در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص رویکرد نوآورانه و فعالیت های بین المللی شرکت گفت: مجموعه ما در چند سال اخیر محصولی را در عرصه بین المللی ارائه کر‌ده است، و این امر سبب شده بخشی از سازمان را به بیرون از مرزهای کشور متصل کنیم.

همچنین در ادامه این رویداد مهندس فرهاد فرهوش، عضوکمیسیون نرم افزار نظام صنفی تهران، مدیر عامل و از بنیان گذاران گروه نرم افزاری محک، بیان کرد: در طول این 13 سال ما رویداد های مختلفی را تجربه کردیم، و همواره تلاشمان بر این بوده است از این تجارب برای خدمات دهی بهتر استفاده کنیم و خوشحالیم که توانسته ایم به بخشی از اهدافی که از قبل برنامه ریزی کردیم جامه عمل بپوشانیم و به بخش عمده ای از کسب و کارهایی که در ایران هستند از جمله بازار هدف SME و بخشی از بازار حسابداری شخصی خدماتی عرضه کنیم.
مدیر عامل محک در رابطه با فعالیت های این مجموعه نیز اظهار نمود: در چند سال اخیر ما در زمینه زیرساخت اقدامات بسیاری را انجام داده ایم که می تواند نوید بخش رویدادهای خوب در سال های پیش رو باشد.

مهندس فرهاد فرهوش در پایان خاطر نشان کرد: مشتاقانه، متعهدانه و پر انگیزه تر از قبل به دنبال آن هستیم که طعم جدیدی از نرم افزار های مالی و مدیریتی را به شکل آسان و نوآورانه برای مشتریان خلق کنیم.
علاوه بر این در این مراسم دکتر صدیق، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به سخنرانی پرداخت و پیرامون فعالیت های شرکت محک اظهار کرد: امیدوارم خیلی زود به نقطه ای برسیم که این نوع خدمات شرکت محک در کشور های فارسی زبان منطقه نیز توسعه پیدا کند.
دکتر سراییان محک
دکتر سراییان نیز در بخش دیگری در رابطه با برنامه بیستم توسعه و تغییر در جهت مدل های کسب درآمدی سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: هدف اصلی ما گسترش دوبرابری بازار آی تی کشور است.
در پایان این مراسم از سه محصول جدید نرم افزار محک شامل نسخه نهم (سری 9 ) نرم افزار حسابداری محک با تغییراتی عمده و طراحی جدید و همچنین نرم افزار سری صنفی محک و در آخر یک محصول نوآورانه به نام سامانه مدیریت ساختمان آپارتمانا که جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند مدیریت مجتمع های مسکونی و تجاری پیاده سازی شده است ، رونمایی شد.
نسخه ی 9 نرم افزار حسابداری محک :
طراحی مدرن تر، زیباتر و کاربردی تر صفحه اصلی، افزودن امکان محاسبه وزن خالص در زمان ثبت کالا در فاکتور فروش، افزودن امکان رند کردن مبالغ در ثبت فاکتور فروش، دگرگونی سیستم جزئیات کالا، تغییرات در شیوه محاسبه بهای تمام شده کالای تولیدی در تولید متغیر، ایجاد سیستم ارتباطی یکپارچه و راه اندازی هایپرمارکت در سامانه فروش از جمله تغییراتی است که در نسخه نهم این نرم افزار اعمال شده است.

مدیریت ساختمان آپارتمانا :
محصول نوآورانه دیگری که در این رویداد رونمایی شد سامانه مدیریت ساختمان آپارتمانا بود. تقریبا تمامی مجتمع‌های مسکونی و تجاری، مبالغی را تحت عنوان شارژ ساختمان برای نگهداری ساختمان و پوشش هزینه های جاری ساختمان از ساکنین و مالکین واحدها دریافت می‌کنند.
البته فرآیند محاسبه ی سهم شارژ واحدها کمترین مشکلی است که مدیر ساختمان با آن روبروست ، اما اطلاع رسانی این مبالغ به واحدها و وصول سروقت آن ها و همچنین ثبت و نگهداری حساب کتاب هر یک از واحدها مطمئنا یک چالش اساسی برای مدیران ساختمان است.
ثبت هزینه‌ها و درآمدهای ساختمان، محاسبه سهم شارژ هر واحد ، اعلام صورتحساب شارژ به تمامی ساکنین، اطلاع رسانی صورتحساب شارژ از طریق نوتیفیکیشن به تمامی ساکنین، پرداخت آنلاین شارژ توسط ساکنین و مالکین، گزارش صندوق ساختمان، امکان تسویه دستی و یا کارت به کارت شارژ ساختمان، تابلو اعلانات، چاپ صورتحساب کاغذی و ارائه به واحدها و پرداخت آنلاین قبوض از امکانات اساسی نرم افزار آپارتمانا است که در سه نسخه ی اندروید ، iOS و وب در بستر ذخیره سازی ابری پیاده سازی شده است.
سری صنفی محصولات حسابداری محک :
علاوه بر این دو محصول در جشن ۱۳ سالگی گروه نرم افزاری محک سری جدیدی از محصولات این گروه نیز رونمایی گردید. این سری با نام سری صنفی و با اولین محصول خود یعنی صنف رستوران رونمایی شد. هدف از تولید این محصول تمرکز بر روی تامین نیازهای فعالان این صنف و پاسخگویی هرچه بهتر و بیشتر به این نیازها بوده است. صنف رستوران اولین محصول از این سری محصولات بوده که بنابر گفته مدیران این مجموعه در آینده نزدیک محصولات تخصصی و اختصاصی دیگری نیز برای اصناف طراحی خواهد شد.

این مجموعه در مدت فعالیت خود تاکنون موفق به دریافت تندیس نام‌آوران دانش و فناوری و تندیس ملی جهاد اقتصادی و تولید ملی شده است. عمده فعالیت‌های گروه نرم‌ افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی است.
نرم افزار حسابداری محک
تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و در عین‌ حال، قابل‌ اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌ وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر