بازدید 12043
۱
رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت در گفت‌وگو با «تابناک»؛

ایران خواستار جنگ نیست / آمریکا دیگر جرات حضور در منطقه را ندارد

همان طور که ایران از بعد از پیروزی انقلاب در مقابل همه توطئه‌ها با صبر و بردباری رفتار کرد امروز هم اصلا در مسیر جنگ وارد نمی‌شود، چون اساسا ما خواستار جنگ نیستیم و آن را مفید نمی‌دانیم. ما نمی‌خواهیم مردم آمریکا خسارت ببینند بلکه می‌خواهیم با خوی استکباری حاکمیت آمریکا و صهیونیست‌ها و همه کسانی که در این مسیر قدم بر می‌دارند مبارزه کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 08 January 2020

نماینده‌ای که ۵۰ تومان رای می‌خرد، رای خود را به یک سفر می‌فروشد/ عده‌ای رای خود را ارزان می‌فروشندرئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به پایگاه های آمریکا در عراق اقدام ساده ای است که در صورت خطای آن ها با برخورد سخت مواجه خواهند شد، گفت: ما خواستار جنگ نیست؛ البته که دیگر آمریکایی ها جرات حضور در منطقه را ندارند.

به گزارش «تابناک»؛ ولی الله نانواکناری با تاکید بر اینکه آمریکا با خوی استکباری اش به دنبال سلطه بر تمام کشورهای دنیاست، گفت: استعمار از زمان قاجار از سوی انگلیس و پرتقال دنبال شد و امروز با سردمداری آمریکا پیگیری می شود تا منافعی برای استعمارگران حاصل شود؛ البته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منافع آمریکا و استکبار جهانی به خطر افتاد و انقلابیون و نهضت های رهایی بخش خط مبارزه با استعمار را دنبال کردند.

وی با اشاره به اقدامات خبیثانه آمریکا بعد از پیروزی انقلاب یادآور شد: آن ها اقدامات زیادی از ترور و انفجار تا تحمیل جنگ تحمیلی برای خارج کردن مسیر انقلاب انجام دادند و حتی منافقان را از لیست گروه های تروریستی خارج کردند و بعد داعیه دار حفظ حقوق بشر شدند. داعش را در سوریه و عراق برای از بین بردن نهضت مقاومت ایجاد کردند اما سپهبد قاسم سلیمانی، دمار از روزگار آن ها درآورد و نقشه هایشان را نقش بر آب کرد؛ همین اقدامات عاملی بود که بخواهند با ترور سردار سلیمانی، جلوی پیشروی نهضت مقاومت در جهان را بگیرند اما کور خواندند.

این نماینده مجلس توضیح داد: بعد از رحلت امام تاکنون جمعیتی به اندازه مراسم تشییع سردار سلیمانی در تهران جمع نشده بود. ‌علاوه بر آن نه تنها در تمام کشور که در یمن، هندوستان، مصر، لبنان، عراق و حتی در دل اروپا هم تجمعاتی در گرامیداشت سردار سلیمانی برگزار شد؛ این یعنی دشمنی که فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی می تواند جلوی نهضت مقاومت را بگیرد، با حرکت توفنده و سیل برانگیز مردم مواجه شد.

نانواکناری با تاکید بر اینکه حکومت ترامپ به سرنگونی اش نزدیک می شود، گفت: مردم جهان انتقام خون این شهید بزرگوار را می گیرند و دنیا ایستادگی مردم در مسیر نهضت مقاومت را خواهند دید.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از منطقه فرار خواهند کرد، افزود: البته ما امیدواریم به ما نزدیک شوند تا ببینند چه طور شمشیر ذوالفقار علی (ع) گردن آن ها را خواهد زد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکایی ها جرات حضور در منطقه را ندارند که بتوانند جنگ کنند، گفت: همان طور که ایران از بعد از پیروزی انقلاب در مقابل همه توطئه ها با صبر و بردباری رفتار کرد، امروز هم اصلا در مسیر جنگ وارد نمی شود، چون اساسا ما خواستار جنگ نیستیم و آن را مفید نمی دانیم. ما نمی خواهیم مردم آمریکا خسارت ببینند بلکه می خواهیم با خوی استکباری، حاکمیت آمریکا و صهیونیست ها و همه کسانی که در این مسیر قدم بر می دارند مبارزه کنیم.

نانواکناری در در پایان اظهار کرد: ما اهل منطق، استدلال، عقل و خردی هستیم که افکار جهانی از ما تاثیرپذیر است پس دیگر لزومی به استفاده از ابزارهای جنگی وجود ندارد. این ترامپ جنایتکار، نابخرد و فرزند کاباره و قمار است که در مسیر خباثت دست به یک اقدام تروریستی زده و نشان داده دولت آمریکا تروریستی است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
میشه بفرمایید کی می روند و...؟ یک ماه دیگه نه سه ماه دیگه نه یک سال دیگه کی می روند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل