بازدید 3665

ستاره سابق چلسی:نزدیک بود آبراموویچ را بکشم!

کد خبر: ۹۴۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 07 January 2020

پت نوین، ستاره سال‌های دور باشگاه چلسی ادعا کرد چند سال پیش در جریان یک حادثه رانندگی در آستانه کشتن رومن آبراموویچ، میلیونر روسی مالک تیم لندنی قرار گرفت! 

به گزارش تابناک ورزشی، او در این باره گفت: این داستان به چیزی حدود 3 سال قبل و زمانی که برای تعطیلات در جزیره آران حضور داشتم، بازمی‌گردد. معمولا هر وقت به آنجا می‌روم،  دوست دارم اطراف جزیره رانندگی کنم. در نزدیکی جزیره  لوچرانزا  نزدیک بود با یک دوچرخه سوار تصادف کنم و صاحبش را به کشتن بدهم  اما در ثانیه‌های آخر توانستم از مسیر او خارج شوم. آن دوچرخه سوار، رومن آبراموویچ بود. اگر آبراموویچ را می‌کشتم، داستان رسانه‌ای بزرگی درست می‌شد اما خوشبختانه این اتفاق پیش نیامد. قایق بادی آبراموویچ در ساحل بود و او در همان حوالی، دوچرخه سواری می‌کرد. رومن  تا امروز که این مصاحبه را انجام می‌دهم، نمی‌داند  شخصی که در آستانه تصادف با او بود، من هستم!

نوین در ادامه افزود: من چند باری او را از نزدیک دیده‌ام  و باید بگویم به طرز باورنکردنی خجالتی است. 2  سال پیش در لندن حضور داشتم و در جایگاه ورزشی استمفورد بریج نشسته بودم که از دور او را دیدم. افراد مختلف به سمت رومن می‌روند اما او هرگز به سمت آن‌ها نمی‌رود  و به نوعی سلطنتی و اشرافی رفتار می‌کند. من نشسته بودم که آبراموویچ  از پشت به سمت من آمد.  به او سلام کردم  و با هم دست دادیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر