بازدید 149335
گزارش کامل مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی؛

لشکر میلیونی منتقمین خون سردارسلیمانی درتهران + فیلم و عکس/ هشدار دختر سردار سلیمانی به آمریکایی‌ها/ اقامه نماز و گریه‌های رهبر انقلاب بر پیکر سپهبد شهید سلیمانی + فیلم/ سردارسلیمانی برای همیشه تهران را ترک کرد

به گزارش «تابناک»، در حالی که قرار بود مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از ساعت 8 صبح امروز با خواندن نماز بر پیکر مطهر شهدای محور مقاومت توسط حضرت آیت الله خامنه ای آغاز شود، اما مردم از ساعات اولیه صبح امروز و تقریبا بعد از نماز صبح تمامی مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران را با حضور خود مملو از جمعیت کردند...
کد خبر: ۹۴۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳ 06 January 2020

پس از حضور تاریخی مردم خوزستان و خراسان در مراسم تاریخی تشییع جنازه پیکر مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «ابومهدی المهندس» فرمانده بسیج مردمی عراق و همرزمان شهیدشان، امروز نوبت به حماسه آفرینی مردم تهران رسید تا قدرشناسی ویژه ای از فرمانده محور مقاومت داشته باشند.

به گزارش «تابناک»؛ در حالی که قرار بود مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از ساعت 8 صبح امروز با خواندن نماز بر پیکر مطهر شهدای محور مقاومت توسط حضرت آیت الله خامنه ای آغاز شود، مردم از ساعات اولیه صبح امروز و تقریبا بعد از نماز صبح تمامی مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران را با حضور خود مملو از جمعیت کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار شهید و سرافراز اسلام حاج «قاسم سلیمانی» به همراه «ابومهدی المهندس» از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و یادآور شدند که انتقام سختی از عوامل این جنایت گرفته خواهد شد. روسای قوا و مسئولان عالیرتبه کشورمان هم در کنار شورای عالی امنیت ملی تاکید داشتند که در زمان و مکان مناسب آمریکایی ها تقاص این کار را به واسطه انتقام سختی که چشم انتظارشان است، پس خواهند داد.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای، این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد. گفته می شود آمریکایی ها تاکنون کشورهای زیادی را به عنوان میانجی برای جلوگیری از اقدام متقابل ایران واسطه کرده، اما جمهوری اسلامی چنین مساله ای را نپذیرفته است.

 

انتقال پیکر سردار دل ها به قم از فرودگاه مهرآباد
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۷

مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت ایران اسلامی با عبور پیکر شهیدان از میدان آزادی به پایان رسید و بنا بر اعلام قبلی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیکر شهدا پس از تشییع در تهران به منظور مراسم کوتاهی در حرم حضرت معصومه به قم منتقل می شود

لشکر میلیونی منتقمین خون سردارسلیمانی در تهران + فیلم و عکس/ هشدار دختر سردار سلیمانی به ترامپ و آمریکایی‌ها/ اقامه نماز و گریه‌های رهبر انقلاب بر پیکر سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت + فیلم

آخرین وداع مردم پایتخت با فرمانده
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید : 3926
سردار به آزادی رسید
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۷

پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی پس از ۸ ساعت به میدان آزادی رسید

امدادرسانی اورژانس به ۲۰۱ نفر در مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۲

رییس مرکز اورژانس تهران: از صبح امروز تا ساعت ۱۴ روز جاری ۲۰۱ نفر از افرادی که در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی شرکت کردند به پایگاه و امدادگران اورژانس مراجعه کردند.

از این تعداد ۵۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ۱۴۹ نفر در محل درمان شدند.

لشکر خوبان قصد جدایی از حاج قاسم را ندارد
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۹

با گذشت بیش از ۷ ساعت از آغاز مراسم، خیابان‌‌های منتهی به میدان آزادی تهران مملو از جمعیت است.

تاخیر در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در قم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۹

با توجه به اینکه پیکر پاک سپهبد سلیمانی و همرزمانشان به میدان آزادی هم نرسیده است و از جایی که قرار بود مراسم تشییع پیکر پاک شهدا از ساعت ۱۴ در قم برگزار شود این مراسم احتمالا با ساعاتی تاخیر برگزار می‌شود.

ولایتی: منطقه غرب آسیا، ویتنام دیگری برای آمریکا خواهد شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۳

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفتگویی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: به رهپویان راه مقاومت می‌گوییم که بزودی زود انتقام خون شهید سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

ولایتی افزود: آمریکایی‌ها و دیگران باید بدانند که اگر راه خود را ادامه دهند منطقه غرب آسیا ویتنام دیگری برای آنان خواهد شد.

وی اظهارداشت: تاریخ منطقه از امروز که روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی است به شکل دیگری رقم خواهد خورد و به لطف خدا صفحه جدیدی که صفحه پیروزی ملل اسلامی و ایران است در تاریخ معاصر باز خواهد شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: منطقه غرب آسیا یا خاورمیانه همواره چهار راه حوادث سیاسی عالم است و هر اتفاقی در این منطقه بیفتد واکنش آن در تمام عالم خواهد بود و بدون شک هر نوع تغییر موازنه در این منطقه تاثیر جهانی خواهد داشت.

وی افزود: آمریکایی ها، متحدان و دنباله رو های آنان در منطقه بدانند با کاری که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با بلاهت، سفاهت و وحشی گری کرده است این توازن حساس و بسیار شکننده منطقه بهم خورده و به بصورت دیگری معادلات منطقه شکل می‌گیرد، که به یقین به نفع آمریکا ومتحدانش در منطقه نیست.

ولایتی اظهارداشت: آمریکایی‌ها اگر از این منطقه عزیمت کنند، صدمات کمتری خواهند دید واگر بمانند بی تردید باتلاقی بدتر از ویتنام برای آنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون تردید مردم عراق دیگر اجازه نخواهند داد پایگاه‌های آمریکا در این کشور بماند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: ماهیت آمریکایی‌ها با ترور سردار سلیمانی بیشتر از گذشته برای همگان روشن شده است و بدون شک مردم عراق ساکت نخواهند نشست، همان طوری که مردم ایران، سایر کشورهای منطقه و جبهه مقاومت ساکت نخواهند نشست.

5 میلیون نفر در تهران برای بدرقه سردار دل‌ها به خیابان آمدند
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۸

برخی منابع خبری اعلام کرده اند که ارزیابی‌های اولیه حاکی از حضور پنج میلیون نفر در تهران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی و دیگر همراهانش شهیدش است.

نمایندگان برخی رسانه های خارجی هم با مشاهده جمعیت تشییع کننده پیکر شهدای مقاومت در تهران، گفته اند که تاکنون چنین چیزی را در ایران و جهان ندیده اند که سیل جمعیت برای تشییع یک مقام چنین به میدان بیایند.

برخی فعالان رسانه ای داخلی هم ارزیابی شان از حضور چنین جمعیت عظیمی را اینگونه وصف کرده اند: ارزیابی و باور این است که رکورد تشییع جنازه حضرت امام خمینی (ره) امروز شکسته شد.

 

 

مردم پرچم آمریکا را آتش زدند
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۳

در حاشیه مراسم تشییع و وداع با پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مردم تهران پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

مردم تهران با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "علمدار نیامد"، "ای لشگر صاحب زمان آماده‌ایم آماده‌ایم"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد"، "لبیک یا حسین"، "لبیک یا خامنه‌ای"، "ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم"، "منتظر حکم جهاد رهبریم"، "آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه" و... در مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی شرکت کردند.

تعداد بازدید : 3206

با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در میان جمعیت، مردم شعار "انتقام انتقام" و با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه شعار "انتقام انتقام" و "می‌کشم می‌کشم آنکه برادرم کشت" سر دادند.

همچنین پلاکاردهایی با عکس‌های شهید سلیمانی و نوشته هایی مثل "خون‌بهایت فتح قدس است"، "انتقام سخت"، "بدرود فرمانده"، "یالثارات‌الحسین" و ... در دستان مردم قرار داشت. علاوه بر پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم‌هایی از گروه حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی، عصائب اهل‌الحق عراق و گروه مقاومت اسلامی بحرین و گروه‌های دیگر مقاومت منطقه در میان مردم به اهتزاز درآمده بود.

طلب شهادت رهبر انقلاب هنگام خواندن نماز بر پیکر حاج قاسم و هم‌رزمانش
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۳

رهبر انقلاب هنگام خواندن نماز بر پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان، برای خود طلب شهادت کردند.

در پی ورود پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی عراق به تهران و اقامه نماز بر پیکر آن‌ها توسط رهبر انقلاب و با حضور جمعیت میلیونی مردم در دانشگاه تهران، حضرت آیت الله خامنه‌ای در هنگام خواندن نماز برای خود از درگاه خداوند طلب شهادت کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخشی از ذکرهای این نماز، با استفاده از عبارات " و الحقنا بهم وارزقنا شهادۀ فی سبیلک یا مولای؛ و ما را به آنها ملحق کن و شهادت در راه خودت را روزی ما بفرما ای مولای من " برای شهادت خود دعا کردند.

فیلم/ حضور جمعیت میلیونی در مراسم بدرقه حاج قاسم و یارانش
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : 4775
تعداد بازدید : 2982
تعداد بازدید : 3057
بدرقه میلیونی و باشکوه سردار سلیمانی و یاران شهیدش توسط مردم پایتخت
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۹

بدرقه میلیونی و باشکوه پیکر مطهّر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای محور مقاومت پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب، توسط مردم پایتخت آغاز شده و به سمت میدان آزادی ادامه دارد.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی توسط رهبر معظّم انقلاب، لحظاتی قبل تشییع پیکر مطهّر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی آغاز شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع در حرم مطهّر حضرت فاطمه معصومه (س) برای تدفین به کرمان منتقل می‌شود.

اسماعیل هنیه: سلیمانی شهید قدس است
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۶

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهید قاسم سلیمانی را شهید قدس نامید.

اسماعیل هنیه که سخنران مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در تهران بود اظهار کرد: این فرمانده شهید همه زندگی خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین به سر برد و او در راس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و من این فرمانده بزرگ را شهید قدس، شهید قدس ، شهید قدس می‌نامم.

وی با بیان این که من از سرزمین مبارک فلسطین می‌آیم، افزود: من از سرزمین جهاد و مبارزه و از قدس نخستین قبله مسلمانان که پیامبر از آن جا به آسمان رفت به ایران آمدم تا به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران و به خانواده شهید و فرزندان و بستگان او و همه پرچمداران مقاومت علیه توطئه‌های صهیونیستی و آمریکایی تسلیت و تعزیت بگویم.

اسماعیل هنیه

هنیه ادامه داد: ما در این جا حضور داریم تا احساس صادقانه و خالصانه خود را در قبال برادر عزیزی که با فرماندهی خود برای فلسطین و مقاومت تلاش زیادی کرد و باعث پیروزی وتوانمندی این مقاومت شد نشان دهیم.

وی با محکوم کردن این اقدام تروریستی آمریکا تاکید کرد: این جنایت وحشیانه‌ای که آمریکایی‌ها مرتکب شدند نشان دهنده روحیه جنایت کارانه و سبعانه‌ای است که باعث این همه جنایات‌ها و خونریزی‌ها در سرزمین مبارک فلسطین شده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین عنوان کرد: این جنایت سبعانه‌ شایسته آن است که همه جهانیان آن را محکوم و مرتکبان آن را مجازات کنند. تاکید می کنم که خط مقاومت بر سرزمین فلسطین در رویارویی با توطئه‌های رژیم صهیونیستی و هژمونی آمریکا در منطقه شکست نخواهد خورد و تردید نخواهد کرد و تا زمانی که اشغالگران را از سرزمین مقدسمان بیرون برانیم ادامه دارد.

هنیه در ادامه اظهار کرد: این پروژه مقاومت مشروع در سرزمین فلسطین همچنان ادامه خواهد یافت و سست نمی‌شود و عقب نشینی نمی‌کند تازه این ترورها بر توانمندی و اصرار ما خواهد افزود و این راه را تا آزادی قدس و آزادی اراده انسان‌های آزاد منطقه ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: مقاومتی که در لبنان آن پیروزی‌ها را به دست آورد و در غزه پیروز شد در نبرد سرنوشت ساز آینده علیه صهیونیست‌ها نیز به یاری خدا پیروز خواهد شد.

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهیدان سلیمانی و المهندس + فیلم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۵

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لحظاتی قبل نماز را بر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان اقامه کردند.

در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، لحظاتی قبل رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از ورود به دانشگاه تهران نماز را بر پیکر شهید سلیمانی اقامه کردند و با بوسه زدن بر تابوت شهدا با آنها وداع کردند.

تا دقایقی دیگر تشییع پیکر مطهّر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی آغاز خواهد شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای تدفین به کرمان منتقل می‌شود.

تعداد بازدید : 5728

معنی دعای رهبر معظم انقلاب در حق سردار سلیمانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازی که صبح امروز بر پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی اقامه کردند، دعایی خواندند که ترجمه آن به شرح زیر است:

اَللّهُمَّ انّ هولاء المُسَجّون قُدّامَنٰا عبادک ‌‎ ‌‏وَابْنُ عبادک وَابْنُ امائک نَزَلَوا بِکَ وَاَنْتَ خَیْرُ مَنْزُولٍ بِهِ
[خداوندا این کفن‌شدگان که در پیش پای ما قرار دارند، بندگان تو اند و فرزند بندگان تو و فرزند کنیزان تو اند. نزد تو فرود آمده و تو بهترین کسی هستی که نزد او فرود می‌آیند.]

اللهُمَ انهم مُحتاجون اِلی رَحمَتک و انتَ غَنی عَن تعذیب عِبادُک
[خداوندا آنها، محتاج رحمت تواند و تو از عذاب بندگانت بی‌نیاز هستی.]

اللّٰهُمَّ إِنْ كانَوا مُحْسِنین فَزِدْ فِي إِحْسانِهِم وَ إِنْ كانَوا مُسِيئین فَتَجَاوَزْ عَنْهُم.
[خداوندا اگر اینان، نیکوکار بودند، بر نیکوکاریشان بیفزا و اگر گناهکار بودند، از گناهشان درگذر.]

اللّٰهُمَّ إِنَّا لَانَعْلَمُ مِنْهم إِلّا خَيْراً وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهم مِنَّا
[خداوندا ما جز نیکی از آنها چیزی نمی‌دانیم و تو نسبت به آنها داناتری]

اللُهم صَلِّ عَلی مُحمد و آل مُحمدِ اللهُم ادخلهُم فی رَحمتک و رِضوانک
[خداوندا بر محمد و آل محمد درورد فرست و آنها را در رحمت و بهشت رضوانت وارد کن.]

اَللهُم اِنک توفیتهُم مُتلطخین بِدمائهم فِی سَبیل رضاک مُستشَهدین بَینَ ایدیهِم مُخلصین فِی ذلک لوَجهکَ الکَریم
[خداوندا تو در حالی آنها را قبض روح کردی که در راه رضایت تو در خون خود غلتیده بودند و در برابر تو به شهادت رسیده و برای تو، ای پروردگار کریم، در این راه با اخلاص بودند.]

اَللهُم فاعلِ دَرجاتِهم و احشُرهُم مَعَ مُحمدِ و آله الطاهرینَ و الحقنا بِهم و ارزُقنا الشَهادة فی سَبیلک یا مولای
[خداوندا پس بر درجات آنها بیفزا و آنها را با محمد و خاندان پاک و مطهرش محشور کن و ما را به آنها ملحق کن و شهادت در راهت را ای مولای من (پروردگار من) روزی ما گردان.]

اَلحَمدُ اللهِ الذی اکرم المُستشهدینَ فی سَبیله . اَلحمدُ لله الذی رزقنا الشهادة فی سَبیله. اَلحمدُ للهِ الذی رزقنا الجَهاد فی سَبیلِ الاِسلام.
[سپاس خداوندی را که شهیدان در راهش را کرامت نهاد؛ سپاس خداوندی را که شهادت در راهش را روزی ما گرداند و سپاس خداوندی را که جهاد در راه اسلام را روزی ما کرد.]

 
دختر سپهبد سلیمانی: خانواده‌های سربازان آمریکایی باید در انتظار مرگ آنها، روزهایشان را سپری کنند
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۶

دختر شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» گفت: آقای ترامپ قمارباز! خانواده‌های سربازان آمریکایی باید در انتظار مرگ آنها، روزهایشان را سپری کنند.

«زینب سلیمانی» دختر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم وداع با پیکر شهیدان مقاومت که امروز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزا شد، خطاب به رهبر انقلاب: آقاجان نکند، شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.

تعداد بازدید : 4838

دختر شهید سلیمانی ادامه داد: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد، شجاعانه با دشمنان پیکار کرد. او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود. او سرباز فداکار ولایت بود.

وی با بیان اینکه ترامپ، نماد جهل است، خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ قمارباز! خانواده‌های سربازان آمریکایی باید در انتظار مرگ آنها، روزهایشان را سپری کنند. ترامپ قمارباز تدبیر شیطانی تو در تفرقه و جدایی بین ایران و عراق موجب پیوند تاریخی دو ملت شد.

دختر سپهبد شهید سلیمانی گفت: پدرم مهربان‌ترین و عاطفی‌ترین همسر و پدری مجاهد و بی‌باک و سربازی فداکار برای ولایت بود و اطاعت از ولایت را شرط پیمان می‌دانست.

وی افزود: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود و در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد. ایمان او به خدا دشمن را در دید او به ناچیزی در مقابل قدرت خدا تبدیل کرد.

دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اظهار داشت: اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صیهونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن جهان دیدند.

وی افزود: آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادیخواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شدند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیریان خواهند بود.

فرزند حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنها را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت.

وی افزود: دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را در تشییع پیکر حاج قاسم و مجاهد بزرگ ابومهدی نظاره کردند و امروز در تهران و فردا در کرمان نیز خواهند دید در این حماسه حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

فرزند شهید سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: به قول پدرم، آقای ترامپ قمارباز! تدبیر شیطانی تو در جدایی و تفرقه میان دو ملت ایران و عراق با خطای استراتژیک و به خون کشیدن دو مجاهد بزرگ ابومهدی و حاج قاسم که موجب پیوند تاریخی بین دو ملت ایران و عراق شد، تنفر جاودانه آنها را علیه آمریکا برانگیخت.

وی افزود: دیروز پارلمان عراق خروج آمریکا را از عراق کلید زد خانواده‌ سربازان آمریکایی در غرب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبرد سوریه، عراق، لبنان و افغانستان، یمن و فلسطین بوده‌اند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهای شان را سپری خواهند کرد.

* ترامپ! خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد

فرزند حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیسم هستی، خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام شد.

«رهبرم! پدرم، پدری داشت که در کنارش بود. در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم در کنارش خواهیم بود.»

وی افزود: امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام داده اند. عموی عزیزم سیدحسن نصرالله پیام خود را داد. اسماعیل هنیه، بشار اسد، زیاد نخاله، ابوحسن عامری و عبدالملک حوثی که هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند پیامشان را خواهند داد.

زینب سلیمانی اظهار داشت: پدرم همراه دیگری هم داشت که همیشه با او بود. آقای پورجعفری. باید از ایشان بگویم. چون بدون پدرم آب و غذا نمی‌خورد و بدون پدرم نمی‌خوابید. ایشان نماد یک مجاهد صادق بود که آخر هم در کنار پدرم به آرامش رسید.

وی افزود:‌همه ستمگران عالم بدانند پدرم در قلب ملت ایران و امت مقاومت و آزادی خواهان جهان جای دارد.

فرزند حاج قاسم سلیمانی در پایان گفت:‌ در پایان با تجدید پیمان مجدد با رهبر عزیزمان قول می‌دهم من و همه فرزندان پدرم با خاطرات و مهربانی‌های پدرم که همواره زنده است و نزد خدا روزی می‌خورد زندگی می‌کنیم و بغض و کینه خودمان و فرزندانمان را با دستور ولایت علیه ظالمان تا ابد حفظ خواهیم کرد.

پیکر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای محور مقاومت وارد دانشگاه تهران شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۳

پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والا مقامش وارد دانشگاه تهران شد.

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت ایران اسلامی با خیل جمعیت تهرانی‌ها در حال برگزاری است.

شعارهای مردم در مراسم تشییع سپهبد شهید
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۷

مردم تهران با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "علمدار نیامد"، "ای لشگر صاحب زمان آماده‌ایم آماده ایم"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" و "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد" در مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی شرکت کرده‌اند.

همچنین پلاکاردهایی با عکس‌های شهید سلیمانی و نوشته هایی مثل "خون‌بهایت فتح قدس است"، "انتقام سخت" و "بدرود فرمانده" در دستان مردم قرار دارد.

در حال تکمیل| لشکر میلیونی منتقمین در پایتخت/ رستاخیز تهران برای سردار دلها

لشکر میلیونی منتقمین خون سردار سلیمانی در تهران
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹

مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و سایر همران شهیدشان از دقایقی پیش با قرائت آیاتی از کلام الله مجید در دانشگاه تهران آغاز شد و قرار است پس از خواندن نماز بر پیکر مطهر شهدا توسط  رهبر انقلاب تا میدان آزادی مراسم تششع انجام بشود.

لشکر میلیونی منتقمین خون سردار سلیمانی در تهران + فیلم و عکس/ اعدام نمادین ترامپ توسط مردم/ حضور تاریخی مردم برای بدرقه سردار دل‌ها و شهدای مقاومت

قشرهای مختلف مردم تهران فوج فوج از ساعت ها قبل از شروع مراسم و بعد از نماز صبح در حال حرکت به سمت دانشگاه تهران و محل برگزاری مراسم تشییع بودند. بطوریکه جمعیت میلیونی، تاریخی و خیره کننده ای در این مراسم حاضر شده اند و خواستار گرفتن تقاص خون شهدا از آمریکایی ها هستند.

مردم با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می‌دهند و خواهان انتقام سخت از آمریکایی ها به دلیل ترور سردار سلیمانی هستند.

تصاویر وداع حماسی مردم تهران با سردار سلیمانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۲
اعدام نمادین ترامپ توسط مردم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۲

جمعی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان با اعدام نمادین ترامپ، جنازه وی را از چهارراه کالج تا دانشگاه تهران حمل کردند.

مردم برای اعلام انزجار خود از تروریست‌های آمریکایی و نشان دادن حق انتقام خود نسبت به این جنایت، جنازه نمادین ترامپ را به سمت دانشگاه تهران جمل کردند.

اعدام نمادین ترامپ توسط مردم/ حمل جنازه رئیس جمهور جنایتکار آمریکا

مردم با در دست داشتن تصاویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می‌دهند و خواهان انتقام سخت ترور سردار سلیمانی هستند.

فیلم سیل خروشان جمعیت در خیابان انقلاب تهران
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۷
تعداد بازدید : 3574
مردم خواهان گرفتن «انتقام سخت» از آمریکایی‌ها
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۶

در حالی که هنوز مراسم رسمی تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش آغاز نشده است، قشرهای مختلف مردم تهران فوج فوج در حال حرکت به سمت دانشگاه تهران، محل برگزاری مراسم تشییع هستند.

مردم با در دستان تصاویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می‌دهند و خواهان گرفتن انتقام سخت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و تاکید دارند که آمریکایی ها باید تقاص سختی پس بدهند.

مراسم تشییع پیکر شهدا، رأس ساعت 8 در دانشگاه تهران آغاز می‌شود و در ادامه، رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نماز را بر پیکر مطهّر سردار سلیمانی اقامه خواهند کرد.

پس از اقامه نماز، پیکر شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای تدفین به کرمان منتقل می‌شود.

صادق آهنگران و میثم مطیعی مداحان مراسم تشییع پیکر حاج «قاسم سلیمانی»
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۵

میثم مطیعی و صادق آهنگران، مداحان امروز مراسم تشییع پیکر سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی خواهند بود.

مراسم تشییع پیکر فاتح مبارزه با داعش، سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی، امروز تا ساعتی دیگر در تهران برگزار می‌شود.

مداحان و ذاکران زیادی در این مراسم به مصیبت‌خوانی و نوحه‌خوانی خواهند پرداخت، اما میثم مطیعی و صادق آهنگران از مداحان رسمی برنامه خواهند بود.

این مراسم، ساعت 8 صبح با اقامه نماز به وسیله رهبر معظم انقلاب بر پیکر سردار فاتح، حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود. پس از آن، مراسم تشییع از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

سیل جمعیت به سمت دانشگاه تهران می‌روند
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۴

جمعیت هم‌اکنون در جلوی درب دانشگاه تهران به صورت متراکم حضور دارند و ضمن سردادن شعارهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی، منتظرند تا مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان مقاومت آغاز شود.

برخی از هموطنان به صورت خودجوش در میان مردم شیر گرم، چایی و نان و پنیر به عنوان صبحانه توزیع می‌کنند. هم‌چنین تعدادی دیگر به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع گل اهدا می‌کنند.

تراکم بالای جمعیت در خطوط متروی منتهی به مسیرهای راهپیمایی باعث شده تا مردم مجبور به پیاده شدن از مترو در ایستگاه‌های دورتر و طی مسیر به صورت پیاده شوند.

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان والامقامش، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت ۸ صبح روز امروز در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پیکر مطهر این شهدا روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و روز گذشته پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس تشییع شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۷۹
درور به روح سرباز و سردار کبیر، حاج قاسم سلیمانی، که در طول چهل سال مجاحدت خود برای ایران و شیعیان محروم و تحقیر شده در عراق، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان، عزت، امنیت و قدرت به ارمغان آورد. روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
جنگ آخرین راه است باید کشورهای منطقه و ملت ها را با خود همراه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مرسی که همه جوره ما رو مطلع می کنید از همه اخبار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من رفتم اما واقعا خیلی ندیدم که مرگ بر آمریکا گفته
بشه حداقل در میدان فردوسی و بعد دروازه دولت که بودم چنین بود. من خودم برای احترام به این سرباز وطن رفته بودم و لاغیر. حالا تابناک اگه سانسور نمی کنی این را بیار بالا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من و خیلی های دیگه اگه به این مراسم رفتیم نه برای فلسطین بود نه برای یمن. برای کشور خودمون بود و احترام به مردی که از همه چیزش گذشت تا در آن 8 سال از ما دفاع کنه. لطفا مغلطه نکنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من امروز در این راه پیمایی با شکوه شرکت کردم و شاهد حق شناسی آحاد مردم از خدمات شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی بودم. تنها حرکت منفی در اینتظاه.آتش زدن پرچم آمریکا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
آمریکا دوراه بیشتر ندارد راه سومی نیست آن دوراه اینست که سران امریکا ترامپ وپمپئو ومعاون ترامپ را ترور و آنها را به هلاکت برسانند تا غائیله ختم گردد وراه دوم نیروهایشان را از منطقه بردارند بروند. راه سوم به نابودی سربازان آمریکا منجرمیشود واگر ترامپ خطایی بکند وبه نابودی تمام منافع امریکا در تمام ازنقطه جهان وحتی داخل خود آمریکاختم شود.حالا آمریکا مختار است کدام راه برایش با صرفه است ان را انتخاب کند
کاش فضا رو که باعث اتحاد و انسجام ملی شده در اختیار تندروها نمیذاشتیم تا رشته های مردان بزرگی چون سردار رو به راحتی پنبه کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
تندرو چیه آدم حسابی؟ طرف نماد مملکتتو زده، توهین از این بزرگتر؟ اگه الآن جوابشو ندی فک میکنه ازش ترسیدی. تا کی امید به وعده های توخالی؟ به خدا همین الآن یه مشت احمق وجود دارن که فک میکنن الآن وقت مذاکره هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
همین الان تو جناحی اش کردی کندرو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
کسی که خوابیده رو می شه بیدار کرد کسی که خودش رو به خواب زده چه کنیم؟
چشماتو باز کن. اون بی دینا، به ایرانی و عراقی و مسلمان رحم نمیکنن. باید بجنگی تا روی صلح رو ببینی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
در برابر دشمن خواب غفلت برابر است با مرگ و ذلت
روزبه
| France |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
رسول تو هم خوب میشی ...
حضور مردم در مراسم بدرقه شهيد سرافراز سردارسليمانى ، قلبى و خود جوش بود و كوچكترين حركت در اداى دين به اين سردارمحبوب ، ايكاش از چاپ بيش از اندازه عكس و پوستر و بنر خودارى مى شد تا اين حركت مردمى ، به ظن حركت فرمايشى تبديل نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
توی مراسم دیروز دراهواز مردم برای بردن عکس های سردار سلیمانی به خونه هاشون به همدیگه التماس می کردن تا از دیگری عکس رو بگیرن . بعضی ها هم خودشون چاپ کرده بودن و آورده بودن.وظیفه سازمان تبلیغات و نهادهای مشابه همین که این جور مواقع برای مردم اقلام راهپیمایی رو تهیه کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
این حرکت هم مردمی و هم دولتی و هم نظامی هست. و هیچ مشکلی نداره که دولت و مردم در این باره همکاری کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من هم از این همه پوستر و تراکت و پرچم تعجب کردم!خود شهید اگه بود راضی به این کار بود؟
ميثم مطيعي!!! تو را به خدا الان زمان تسويه حساب جناحي نيست!
پس از این مسایل که بگذرد باید روشن شود ستون پنجم های آمریکا که در بالاترین نهادهای کشور نفوذ کرده اند و مسیر حرکت سردار سلیمانی را به آمریکا داده اند چه کسانی بوده اند چه بسا در میان آنها کسانی باشند که امروز شعار انتقام قاسم سلیمانی را هم سر می دهند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
احسنت . يحتمل حامل خبري از صلح و اشتي بوده كه به مذاق عده اي خوش نيامده .
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
از بین ایرانی ها نبوده. خدمه پرواز غیر ایزانی بوده اند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دیدار رسمی بوده بی مورد دنبال مقصر نگردبد. وقتی دیدار رسمی باشه تقریبا تمام نهادهای امنیتی چه دوست و چه دشمن ازش اطلاع دارن و این جنایت آمریکا رو بیشتر زیر سوال می برد
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دیدار رسمی کجا بود؟ پس چرا هیچ خبرگزاری قبلش اعلام
نکرده بود؟ دانشمندان هسته ای چطور ترور شدند؟ اسناد هسته ای چطور به سرقت رفت؟
درودبراین مردم ولایت مداروقدرشناس .......مرگ برآمریکا مرگ براسرائیل مرگ برانگلیس وآل سعودوآل خلیفه
قربان مرام با وفایت ، قاسم / قربان محبت و صفایت ، قاسم .
مردانگی از نام تو معنا بگرفت / جان همه عاشقان فدایت ، قاسم .
یا لثارات الحسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
جالبه، این منفی‌ها نشون می‌ده این جمله چقدر براشون ترسناکه.
می‌بینیم ماشه رو هم به همین خوبی می‌چکونید یا نه.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
واقعیت اکثریت اقلیت ه .
حجاب چهره جان میشود ، غبار تنم / خوشا دمی که از این چهره ، پرده بر فکنم .
چنین قفس ،نه سزای من خوش الحانست / روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم
هیچ مسئولی نباید حتی فکر لغو تحریم ها علیه ایران را به عنوان خون بهای سردار دلها در مخیله خود راه دهد مگر اینکه یادش رفته باشد سردمداران کفر چگونه بعد از امضای برجام مسئولین ایران را کوچک شمردند و حتی هیچ یک از انها در اتاق های شان نبودند . سردار متعلق به مردم است و او رفت تا ایران سرفراز بماند ساده لوحی است پذیرش چنین پیشنهادی، در این رابطه همان سخن رهبری یعنی انتقام سخت مطرح است در این رابطه اگر سند تمام ایلالت های امریکا هم به نام ایران شود کم است چرا که غیرت فروشی نسیت و ترامپ هم تاجر خوبی نبوده است که چنین پیشهناداتی بیان می کند. اصلا پیشنهادات انها که حتی یک عذر خواهی هم نکردند قابل مطرح شدن است مگر ما ایرانی ها با یاری خدا و سردار سلیمانی ها تحریم ها را پشت سر می گذاریم ولی خفت را هرگز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
احسنت. به قول سید حسن کفش سردار ارزشش بیش از سر ترامپه
مردم ایران جنگ با آمریکا را نمیخواهند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ما خواهان جنگ با هیچکس نیستیم ولی آنها با عملشان ثابت کردند که خواستار جنگ با ما هستند هرگونه عقب نشینی در حال حاضر خیانت به مملکت عزیزمان ایران است زیرا دشمن را جری تر خواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مردم ایران ذلت و سکوا در برابر قتل بزرگترین فرماندشون رو نمی خوان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
چرا من ما میخایم ، تو از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
هموطن سردار جانش را فدای میهن کرد
نباید به اقدامات هیجانی مملکت رو به فنا داد
بازنده اصلی تنش با آمریکا فقط فقط ما مردیم هستیم
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ماهم جنگ با هیچکس رو نمیخوایم ولی امریکا بدجور هوس کرده باملت ایران پنجه در پنجه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مردم ایران ذلت را نمی خواهند. برای سرافرازی اگر لازم باشه جنگ میکنیم و اگر راه دیگربی باشه دریغ نداریم. اما آیا جواب گلوله را با لبخند باید داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
به تک تک آیات قرآن قسم اگر مسئولین انتقامی
سخت خون شهید سلیمانی و المهندس رو نگیرند .... من از امروز هر روز با غسل شهادت بیرون میام و آماده جنگ با آمریکا هستم حتی اگر مسئولین جا بزنن خودم تنهایی تلاشمو میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مردم ایران زندگی با ذلت را نمی خواهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
جنگ و برخوردهای احساسی و بدون تفکر ، قطعا جنگ نابرابر خواهد بود
و نابودی کشور و تکه تکه شدنش را در پی خواهد داشت
لطفا احساسات خودتان را کنترل کنید تا که کشوری باقی بماند ، تا همه در کنار هم بتوانیم با عقل و درایت و کار مضاعف و تلاش و فداکاری به قدرت برتر جهانی برسیم .
و بزرگترین انتقام از دشمنان . رساندن کشور به پیشرفت و توسعه و خودکفایی و عزت است
برای رسیدن به تمام اهداف عالی ، از جمله ستاندن انتقام خون تمام عزیزان از دست رفته در طول تاریخ
و با داشتن چنین مسولا جناح گرای فعلی و شرایط سخت و نابرابر و بدون برنامه علمی
و عملی و هدفمند ، نمیتوان به اهداف عالیه کشورا رسید
برای امریکا نابود کردن و شخم زدن زیر ساختها در شرایط حاضر بسیار عملی و خوشایند تر است
تا انکه ببینند ، که مردم و کشور که با اتحاد فعلی که از برکات خون با ارزش سردار شهید مان حاصل گردیده است ، به قدرت و پیشرفت و رفاه و اسایش مردم رسیده است
و کشور و مردم انزمان تنها قادر خواهند بود تا بیشتر از گذشته بتوانند بعنوان یک کشور پیشرفته قدرتمند و مردمی متحد و تحصیلکرده و با عزت به کشورهای تحت ستم منطفه و جهان بعنوان یک الگوی نمونه و موفق یاری رسانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
از چی ترسیدی؟ صادرات نفت که صفر شده تهدید نظامی که داره می کنه. فرمانده به این عظمت در منطقه رو ترور کرده. اگه جوابی داده نشه فردا به یکی از شهرهای ایران حمله می کنه. و البته جواب شما همون موقع هم اینه: به یک شهر حمله کرده چرا کل کشور رو درگیر جنگ کنیم؟

هر چیزی حدی داره. به نظرم درگیری اجتناب ناپذیر شده و قطعیه. انشاالله خداوند در کنار ما باشه و ما پیروز بشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
تو مردم ایران نیستی مردم باشرف ایران آنهای هستند که دراه دین وطن شهید شدند وآنهای هستند برای بدرقه شهید به خیابانها ریختد وآن چند نفری بهت رای مثبت دادند از ان طرف مرزها یارباتند ویا فارسی زبانان خودفروخته هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ولی ترامپ می‌خواد. چی کار کنیم؟ وایسیم نگاه کنیم؟
هرگز انگلیس را از یاد نبرید . این کشور خبیث لحظه ای از دشمنی با ایران و اسلام دست بردار نبوده و هم اکنون نیز در شهادت سردار سلیمانی از امریکا حمایت کرده . درحالی که سفارتش در ایران فعال می باشد و هیچ تذکری هم دریافت نکرده .
راستی چرا این چند سال با وجود دشمنی های آشکار از طرف انگلیس در کنار امریکا و اسراییل قرار نگرفته است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
انگلیس پدر آمریکاست و ما هم فراموشش نکردیم. اما دوست عزیز دقت باید کرد که یک شعار اختصاصی بهتر از چندین شعار هست. اگر چند شعار به جای یک شعار درست بشه اهمیتش کم میشه
ما به آمریکا فکر نمیکنیم

ما به این فکر میکنیم که فرزندان برخی مسئولان در آمریکا چه غلطی میکنند ؟؟

از جنگ نمی ترسیم . از دورویی برخی مسئولان ترسیده ایم

مسئولان باید مثل مردم زندگی کنند. دعوت مردم به جنگ بدون حضور مسئولان خیالی واهی است .
کدام فرزند حاج قاسم در کانادا یا آمریکا درس خوانده و زندگی میکند ؟؟؟؟
چرا همه مثل حاج قاسم نباشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
کاری نمی کنند زندگی می کنند خوش می گذرانند با مینی ژوب در خیابان ظاهر می شود
اول باید تکلیف شناسایی و مجازات ستون پنجم هایی که از سفر سردار سلیمانی اطلاع داشتند و آن را به آمریکایی ها دادند روشن شود این ستون پنجم ها الان از همه بیشتر مدعی انتقام خون سردار سلیمانی هستند!! اگر این نفوذی ها شناسایی و مجازات نشوند ترور سردار سلیمانی آخرین ضربه آنها به کشور نخواهد بود.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مطلب شما صحیح است اما دقیق بیان نشده و ممکنه نتیجه اشتباه برسونه. اگر چند تا جاسوس هم قاطی کسایی بشن که انتقام را می خواهند. به اصل درست بودن انتقام در این مورد لطمه ای وارد نمیشه. یعنی بیان شما اینو میرسونه که اصل انتقام درست نیست در صورتی که انتقام در اینجا عین درستکاری و عدالت خواهی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
چرا این قدر واقعیت رو پنهون می‌کنید؟ سفر رسمی بوده، نیاز به جاسوس نبوده. کافیه با یه واسطه به یه مهمان‌دار پول بدی.
عملیاتِ نظامیه پیچیده نبوده که نیاز به اشرافِ اطلاعاتی داشته باشه، قتل بوده. قتلِ مقامِ رسمیِ یه کشور تو یه سفرِ رسمیِ خارجی.
باز این چه شورشی اییت که در خلق عالم است. این تشیع که تنها بدیل ان را می توان با تشییع امام هم طراز دانست لسیار شگفت انگیز و دور از انتظار تست. از منظر ویگر فرصتی است لرای تحلیل نظام که این جمعیت را با لبست دو بهمن یا سایر برنامه های مناسبتی که بت هزینه های هنگفت بر پا مب شود قیاس کنند و تفاوت فاحش کمی وکیفی ان را به مداقه بنشینند و پیام نهفته شده ان را وریابند. این جمعیت قابل مصادره برای وجاهت هیچ کسی گروهی نیست. باید ان را از منظر دیگری واکاوی کرد.
پایان همیشگی حضور استعمار اروپا و آمریکا به رهبری انگلیس در منطقه خاورمیانه بر همه مسلمانان مبارکباد


حماقت ترامپ سبب خیر شد
شهادت سردار نقطه عطف تاریخ جهان شد.
مرگ بر اختلاس گر
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مرگ بر اختلاسگر و غرب پرست
امیر ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مرگ بر اختلاس گر، غرب پرست و شرق پرست
ضمن تسلیت شهادت سردارسلیمانی باید توجه داشت که میزان شعارها آنقدرنباشد که نتوانیم جمعش کنیم چون این شعارها توقع مردم را ازگوینده شعار بالا میبره.
در صورت لزوم و مشاهده عملیات کامیکازه استشهادی، ممکن است در صورت لزوم علیه شهرهای ایران از سلاح های اتمی استفاده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ای ترسو. از بمب می ترسی.
اینجا دیار مردان شجاع است و از بزدلانی چون ترامپ نمی ترسیم. به شما ترسوها هم نیازی نداریم مرگ بر آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
از کجا معلومه که اگر با بمب اتم کشته نشدی ، خدای نکرده
با تصادف ، یا مریضی و ... کشته نشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ای ناقلا! معلومه از اون سرمایه دارایی که می ترسی ارزش دارایی هات کم بشه ولی میای اینجا از فقر و مردم گرسنه صحبت می کنی. آخه ترامپ اگه از بمب اتم استفاده کنه که خواب انتخابات رو هم نمی تونه ببینه. همه این کارا رو داره برای انتخابات می کنه. خود مردم آمریکا می کشنش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
یا ایها النبی حرّض المؤمنین علی القتال ان یکن منکم عشرونَ صابرون یغلبوا مأتین و ان یکن منکم مائة یغلبوا الفاً من الّذین کفروا بانهّم قوم لا یفقهون...؛ «ای پیامبر! مؤمنان را به جنگ تشویق کن! هر گاه بیست نفر از شما باشند بر دویست نفر غلبه می کند و اگر صد تن باشند، بر هزار نفر از کسانی که کافر شده اند، پیروز می گردند؛ چرا که آنان گروهی اند که نمی فهمند. اکنون خداوند به شما تخفیف داد و دانست که در شما ضعف است. بنابراین هر گاه یکصد نفر مقاوم از شما باشند، بر دویست نفر چیره می شوند. و اگر هزار نفر باشند، به اذن الهی بر دو هزار تن غلبه خواهند کرد. (سوره انفال، آیات 65 و 66)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
"در صورتِ لزوم"
اشتباه نکنید، این‌ها ترسو نیستند. این‌ها صدای آمریکان. وظیفه‌شونه ترس رو تو جامعه پخش کنن.
مزخرف هم می‌گه. هشتاد ساله دنیا جنگ بوده، همه منتظرن یکی دوباره از سلاحِ هسته‌ای استفاده کنه تا حیات روی زمین از بره. اگه جرأتشو داشتن تا حالا استفاده کردن.
دوربين سيماي پايداري طوري مستقر شده بود كه اقاي رئيسي مشاهده بشه و روحاني اصلاً وجود نداشت ! راي بي راي . يادمون نرفته هرچيز به جاي خودش .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
روحانی برای خیلیها تمام شده است باور نداری از سران اصلاحات بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دو دستی برای خودتون اما از عملکرد منفعلانه اش در همه امور هم فرار نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
تو دیگه از پشت کدام کوه اومدی.
زبان فارسی در هند پاکستان و کشمیر باید دوباره احیا بشه مسلمانان و شیعیان این کشورها دلبستگی زیادی به ایران دارند و قریب 400 میلیون نفر هستند. کشمیر معروفه به ایران کوچک . برادران افغان و تاجیک رو هم فراموش نکنید. پیشرفت داخلی مبارزه با فساد و رشد اقتصادی تودهنی بزرگی به امریکاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
احسنت. به این میگن همه جانبه نگری. نظر بسیار هوشمندانه ای دادی و نیاز به مجاهدت داره. ای اونایی که سردار رو دوست داریم بیایید ماهم مجاهدت کنیم برای اعتلای اسلام از هر ابزاری میتونیم استفاده کنیم.
خدا کنه احساسات بر عقل غلبه نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
نگران نباش.
وقتي حضور فراگير مردمو از تلويزيون مبينم اشكم امانم نميدهد و لي وقتي مداح ها ميخوانند حسم تمام ميشود
كاش مداح حا و اواز خوان ها نمي خواندند و فقط سكوت بود و مردم و اشكشان و گامهايشان خودش كلي مطلب است.
.............
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
،راست میگه به خدا البته غیر از آهنگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خب اینو دیگه راست میگه. مداح مطلب رو جناحی نکن
البته امروز صدا وسیما با قرار دادن رییسی و رهبر در یک قاب تا تونست برای رییسی تبلیغ کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
و این البته دور از عدالت خواهی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خیر اینطور نیست واقعا ایشون نیاز به تبلیغ نداره و در جایگاهی که هست برای خیلیها تحملش سخته و در پی تخریب هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ایران شیرانی چون حاج قاسم میخاد که با ۵۰نفر اربیل رو از چنگ داعش تا دندان مسلح درآوردن.این موضوع رومن از زبون خود کردهاشنیده بودم قبل از اینکه بارزانی بگه.امثال کسانی رو که بگن ماهم صبح جمعه
خبردارشدیم رو کسی نمیخواهد
رهبرم چندبار برای سرادار در نماز خواند اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا اما برای هاشمی نخواند
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
به تو چه ربطی داره ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
برای هاشمی در کربلا و یمن و اقصی نقاط جهان تشییع و عزاداری نشد.حالا فکر میکنی دلیلش چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
الان وقت وحدت است نه تفرقه ، بهترین فرصت است برای نزدیک کردن دلها به یکدیگر جهت پیشرفت کشور و حل مشکلات که جز با همدلی مردم تحقق پیدا نمیکند.
سر دسته هر جنگ و شرارت / استخر فرح در انتظارت!
ما نباید احساسی عمل کنیم باید با خونسردی کامل و بسیار عاقلانه جواب بدیم ... متأسفانه بعضی ها در داخل کشور و بیرون از کشور منتظر احساسی عمل کردن ما هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرن. با در نظر گرفتن همه جوانب و مصالح کشور باید عمل کرد. لطفا از شتابزدگی پرهیز کنید که آمریکا همین رو می خواد که همه دنیار رو بر علیه ما بسیج کنه و کارش رو مشروعیت ببخشه..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
میگم اصلا" گذشت کنیم!!!!! یا فلفل بریزیم دهنش و قاشق داغ بذاریم پشت دستش اوووف بشه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
در برابر اقدام ما ، کاری رو که قبلا" کرده مشروعیت ببخشه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند و یادآور شدند که انتقام سختی از عوامل این جنایت گرفته خواهد شد....
میخواهی شما بفرما چیکار کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ناز بشی با این پیامت و ناززززززززززززززززززی!!!!!!!!!!!
با خونسردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ببخشید که این رو می نویسم ولی شاید شما اگه به خانواده ات هم جسارتی بشه از ترس بگی ولش کن.
خیلی بده اگه کاری نکنیدا بجنبید
پاسخ ها
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
برادر هنوز جنازه عزیز رو دوشمونه.جنازه ای که سنگین و عزت و احترامش اجازه نمیده تا به خاک نسپردیمش کاری کنیم.انشالا وعده انتقام سخت نزدیکه
سینه ام چاک کنید!/سربازسلیمانی ام من...سرازتنم جداکنید!خونخواه سلیمانی ام من......ختم کلام یک کلام!سربازولایت ام من.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
امان از مردمی که سریع جوگیر شده و احساساتشان را نمی توانند کنترل کنند
و منطقشان را تعطیل میکنند
آن که بودش در شجاعت بی مثال / با محبت ؛ با صفا ؛ نیکو خصال .
آن کمال زهد و شمس عارفان / عشق او بر ساقی کوثر ، عیان .
آن که بر لب ذکر و سر بر سجده داشت / رفت و آتش بر قلوب ما گذاشت .
حاج قاسم، نماد یکدستگی ملت و مشترگره کرده یک ملت بر صورت استکبار جهانی بود.
حاج قاسم، شهادتت مبارک
ما برای انتقام از آمریکا نگرانی نداریم... نگرانی ما برخی مسئولین داخلی هستند . یه فکری باید به حال اونا کرد
پاسخ ها
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دستت رو میبوسم برادرم با این قلم و نوشتت
الان وقتش هست که فزندان مسولین محترم نیز پولها رو از بانکهای امریکا برداشته و به ایران بر گردند تا طعم فشار اقتصادی رو بر این دشمن خبیث یعنی امریکا بچشانند و در کنار مردم در تشییع جنازه این بزرگوار باشند‌
هر کس حتی در مخیله اش هم به فکر کنار آمدن با آمریکا باشد پا روی خون شهید سلیمانی گذاشته است...خون شهید سلیمانی حجت را تمام کرد.
آن که بودش در شجاعت بی مثال / با محبت ؛ با صفا ؛ نیکو خصال .
آن کمال زهد و شمس عارفان / عشق او بر ساقی کوثر ؛ عیان .
آن که بر لب ذکر و سر بر سجده داشت / رفت و آتش بر قلوب ما گذاشت .
به این دختر اقای سلیمانی بنده خدا یک ارامبخشی چیزی تزریق کنند چرا اجازه صحبت می دهند بهش. نظرات ایشون نظرات خودش هست منه ایرانی منه فرزند کوروش بزرگ جنگ با هیچ کشوری رو نمی خوام جنگ با امریکا یک حماقت است که نتیجه اش میشود نابودی ایران عزیزمان .خانم سلیمانی ارامشت رو حفظ کن این ادبیات شایسته یک زن ایرانی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
متاسفانه عده اي كه خودشان پاسپورت آمريكايي و كانادايي دارند،​ يا پرونده قضايي دارند، بيشترين تحريكات رو انجام ميدهند. با احترام و و اميد چاپ و نگراني شديد از وضعيت كشور و هوطنان بي گناهم
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
داداش به نظرت وقتی که به خود ایران حمله کردن یا وقتی شهر و خونت رو گرفتن یا وقتی به ناموست تجاوز کردن مثل اونی ک تو عراق اتفاق افتاد جواب بدیم یا نه؟؟زود بگو که تکلیفمون رو با مثل تو بدونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دختر سردار بزرگ دقیقا حرف های منو میزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اگر چند روز خرف نزنی کسی فکر نمیکنه لاللی
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
چرا اینقدر جدیدا ناشناس بی غیرت که از جنگ میترسن تو ایران زیاد شده ؟
ما مردم عادی ( نه مثل شما مسولان قشر اشرافی!) از کشور و سربازمون حمایت میکنیم و شکی توش نیست ولی فکر نکنید که این حمایت به معنای تایید سیاست ها نیست و مردم به بدبختی زندگی میکنند هست و در کل در انتخابات شرکت نمیکنیم
از رانت خواران و اختلاسگران. و مفسدین اموال مردم چه خبر؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
فعلاً خوشحالن كه فراموش شدن ولي كور خوندن
میلیونی ؟
ظاهرا تغریف درست از واژه میلیونی ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ینی شما داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
به رسانه های خارجی هم شک داری؟تابناک لینک خبرهای خارجی ای که این آمار رو گذاشتن رو بزار.
وقتی در روز اول شهادت حاج قاسم، ایران جواب شهارت ایشان را نداد، تحلیلم این بود که می خواهد یک تشییع جنازه باشکوه برگزار کند و جهانیان را با خود همراه کند و ترامپ را به گوشه رینگ ببرد و بخشی از انتقام را بگیرد. که همان طور هم شد. اینک منتظرم ببینم فردا سه شنبه بعد از خاکسپاری این شهید والامقام چه خواهد شد. ان شالله هر چه باشد برای کل دنیا خیر خواهد بود.
ترامپ با دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به قدرت رسید حالا خودتون تا ته قضیه را بخوانید!!!!
جنگ جنگ تا پیروزی. زیر بار ظلم نمیرویم
حتی اگر هم اانتقام بگیرید بعد چی؟ وقتی امریکا همه تاسیسات کشور را خراب کند و اقتصاد بحرانی کشور را کاملا فلج کرد چه کار می کنید احساساتی تصمیم نگیرید
پاسخ ها
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ما به شما گفتیم سراغ برجام نرید.شما رفتید و میلیاردها دلار به کشور ضرر زدین.یه بارم بزارید ما کارمن رو بکنیم و ببینیم کی حق میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
کی کار کشور رو به اینجا رسوند؟
کی برجام بدون پشتوانه بست؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دقیقا درست گفتی. الان که داریم روزی 2.5 میلیون بشکه نفت می فروشیم و تحریم نیستیم. وضعیت زندگی مردم در بهترین شرایط خودش هست و سایه جنگ هم روی سرمون نیست. دلیلی برای درگیری وجود نداره.
حتی اگر هم اانتقام بگیرید بعد چی؟ وقتی امریکا همه تاسیسات کشور را خراب کند و اقتصاد بحرانی کشور را کاملا فلج کرد چه کار می کنید احساساتی تصمیم نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من موندم چرا این خارج نشین ها مخصوصا کامنت های زیر پرچم امریکای غارتگر، اینقدر هوار ترس ای وای، ای وای، سر می دهند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
عزیزم جنازش از آمریکا انتقام گرفت آمریکا از عراق اخراج شد و در ایران و جهان چه ولوله ای بپا کرده میتونی این را بفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دوباره می سازیم وطن را، ترس از جنگ نداریم، فدای سر افرادی همچون سردارسلیمانی. شما اگر دلت برای مملکتت می سوزه پاشو بیا وطنت.
قربون اشکهای آقامون بشم -مگر ما مرده باشیم اعلم از دست بیفتد.به حرمت خون حسین سرت را از تن جدا خواهیم کرد ترامپ
قربون اشکهای آقامون بشم -مگر ما مرده باشیم اعلم از دست بیفتد.به حرمت خون حسین سرت را از تن جدا خواهیم کرد ترامپ
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
یه چیزی بگو بتونی انجام بدی،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ظاهرا" یک نفر هست که مرتب از طرف همه داره پیام میذاره!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
13:17
این برادرمون تنها نیست و کمک برادراش رو داره.
۵ میلیون از کجا اومد ؟! در بهترین حالت ۱ و نیم میلیون بود . هفته بعد فراموش میشه و شما می مانید و تحریم های جدید
پاسخ ها
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بی غیرت و بی مایه که میگن رو اینجا کامل میتونم با گوشت و استخونم تصور کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بی وطن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اصلا میتونید تصور کنید 1 میلیون نفر چقدره ؟
یعنی ده برابر استادیوم آزادی
به نظرتون واقعا در شهری که 9 میلیون جمعیت داره ، 1میلیون به خیابان ها امده اند ؟
تصاویری که من دیدم در بهترین حالت 300هزار تا 500 هزار نفر میتونه باشه
که خیلی از این جمعیت هم به خاطر امنیتی که سردار به ایران هدیه کرد آمدند
خون سلیمانی تا ابد در رگ ما ایرانی های غیرتمند جریان دارد
همین امروز همه طرفداران در جهان باید کمربند انفجاری بتن کنند و در کل کشورهای غربی و آمریکا و خلیج فارس و آفریقا هر جا که هستند منفجر کنند تا همه صدا انتقام بشنوند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
پس خودت چی؟؟؟ از دیگران مایه می گذاری؟
رهبرم ، گرانی هست ، مشکلات هست اما هنوز شما هستید و بدانید در راهت از نثار جان خودمان و عزیزانمان فروگذار نخواهیم بود . رهبرم آگاه باش از زمان خلقت ما شهادت در نهاد ما به ودیعه گذاشته شده و فقط در انتظار فرمان الهی مولایمان سید علی هستیم تا با عشق و آگاهانه در راه اسلام فدایش کنیم
ترامپ احمق تمام دستاورد های ملت ایران را به باد داد.
به نظرم امریکا خیلی اشتباه کردش که یک چهره مردمی و محبوب رو به شهادت رسوند خیلی اشتباه بزرگی بود چون این اشتباه به نفع یه عده هستش که بخان همه کم کاری های خودشون رو پشت این چهره های مردمی قایم کرده و از یاد ببرند
اینها اثرات تبلیغات است در حال حاضر به کسانی در دوران جنگ تحمیلی معلول شده اند مانند بنده امروز پیشینی ارزش قایل نیستند.
سلام -خدایا شاکریم برای این اتحاد ویکپارپگی بین مسلمان ایران سربلند -درود می فرستیم بر تمامی شهدای اسلام عزیز خصوصا سردار بزرگ ،نمونه مرد ایرانی -شهید دفاع از اسلام وناموس ایران وکشورهای منطقه ویاران با و فایش-لطفا برای روح شهدا واین شهید بزرگوار ویارانش وسلامتی رهبر وتمام مردم ایران عزیز صلوات بفرستید-به امید خدا جواب سخت ودندان شکنی به ترامپ وجنایتکاران داده خواهد شد
سلام و رحمت خدا بر شهدا
چقدر فرق هست بین انسانها یکی اگر کشته بشه برای دنیا و جهانخواری است و آخرتش از دید خودش هیچ از دید ما آتش دوزخ و یکی اگه کشته بشه برای مردم مظلوم دنیا فرقی نمیکنه شیعه یا سنی یا مسیحی یا ایزدی یا .... و شهید است و در دید خودش زیارت خداوند و رضایت خداوند و از دید ما بهشت برین
کشته های دشمن متجاوز و جایشان جهنم و
کشته های ما دفاع کننده از خون انسانهای مظلوم و جایشان بهشت برین
خداوند اگر به کسی عزت بده اینه
در زمان حیات داعش را از عراق و سوریه بیرون میکنه و شهادتش آمریکا را که پدر و پدر بزرگ داعشیها هست از عراق بیرون میکنه زندش برابر ده لشکر
جنازش برابر صد لشکر
روحت شاد مرد خدایی حیف بود شهید نشی ولی بیچاره ما که راحت شما را ازدست دادیم
زند
در جنگ های نامتعارف ، تعداد مهم نیست، تکنولوژی حرف اول و آخر را میزند.اگر به من یک هواپیمای حامل بمب اتم بدهند حاضرم یک تنه در برابر کل جمعیت دنیا بایستم، خواهشا شلوغ نکنید، فکر کنید.
سردار و قهرمان كشور ، وجودش براي مردم جهان خير و بركت بود لذا شهادتش هم براي ملت ايران و جهان بركت خواهد داشت لذا از جنگ با امريكا و اجانب هيچ خوفي نداريم و مطمئنا" پيروز ميدانيم و امام زمان و خداوند را داريم پس چون امريكا و ترامپ ... شروع كرده دفاع خواهيم كرد
خب دیگه وقتشه. همه ی این کسایی که انتقام میخوان، ساک هاشون رو ببندن، ایشالا فردا اعزام داریم به جبهه. کسایی هم که نمیتونن برن، پنج میلیون تومن بریزن به این کارت
هیهات منا الذله. معیشت دست خداست نه کدخدا. به بهانه معیشت ذلت را بر ملت تحمیل نکنید.ملتی که خدا دارد از کدخدا نمی ترسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اره واقعاً بخصوص اين كه عاغا زاده ها در نعمت و ما رعيت در ذلت زندگي كنيم
تابنک لطفا" نظرات تفرقه افکنانه را باز نشر نکن لطفا" ملتمسا" خواهشا" .....
ما تو انتخابات شرکت نمی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
انتخابات امروز برگزار شد. تلویزیونتو روشن کن اخوی.
5 میلیون با قدمهایشان و 80 میلیون با قلبهایشان قافله سالار شهدای ایران و یاران
وفادارش را به بهشت بدرقه کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بیشتر از ۸۰ میلیون من سه روزه خارج از ایران به خاطر این ضایعه اشک می ریزم،امیدوارم خونشان هم مانند حیاتشان در جهت رفع جنگ و جنایت و دفع ضرر از ایران به ثمر بنشیند و مایه عقب نشینی دشمنان خارجی مردم خاورمیانه بشود و اون مسئولینی که فقط فکر پر کردن جیب های خودشون از بیت المال و استفاده از فرصت‌ها برای ثروت اندوزی هستند و به واقع مردم مظلوم ایران آخرین الویت آنها هستند را متوجه کند
بزرگترین انتقام گیری را حضرت زینب (س) به ما یاد داد
اینکه به ترامپ بگوییم
تو دستور ترور را ندادی
خداوند است که دستور مرگ همه ما را می دهد
اما مهم اینستکه چگونه می میریم
آیا مثل سردار دلها در روز حیات و پس از مرگ عزیز هستی و این جمعیت جنازه تو را تشییع می کنند ؟!
و بعد از مرگ از تو به نیکی یاد می کنند ؟!
یا مثل هیتلر و یزید و بقیه ظالمان تاریخ خوار از دنیا میروی و هیچ نشانی از تو نمی ماند؟!
ترامپ !
در حقیقت سلیمانی جاودانه شد و زنده شد و تو فنا شدی
یک نگاه به تاریخ بیانداز و جایگاه بزرگان ادیان ، دانشمندان و انسانهای نیک را ببین
آیا آنها مرده اند ؟!
جایگاه یزیدیان و هیتلر ها و ... را هم ببین
این جمعیت عظیم که امروز در تشییع جنازه سردار آمد ، نشان از محبوبیت و بزرگی سردار دارد که این بزرگی در تاریخ خواهد ماند و تویی که امروز مست یک قدرت پوشالی کوتاه مدت هستی در واقع مرگ خود را با این اقدام رقم زدی .
بدبخت به فکر خودت و آینده ات باش !
این تویی که از بین رفتی و هلاک شدی ، نه قاسم سلیمانی
امیدوارم انتقام بگیرید

و این تظاهر کنندگان (یعنی اکثرشان)هم باید هر چه سریعتر خدا پاداششون رو بده
واقعا حیفه اگر این اتفاق نیفته
عزاداری تمام نشد انتقام بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
انتقامی در کار نیست یعنی هنوز نفهمیدی؟ وقتی می گن چنین و چنان می کنیم یعنی دقیقا هیچ کاری نمی کنند
راحت پنج میلیون نفر اومده بودن. حداقل پنج میلیون نفر
تهدید انتقام را عملی نکنید تا آمریکا نخواهد و نتواند در زمینه هسته ای موفقیت کسب کند. در واقع عدم عملی کردن تهدید ایران پیامی به آمریکا است
تابناک، شما هم خوب بخش کامنتهای این خبر را کردی بلندگوی برخی وطم فروش که جز مغزهای کوچک زنگ زده چیزی ندارند.
ای شهید راه حق دیدارت با امام مبارک باشد...چهل سال درآرزوی شهادت بودی شهادتت مبارک باشد...توزنده بودی دشمن از سایه تو میترسد ...اکنون که نیستی از مرده تومیترسند....ای شجاتر از مالک اشتر وای یاور رهبر...ازاین همه استقبال ازپیکر تو میترسند...بایدبگویم ابرقدرت دنیا....از روبروی گشتن باتومیترسند....کشتن توراباحیله ونیرنگ...این راه را بهتر بدیدن ازجنگ....یک مرد مو زرد وهوسباز زمانه...در تاریخ نمود نام تورا جاویدانه ....بادورود بروان پاک شهیدان وشهید بزرگوارما سپهبد سلیمانی
ممنون که ویدیو هایی از تبلیغات خوب ایرانسل و مخابرات با اسم سیل عظیم جمعیت گذاشته بودین
خدا رحمت کنه سردار عزیز مان را من آدم طرفدار نیستم ولی برای سردار احترام قایلم و باید بداند آمریکا این ظربه به جمهوری اسلامی نبود ظریه مستقیم به تمام مردم ایران بود خدا لعنت کنه ترامپ را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
آقا احسان ظربه اشتباه است زربه درست است
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ضربه
ناشناسی که قرص آرام بخش رو پیشنهاد دادی خودت اینقدر آرامبخش خوردی که بیخیال و بی غیرت شدی همین بسه برات نمیخواد به دیگران پیشنهاد بدی برو خودت را از اعتیادت نجات بده تا خرابتر نشدی
هنوز هم عده ای هستن که سنگ امریکا رو به سینه میزنن از کامنت ها مشخصه
اون یکی گفته برا رییسی تبلیغ کردین یادش رفته که انتخابات تموم شده و الان ایشون رییس قوه هستن

امان از بعضی ها که هیچ اتفاقی تغییرشون نمیده
سلام به دوستان تندروی و فکر کنید خود سردار سلیمانی عزیز، زمانی که بسیاری از فرماندهان سپاه (که او با تواضعی که داشت حتی آنها را بالاتر از خود می دید)، توسط همین اسرائیلی ها در سوریه به شهادت رسیدند، آیا به خاک اسرائیل حمله کرد؟ او که هم مغزش و هم توانایی و تجربه رزمش حداقل هزار برابر شما بود! او با صبر و بردباری اش عاقلانه و صالحانه عمل می کرد
مردم آمدند و وظیفه خود دانستند که از رشادت و جانفشانی سردارشان قدردانی کنند و مردم خوب تشخیص میدهند که چه کسی خدمت کرده است و چه کسی از وجود مردم سواستفاده ابزاری میکنند. خواستم بگویم امروز ما آمدیم ای تند روها از آمدن ما برای خودتان کلاهی ندوزید حساب شما با شهید عزیز سلیمانی جداست ما هنوز با شما کار داریم مگر در راه صحیح قدم بردارید و اصلاح شوید
دوستان هم وطن ما خودمان به خودمان ضر به نزنيم توهين نكنيم
اين مردم رو مي بيني تابناك ؟ الان چون اومدن تشييع جنازه ادم هاي خوبي هستن . دو روز ديگه اگه دو كلمه حرف بزنن و حقشون رو بخوان ميشن اراذل و اوباش كه خونشون حلاله . با مردم باشيد كه وقتي لازمشون داشتين به كمكتون بيان . يك دست صدا نداره .
تا حالا فکر میکردم با آمریکا سازش کنیم مگه چی میشه اما بعد این اتفاق متنفرم ازامریکا دیگه میخوان چی کار کنن کی میخوان بگیرن چه تحریم دیگه میخوان انجام بدن تا آخرین قطره خونم ایستاده ام وزیر بار ذلت نمیرم
ممکنه بنده با حکومت مشکل داشته باشم ولی بی شرف که نیستم وقتی یک کسی مثل ترامپ یک وطن پرستی مثل سلیمانی رو ترور میکنه خوشحال بشم.
ایران باید مادر امریکایی ها رو به عزاشون بنشونه.
از این ۵ میلیون نفر اگه اعلام می شد کی حاضره بره مستقیم با آمریکا بجنگه شک نکنید ۵۰ نفر هم داوطلب نمی شد!!!!!
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بی وطنی هم حدی دار چکونه دلت میآیدچنین حرفی بیاوری بزبان من امروز حرف های اردشیر زاهدی راگوش میکردم اوچگونه ازگشورش وسردار سلیمانی دفاع
میکردم که با بی بی سی حرف میزد
تابناک عزیز من سخنی با رهبرم دارم و تقاضا دارم پخش کن
رهبرا امروز دیدم در مراسم نماز سردار دلها و همرزمانش ، با چشمانی اشک آلود دیدم
الهم صل علی محمد و آل محمد ، خدایا عمری با عزت و عظمت برای رهبر عزیزم عنایت بفرما ، از عمر من روسیاه کم کن و بر عمر مبارک ایشان بیفزا ،سایه پر صلابت ایشان را برای رهبری جهان اسلام مستدام بفرما ، آمین یا رب العالمین ، الهم صل علی محمد و آل محمد
مردم ایران امروز با حضور چند میلیونی شان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حداقل برای ۱۰۰ سال آینده بیمه کردند.
اگر سلیمانی در انتخابات مداوم شرکت می کرد و در اقتصاد سهامدار می شد همین چهره را حفظ می کرد؟ پاسخ منفی است.
دیروز همه آمده بودیم. حتی ماهایی که روزگاری خس و خاشاک خوانده شدیم و به اصطلاح حامی فتنه گران خوانده شدیم. . آمدیم تا به یک ابرقدرت بگوییم حق نداری سرباز کشور من را بکشی، آن هم در یک کشور سوم.
لطفا جناح اصولگرا و صدا وسیمای میلی، استفاده شخصی نکند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر