بازدید 8637

نامگذاری فرودگاه اهواز به نام شهید سپهبد سلیمانی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، از نامگذاری فرودگاه اهواز به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 05 January 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، آقای سیاوش امیرمکری گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه اهواز به عنوان نخستین قدمگاه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به پاس سال‌های طولانی مجاهدت این سردار بزرگ در جبهه‌های دفاع، مقاومت و شرف میهن و امت اسلامی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چه در روز‌های دفاع مقدس، چه روز‌های دفاع از حرم اهل بیت (ع) و چه در دفاع از خانه و کاشانه مردم در برابر هجوم بی‌امان سیلابی ویرانگر، همیشه سایه‌ای از غیرت و حمیت ایرانی و اسلامی خود را برای مردم خوزستان نشان داده است و همین موارد باعث شده وی به چهره‌ای محبوب بین مردم خوزستان تبدیل شود، چهره‌ای که تمام اقوام خوزستانی به تمجید از شخصیت قاطع و در عین مردمی و اسلامی وی می‌پردازند.
اولین نشانه‌های حاکمیت قاسم سلیمانی بر دل‌های مردم خوزستان به روز‌هایی برمی‌گردد که خوزستان در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمن بعثی در روز‌های اول جنگ، خود را تنها و بی‌کس می‌دید. در همین ایام حاج قاسم که آن روز‌ها جوانی پرشور و انقلابی بود باغیرت دینی و جمع کردن تعدادی از جوان‌های همرزم کرمانی، خود را به مرز‌های خوزستان رساند و به دفاع از این استان پرداخت.
پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی امروز ساعت ۵ صبح از طریق فرودگاه اهواز برای تشییع وارد خوزستان شد و مورد استقبال جمعیت باشکوه عزادار قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان