بازدید 15820
۹

آلمان به‌دنبال مذاکرات با ایران برای آرام‌کردن اوضاع

وزیر خارجه آلمان به دنبال مذاکرات مستقیم با تهران با هدف آرام کردن اوضاع است.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸ 05 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، خبرگزاری رویترز گزارش داد که «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان درصدد انجام مذاکرات مستقیم با ایران در تلاش برای آرام کردن اوضاع است.

شامگاه روز شنبه «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران بر لزوم تنش زدایی در منطقه تاکید کرده بود.

پیشتر و روز جمعه نیز به دنبال ترور سردار سلیمانی توسط نیرو‌های آمریکایی در بغداد، آلمان خواستار احتیاط و تنش زدایی در منطقه شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا در عراق را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه خود آورده است: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگرد‌های آمریکایی به شهادت رسید».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
کشور ترسو و بی اراده و ضعیفی که از جنایت امریکا حمایت میکند و رفتارهای غیر قانونی و پلید دزدان فاسد امریکارا تایید میکند و مخالفت با شیطان را محکوم میکند لایق کلامی نیست حکومت آلمان خود قربانی جنایات امریکا بوده اما حتا کلامی اعتراض به جنایت امریکا در آلمان جرم محسوب میشود و زندانی دارد ما چه حرفی با این حاکمان ترسو و مرعوب که استقلال و اراده ای ندارند و خود مستعمره امریکا هستند باید بزنیم ، اینها بهتره به فکر استقلال خود باشند و جلوی ترس و واهمه خود را بگیرند
ایشون بهتره بره با آمریکا مذاکره کنه که زودتر گورشو از منطقه گم کنه!
سردار نقدی: انتقام قطعی است/ واسطه نفرستند
ما هم به دنبال زدودن تن لش اسرائیل هستیم.
تل آویو را با خاک یکسان می کنیم
دیگه دیر شده....
مواظب باشید . آلمان دوست دشمن ماست .
چرا به آمریکا نمیگن تنش ایجاد نکنه ؟
ترامپ خربزه خرده باید پای لرزش هم بشینه!
اجازه بفرمائید تا اتقام سخت انجام شود بعد تشریف بیارند تا اوضاع را آرام کنند و خواستار احتیاط و تنش زدایی در منطقه شوند - در چنین شرایطی که پای حیثیت و صلابت کشور مطرح است به هیچ شغالی باج نخواهیم داد و صابون سختی به تن خودمان و آن ها خواهیم مالید.
به استقبال هر خطری خواهیم رفت تا از این به بعد فرزندانمان در استقلال کامل و بدور از وابستگی و خیانت دیگران در این مملکت نفس بکشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر