بازدید 10450
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

خون شهید سردار سلیمانی باعث وحدت بیشتر می‌شود/ ایران انتقام سختی خواهد گرفت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خون شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، باعث وحدت و انسجام بیشتر مردم می‌شود گفت: قطعاً جمهوری اسلامی انتقام سختی خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 04 January 2020

نماینده‌ای که ۵۰ تومان رای می‌خرد، رای خود را به یک سفر می‌فروشد/ عده‌ای رای خود را ارزان می‌فروشندیک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خون شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، باعث وحدت و انسجام بیشتر مردم می‌شود گفت: قطعاً جمهوری اسلامی انتقام سختی خواهد گرفت.

به گزارش «تابناک»؛ مسعود گودرزی در گفت‌وگو با تابناک در واکنش به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: باید در وهله اول بررسی کرد چرا شخص رئیس جمهور آمریکا دستور اجرای این جنایت را داده است؟ دلیل را می‌توان در شکست برنامه‌های آمریکا در سوریه، یمن، لبنان و عراق دید که سردار سلیمانی عامل اصلی این شکست‌های پیاپی بود.

وی افزود: از طرف دیگر ترامپ به دنبال بهره برداری سیاسی و انتخاباتی با این اقدام جنایتکارانه بود و فکر می‌کرد با این اقدام می‌تواند رای مجدد آمریکایی‌ها را در انتخابات آتی ریاست جمهموری به دست آورد و با حذف فیزیکی ایشان موانع را بردارد حال اینکه ترامپ همان فردی بود که در دور اول انتخابات در توییت‌های متعددی اوباما را به جنگ افروزی متهم می‌کرد و امروز خودش با افتخار اعلام می‌کند دستور ترور را داده؛ این یعنی پرده و نقاب از چهره ترامپ و اطرافیانش برداشته شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ارزیابی از تحولات منطقه بعد از شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی، نه تنها خشم و نفرت از اقدامات آمریکایی‌ها را تشدید کرده که دوستداران و محبان و شاگردان سردار سلیمانی به دنبال فرصتی برای انتقام گیری هستند؛ موضوعی که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین آمریکایی‌ها و برخی کشور‌های منطقه شده و آن‌ها احساس ترس می‌کنند.

گودرزی ادامه داد: البته که این افراد منتظر ایران برای انتقام گیری نمی‌مانند و خودشان اقدام خواهند کرد؛ لذا می‌توان با قاطعیت گفت: انتقام سختی در انتظار آمریکایی‌ها و جنایتکاران خواهد بود و جمهوری اسلامی نیز حق گرفتن انتقام از خون شهیدان و قهرمانان ملی را برای خود محفوظ می‌داند.

این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث افزایش وحدت در بین آحاد مختلف جامعه شده است، گفت: همواره مردم ما در مسائل و بزنگاه‌های مختلف به خصوص مسائل مبتنی بر تفکرات، انسان‌ها و نهاد‌های ارزشی همگرا بودند که یکی از این نمونه‌ها را بعد از اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی دید که چه طور مردم یک صدا به این اقدام اعتراض کردند.

وی ادامه داد: با توجه به عمق نفوذ سردار سلیمانی در قلب مردم قطعا شهادت سردار سلیمانی باعث افزایش انسجام و وحدت داخلی خواهد شد و خون شهید سلیمانی بار دیگر انسجام مردم را به همه جهانیان نشان می‌دهد؛ قطعا شاهد حضور قشرهای مختلف در مراسم تشییع این شهید بزرگوار خواهیم بود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
باید امریکا را در عراق راحت نگذاشت . انقدر کشته بدهند تا بروند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
اتفاقا از خداشونه
ایجاد وحدت در ازاء خون سردار جان بر کف.
خدا رحمت کنه سردار را، اما نباید تصمیم احساساتی گرفت، آمریکا تهدید کرده به منافعش حمله بشه تمام صنایع نفت ایران را میزنه و این یعنی فاجعه
حدود یک یا دو سال پیش یود که رئیس جمهور روسیه در پاسخ به تهدیدات آمریکا در سوریه گفت: اگر به ما حمله بشود ما تمام کسانی که در حمله به ما نقش داشتنه باشند و تمام مراکز تصمیم گیری آمریکا را هدف قرار میدهیم سپس امریکا و تصمیم گیرندگانشان با خفهقان مرگ در سکوت مخفی شدند.
تهدید امریکا جدی است.
سایت سازمان منافقین ( مجاهدین خلق ) پیامی صوتی با صدای مثلا پیر شده مسعود رجوی ملعون گذاشته مثل اینکه مردک زن باره از توی گور در اومده
نگوییم مثلث عبری و عربی و غربی: بگوییم مثلث شیطانی صهیونی – وهابی – بهایی
سردار که داعش را به اذمحلال کشید با خونش امریکارو از منطقه بیرون خواهد کرد. ان شا الله
همه چیز زیر سر داماد یهودی - صهیونیست ترامپ . یعنی جراد کوشنر است . همان کسی که به دلال محبت نتانیاهو وبن سلمان با ترامپ مشهور است . و همان کسی که طراح و مجری معامله قرن است .

نحوه شهادت سردار مظلوم . بسیار شبیه به شهادت موسوی دبیر کل قبلی حزب الله و شهید عماد مغنیه است . بوضوح رد پای کثیف صهیونیستها نمایان است .

من بعنوان یک ایرانی دلشکسته و غمگین . پیشنهاد میکنم جراد کوشنر را دریکی از سفرهایش به درک واصل کنیم . تا هم به ترامپ ضربه سنگینی بخورد و هم به جبهه پلید صهیونیسم .

البته فراموش نکنیم که بدهی سنگین عربستان و امارات به ترامپ بابت خریدهای تسلیحاتیشان و بلند پروازیهای آنها . فقط با پول نفت است که حاصل میشود . دنیای استکبار مستقیما به منافع مادیش وابسته است .
منافع مادی و معنوی آنها را نابود کنیم .
مردم امریکا اگر بار دیگر به افرادی چون ترامپ رای دهند و یا در مقابل خونریزی های دولت خود در سراسر دنیا سکوت کنند این به نشانی تایید خوی وحشی گری است و بنابراین به همه ملل جهان این تایید را داده اند که همه همین رفتار را هم د رمورد آنها اعمال کنند و حق هیچگونه اعتراضی ندارند .
بنابراین باید طوری جواب این ددمنشی را بدهیم که همه دشمنان اسلام و مردم مظلوم دنیا بدانند باید سر تعظیم فرود آورند و در هیج جای جهان آرامشی برای ظالم و خیانتکار وجود ندارد .
به شرطي كه قدر اين مردم نجيب را بدانند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر