بازدید 8240

ترجمه و ویراستاری با همکاری مترجمین داخلی و خارجی

موسسه نیتیو پیپر ضمن همکاری با مترجمین برجسته و با تجربه داخلی و خارجی، بالاترین کیفیت ترجمه را ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 04 January 2020

موسسه ترجمه نیتیو پیپر

استفاده از خدمات ترجمه با کیفیت و با هزینه مناسب یکی از نیازهای جامعه دانشگاهی، موسسات و افرادی است که از خدمات ترجمه استفاده می‌کنند. موسسه ترجمه نیتیو پیپر با سابقه بیش از 8 سال در حوزه ترجمه در این حوزه فعالیت دارد. این موسسه با همکاری مترجمین داخلی و خارجی، خدمات ترجمه تخصصی و نیتیو را در همه زمینه‌ها به پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه ارائه می‌دهد.

بررسی وضعیت بازار ترجمه در ایران

در ایران به دلیل ضعیف بودن دانش زبانی بسیاری از مردم جامعه و حتی متخصصین دانشگاهی، عمده خدمات ترجمه توسط موسسات انجام می‌گیرد. هر ساله بیش از 100 هزار مقاله از پژوهشگران ایرانی در مجلات خارجی چاپ می‌شوند. از این تعداد در حدود 40 هزار مقاله در مجلات معتبر اسکوپوس، آی اس آی و پاب مد به چاپ می‌رسند. سایر مقالات نیز در مجلات دیگری با نمایه‌های گوناگون چاپ می‌شوند. از سوی دیگر صدها کتاب علمی و غیر علمی نیز به زبان انگلیسی نوشته یا ترجمه می‌شوند و در کشورهای دیگر به فروش می‌رسند.

این حجم از ترجمه، نیاز به استفاده از خدمات با کیفیت، باثبات و با هزینه مناسب را نشان می‌دهد. درحال حاضر موسسات بسیار معتبر و دانش بنیان بسیاری در ایران در زمینه ترجمه فعالیت دارند. کیفیت ترجمه برخی از این موسسات هم پای برجسته‌ترین موسسات ترجمه در جهان است. به همین دلیل است که برخی مقالات ترجمه شده توسط این موسسات در مجلات مشهوری مانند نیچر یا ساینس به چاپ می‌رسند. موسسه نیتیو پیپر نیز به صورت تخصصی در زمینه ترجمه نیتیو مقالات دانشگاهی برای مجلات معتبر فعالیت دارد.

همچنین در کنار ارائه خدمات ترجمه نیتیو و تخصصی امکان ارائه خدمات دیگر نیز در این موسسه وجود دارد. ویراستاری مقاله و کتاب، نگارش صفحه عنوان و کاورلتر مقاله، ویرایش اصلاحات زبانی مقالات داوری شده، نگارش انگیزه نامه از جمله خدمات دیگر موسسه نیتیو پیپر است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت نیتیو پیپر با خدمات مختلف ما در زمینه ترجمه آشنا شوید. همچنین می‌توانید از خدمات آنلاین ما از جمله بخش برآورد آنلاین هزینه ترجمه نیز به صورت رایگان استفاده نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار