بازدید 37392
۵
اسکای‌نیوز مدعی شد:

آغاز تحقیقات درباره خدمه پرواز سردار سلیمانی

برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که تحقیقاتی درباره خدمه پرواز حامل سردار شهید سلیمانی به عراق آغاز شده و تاکنون نیز دو نفر بازداشت شدند.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 04 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شبکه «اسکای‌نیوز» امروز (شنبه) ادعا کرد که سازمان اطلاعات عراق تحقیقاتی را درباره خدمه پرواز هواپیمایی که سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به بغداد آورد، آغاز کرده است.

خبرنگار اسکای‌نیوز به نقل از مسئولان امنیتی عراق ادعا کرد: «یک تبعه سوری و یک تبعه عراقی بازداشت شدند و تحقیقات درباره خدمه پروازی که [سردار] سلیمانی را [به عراق] آورد شروع شده است».

بر این اساس، سازمان اطلاعات عراق نیز در حال بازجویی از کارکنان فرودگاه بغداد، بعد از ترور سرداران شهید سلیمانی و المهندس است.

شبکه «تی. آر. تی.» عربی نیز از آغاز تحقیقات درباره خدمه پرواز مزبور خبر داد.

مقامات رسمی عراق تاکنون این خبر را تائید نکرده‌اند.

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند.
در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

آغاز تحقیقات درباره خدمه پرواز سردار سلیمانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
قطعا کار جاسوسها بوده!
دشمن کسی دیگه خلبان ودیگران عاملان هستند نه دستور دهندگان بهترین ضربه به آمریکا چاه های نفتی در عمق اقیانوس میباشد
تروریست رسمی آمریکایی به صورت کامل و آشکار
خدایا شاهد باش که چه ظلمهایی از امریکا بر ما رفت اما با وجود سنگینی این داغ ما مصمم تر خواهیم شد و از پا نمی افتیم،بزرگ ما و آقای ما حسین(ع) یکه و تنها در میدان ایستاد و چون شیر به دشمن حمله میبرد و چنین رجز میخواند:هیهات من الذّلت
خیانتکاران ، کار خود را اجام دادند ،و مشکلاتی برای مردم منطقه به بار آوردند ؟ یانکی دنیا ، از کشتار ،و آوارگی ملتها شادی میکند ،و ثروتهای آنان را غارت میکنند ؟ خرس قطبی گویا در خواب زمسنانی فرو رفته است ؟ و کسب فیض میکند تا در موقع مناسب آنهم از بدبختی ملتهای خاورمیانه بهره ای ببرد ؟،، اژدهای شرق ،و ببرهای آسیا ،و گرگهای وحشی اروپا ، از شاخ بوفالو وحشت زده هستند ؟، والا با یک هماهنگی و اتحاد کافی است فقط یکسال امریکایبان را تحریم کنند ؟ دلار امریکا را از معادلات تجاری کنار بگذارند ،و با پول ملی خود معامله کنند ،و یک تحریم واقعی یکساله اعمال کنند ،آنگاه خواهند دید که جهانی بهتر ،و خوشبخت تری بوجود خواهد آمد ؟،،در کجای دنیا این بوفالوی زرد حضور نظامی ندارد ؟ ،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی