بازدید 5504
۴

بازپس گیری ۲۱۲ ملک شهرداری از افراد غیر

بر اساس بررسی‌های انجام شده، بهره برداری از حدود ۲۰۰۰ فقره از املاک شهرداری به افراد غیر سپرده شده است
کد خبر: ۹۴۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 03 January 2020

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تهیه شناسنامه برای تمامی املاک شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش «تابناک»، عبدالحمید امامی در گفتگو با ایسنا، در مورد وضعیت باز پس گیری املاک شهرداری با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده، بهره برداری از حدود ۲۰۰۰ فقره از املاک شهرداری به افراد غیر سپرده شده است، گفت: لیست این اشخاص حقیقی و حقوقی بهره بردار املاک شهرداری، تهیه و در اختیار شورای شهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از حدود ۶۰۰ ملک به اشخاص سپرده شده بود که بررسی‌ها نشان از غیر مجاز بودن این اقدام داشت، افزود: به هر دلیلی بهره برداری از این املاک به افراد دیگر سپرده شده بود؛ اما حالا این واگذاری‌ها توجیه ندارد و باید بازپس گرفته شود.

امامی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای فی مابین اداره کل حقوقی و سازمان املاک در شهرداری تهران برای رسیدگی به املاک، اظهار کرد: البته لازم به تاکید است که در این مدت ۲۱۲ ملک از املاک تخلیه و بازپس گیری شده است و در این زمینه هماهنگی لازم با مقامات قضایی انجام شده تا در صورت لزوم از کمک آن‌ها بهره‌مند شویم.

امامی با بیان اینکه طی هفته‌های گذشته با سازمان ثبت اسناد و املاک، تفاهم نامه‌ای منعقد کردیم تا بر اساس آن بتوانیم از اطلاعات متقابل یکدیگر بهره‌مند شویم، گفت: در سه ماه اخیر سازماندهی کلیه املاک شهرداری را در دستور کار قرار دادیم، هرچند که در گذشته این مسئله به نحوی دیگر انجام شده بود؛ اما سیستماتیک نبود و به همین دلیل در تلاش هستیم تا برای همه املاک شهرداری، خیابان‌ها و... شناسنامه تهیه کنیم به نحوی که تمامی مدارک، اسناد و ... مربوط به ملک در شناسنامه‌های الکترونیک موجود باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
چقدر بی در و پیکر
قالیباف اینهارا غیر قانونی بخشیده بود و دادستان هم احضارش نکرد!
کار خوبیه ولی به شرطی که شما ها انها را به افراد خودتون ندهید وانها را بفروشید وخرج وکمبودهای ان در مترو وسایل نقلیه عمومی مکانهای عام المنفعه شهر کنید نه خرج جیب خودتون
این ساکنین تاکنون برحسب اجاره بهاءمنطفه ، چقدر اجاره بهاء پرداخت نموده اند و به کدام حساب شهرداری واریز شده است وآیا بابت مالاجاره با شهرداری تسویه حساب نموده اند.وچرا باید اینگونه باشد که شهرداری در صدد افزایش درآمد است .برای تنفیر افکار عمومی چرا اسامی منتشر نمیگردد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل