بازدید 9246
۱

ترورها مشکل آمریکا را حل خواهد کرد؟

سردار حسین علایی
کد خبر: ۹۴۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 03 January 2020

سرانجام ترامپ که ضد ایرانی ترین رئیس جمهور آمریکاست برنامه ترور سردار افتخار آفرین جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی را اجرایی کرد و او را به همراه ابو مهدی المهندس از مسئولین موثر حشدالشعبی عراق و چند تن دیگر در فرودگاه بغداد به قتل رساند.

این اقدام که منجر به شهادت این عزیزان شد به همراه حمله آمریکا به پایگاه های حشدالشعبی در مرزهای عراق و سوریه نشان داد که آمریکا از قدرت گرفتن مردم عراق در نزدیکی مرزهای اسرائیل به شدت نگران است و نفوذ خود در عراق را با وجود سازمان‌هایی نظیر حشدالشعبی خاتمه یافته تلقی می‌کند.

گرچه با چنین ترور وحشتناکی طبیعتاً تنش ها در منطقه بالا خواهد گرفت و در نهایت منجر به خروج ارتش آمریکا از عراق خواهد شد ولی باید انتظار دیوانگی های بیشتری را از آمریکا داشت.

آمریکا ممکن است ترورها و حملات بیشتری را در دستور کار خود داشته باشد که دولت عراق و مردم ایران و لبنانی ها و سایر ساکنین منطقه باید مراقب آنها باشند.

این ترور نشان داد که گسترش حاکمیت ملی در کشورهایی مانند عراق و سوریه و لبنان و یمن و همسویی دولت های این کشورها، معادلات آمریکا را برای تداوم سلطه اسرائیل بر منطقه به طور کامل بر هم زده است و آمریکا توان جلوگیری از گسترش آن را ندارد.

اما آیا این نوع ترورها مشکل دولت آمریکا را حل خواهد کرد یا پیوند و همسویی مردم این کشورها را با هم افزایش خواهد داد؟ ولی به نظر می رسد که نفرت مردم از شیطان بزرگ وسعت خواهد یافت و بقای اسرائیل را در دراز مدت متزلزل خواهد کرد.

البته قاسم سلیمانی و همرزمانش به دوستان شهید خود پیوستند و در جوار رضوان الهی جای گرفتند ولی راه آنها در مقابله با ظلم جهانی آمریکا و اسرائیل تداوم خواهد یافت.

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

حسین علایی صبح جمعه ۱۳/ ۱۰/ ۱۳۹۸

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام
سردار دوست داشتنی شهادت دوست و همرزم شهیدتان را به شما و کلیه فرماندهان پرافتخار کشور تبریک و تسلیت می گویم.
یاد و خاطر قهرمانان همیشه در قلب ها می ماند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر