بازدید 165837
آخرین تحولات خاورمیانه؛

واکنش رسانه‌های جهانی به شهادت سردار قاسم سلیمانی / وحشت آمریکایی‌ها از پاسخ ایران به ترور حاج قاسم/ واکنش مصر به تصویب اعزام نیرو به لیبی در پارلمان ترکیه/ اظهارنظر وزارت خارجه پاکستان در ارتباط با ایران و آمریکا

وحشت آمریکایی‌ها از پاسخ ایران به ترور حاج قاسم، واکنش مصر به تصویب اعزام نیرو به لیبی در پارلمان ترکیه و اظهارنظر وزارت خارجه پاکستان در ارتباط با ایران و آمریکا، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به بازتاب بین المللی گسترده شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 03 January 2020

وحشت آمریکایی‌ها از پاسخ ایران به ترور حاج قاسم، واکنش مصر به تصویب اعزام نیرو به لیبی در پارلمان ترکیه و اظهارنظر وزارت خارجه پاکستان در ارتباط با ایران و آمریکا، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به بازتاب بین المللی گسترده شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ تلویزیون رسمی عراق بامداد جمعه، مدعی شهادت سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد شد.

شبکه "بی بی سی " در گزارشی بامداد جمعه گزارش داد: دولت عراق می‌گوید یک حمله هوایی در محدوده ترابری فرودگاه بغداد روی داده است. همزمان رویترز به نقل از حشد الشعبی گزارش کرده که یک مقام ارشد این گروه شبه نظامی شیعه به همراه چند تن دیگر از جمله "دو میهمان مهم" در جریان یک حمله هوایی در فرودگاه بغداد کشته شده‌اند. بامداد جمعه، سوم ژانویه، ابتدا دولت عراق گزارش کرد که سه موشک کاتیوشا در نزدیکی منطقه بارگیری فرودگاه بغداد فرود آمده و بر اثر آن چند غیرنظامی زخمی شده‌اند و دست کم دو خودرو آسیب دیده است. اما ساعتی بعد خبرگزاری رویترز به نقل از صفحه فیسبوکی منسوب به گروه حشد الشعبی نوشت، این گروه از کشته شدن مسئول روابط عمومی و جذب نیروی خود طی یک حمله هوایی خبر داده است.

بی بی سی افزود: با این حال، تلویزیون دولتی عراق بامداد جمعه گزارش کرد در جریان این حمله هوایی در فرودگاه بغداد به دو کاروان خودرو‌های گروه حشد الشعبی، قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به همراه چند رهبر حشد الشعبی کشته شده است. ایران هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است. در این گزارش همچنین مدعی شد که در جریان این حمله هوایی ابو مهدی المهندس، معاون گروه حشد الشعبی هم کشته شده و در مجموع این حمله ۵ کشته و ۹ مجروح بر جای گذاشته است.

شبکه اسکای نیوز عربی نیز در گزارشی به نقل از منابع عراقی خبر از شهادت قاسم سلیمانی و نیز ابومهدی المهندس داد.

تارنمای ایندیپندنت فارسی نیز در گزارشی نوشت: تنها چند ساعت پس از اینکه مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا مدعی شد احتمالا نیرو‌های نیابتی ایران در عراق حمله‌های بیشتری انجام خواهند داد، رویترز از برخورد سه راکت کاتیوشا به فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد. گزارش تلویزیون الجزیره حاکی از آن است که قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در جریان این حمله‌ها جان خود را از دست داده است. هنوز این خبر رسما تایید نشده، اما برخی منابع خبری در گفت وگو با ایندیپندنت فارسی این خبر را تایید کرده‌اند.

این رسانه افزود: قاسم سلیمانی در ماه‌های اخیر بار‌ها به عراق رفت و آمد داشته است. یکی از خبرنگاران واشنگتن‌پست در عراق به نقل از منابع خود گزارش داده که مقامات حشدالشعبی و همراهان آن‌ها در جریان حمله پهپادی به خودروهای‌شان در حال خروج از فرودگاه بغداد کشته شده‌اند.

ایندیپندنت اضافه کرد: به نظر می‌رسد پس از دوره‌ای از افزایش تنش‌ها در خلیج فارس در بهار و تابستان امسال در نتیجه عمیق‌تر شدن بحران بین ایران و آمریکا، اکنون کانون تنش‌ها به عراق منتقل شده است. مقامات عراقی همواره از تهران و واشنگتن خواسته‌اند این کشور را به صحنه جنگ‌های نیابتی تبدیل نکنند.

شبکه خبری الجزیره بامداد جمعه نیز به نقل از رویترز گزارش داد که سخنگوی الحشد الشعبی می‌گوید آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در شهادت قاسم سلمیانی و المهندس دست داشته اند.

شبکه العربیه نیز در گزارشی عنوان کرد: تلویزیون رسمی عراق از کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس شاخه برون‌مرزی سپاه پاسداران ایران و دستیار او ابومهدی المهندس فرمانده یکی از فرماندهان حشد الشعبی عراق در حمله موشکی به فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

این شبکه خبری افزود: از سویی حساب‌های شبکه اجتماعی تصویری از جسدی منتشر کرده‌اند که گفته شده متعلق به قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس است.

وحشت آمریکایی‌ها از پاسخ ایران به ترور حاج قاسم

استفان والت: فقط تصور کنید ما چه واکنشی نشان می‌دادیم اگر دشمنی، یک عضو ستاد مشترک، یک معاون وزیر امور خارجه یا مدیر اطلاعات ملی را ترور می‌کرد.

بازتاب بین المللی گسترده شهادت سردار قاسم سلیمانی/وحشت آمریکایی‌ها از پاسخ ایران به ترور حاج قاسم/ واکنش مصر به تصویب اعزام نیرو به لیبی در پارلمان ترکیه/ اظهارنظر وزارت خارجه پاکستان در ارتباط با ایران و آمریکا

واکنش مصر به تصویب اعزام نیرو به لیبی در پارلمان ترکیه

وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای، تصویب اعزام نیروی نظامی به لیبی در پارلمان ترکیه را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه مصر در این بیانیه تاکید کرد، اقدام پارلمان ترکیه، نقض قطعنامه‌های بین‌المللی است.

در این بیانیه آمده است که تصمیم پارلمان ترکیه بر تلاش‌ها برای رسیدن به حل و فصل بحران لیبی از طریق روند برلین تاثیر منفی خواهد گذاشت.

پارلمان ترکیه طرح اعزام نیروی نظامی به لیبی را با ۳۲۵ رأی موافق و ۱۸۴ رأی مخالف به تصویب رساند.

این طرح تحت نامه درخواستی اوایل هفته جاری از سوی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به پارلمان ارسال شده بود.

پیش از نشست امروز پارلمان احزاب جمهوریت خلق به رهبری کمال کلیچدار اوغلو و خوب به رهبری مرال آکشنر مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده بودند. پیش بینی می‌شد که حزب کردی دموکراتیک خلق‌ها نیز با آن مخالفت کند.

ماه گذشته میلادی آنکارا و دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فائز سراج توافقنامه امنیتی و اقتصادی با یکدیگر امضا کردند که یکی از بند‌های آن حمایت نظامی ترکیه از طرابلس در مواقع بحرانی بود.

اظهارنظر وزارت خارجه پاکستان در ارتباط با ایران و آمریکا

«عایشه فاروقی»، سخنگوی جدید وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به تحولات اخیر در عراق اعلام کرد که کشورش از نزدیک این تحولات را زیر نظر دارد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، همچنین تحولات اخیر میان تهران و واشنگتن را موضوعی دوجانبه مربوط به این دو کشور عنوان و از موضع‌گیری بیشتر در این ارتباط خودداری کرد و گفت: اکنون زمان مناسب برای اظهار نظر درباره تحولات ایران و آمریکا نیست.

از روز سه‌شنبه صد‌ها معترض عراقی در اعتراض به حمله آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی و نقض حاکمیت کشورشان، مقابل سفارت آمریکا در بغداد تظاهرات کردند و پرچم عراق و الحشد الشعبی را بر فراز دیوار‌های این سفارت برافراشتند و پس از آن روز گذشته با درخواست دولت عراق، پایان این اعتراضات در روبه روی سفارت آمریکا اعلام شد.

طبق اعلام منابع حشد الشعبی، در حمله هوایی روز یکشنبه جنگنده‌های آمریکایی به مواضع «گردان‌های حزب‌الله»، دست‌کم ۲۸ مبارز شهید و ۵۱ تن دیگر مجروح شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶۴
سردار سلیمانی خار چشم دشمنان بود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اون روزی که ایران پهباد آمریکایی را زد میشد حدس زد که آمریکا انتقام بسیار سختی از ایران میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پرچم فرانسه مزدور از اینجا برو بیرون
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید رسما به امریکا اعلام جنگ کنیم. تحت هیچ شرایطی راضی نیستیم صرفا چند راکت به چند پایگاه امریکا تو عراق بزنیم یا مثلا حشد یا حزب الله چند تا ماشین بمب گذاری شده رو کنار چند سفارت امریکا منفجر کنه. این اتفاق به روشنی اعلام جنگ مستقیم امریکا به ایران هست. چرا ما باید ضعف نشون بدیم. بالاتر از سیاهی دیگه رنگی نیست. تحت هیچ شرایطی نیروی زمینی امریکا نمی تونه تو جنگ مستقیم با ایران پیروز بشه. اونا صرفا با موشک و هواپیما حمله خواهند کرد که اونم کاری از پیش نمی بره. اما ما باید پاسخی محکم تر به امریکایی ها بدیم تا این ارازل و اوباش منطقه ای اونا جرات نفس کشیدن نداشته باشن. اگه صرفا به چند تا راکت اکتفا کنیم بدون شک پایان کار ما خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
قطعا همه ما دوست داریم پاسخ سختی به امریکا بدهیم ولی مسلما ترامپ هرگونه پاسخ ما روبه شکل بدتری جواب خواهد داد.
علی
| United States of America |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
صلاحمملکت خویش خسروان دانند
باید حواسمان به نقشه آمریکا باشد و به نحو مقتضی پاسخ درخور داده شود، به نحوی که بفهمد چه غلطی کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید هوشمندانه باشه و خودمون هزینه ندیم
به همه ملت ایران تسلیت می گویم بالاخره به آرزویش که شهادت بود رسید شهادت مبارکش باشد قهرمان ملی بود و تا ابد در قلب ما زنده است و تا ابد قهرمان ماست
ولی ما نمی خواهیم کشورمون به خاطر انتقام درگیر جنگ شود ما از جنگ متنفریم پیامبر عزیز ما هم از انتقام و از جنگ متنفر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
جنگ به چی میگن؟
ه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
آره جنگ چیز بدیه ولی مثل اینکه هنوز نفهمیدی کیو ترور کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اصلا گیرم سخت ترین انتقام رو بگیریم...حاج قاسم مگه زنده میشه؟؟!! لعنت ب هر چی نامرده..یتیم مون کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دوست عزیز وقتی پای منافع امت و دفاع از حقوق مردم می رسه حتی خود پیامبر هم جهاد را واجب میدونند .امروز یکی از بهترین فرصت ها برای اتحاد امت اسلامی بوجود اومد که با تدبیر بهترین فرصت برای شکست دشمن فراهم میکنه
شهید قاسم سلیمانی یک فرمانده رشید تنها نبود یک لشکر یک سپاه یک ارتش بود.امریکای جنایت پیشه ما همه آماده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
همیشه از این اتفاق نگران بودم من‌ که تا پای جان آماده هستم برای انتقام
اخیرا اکراد کردستان با اعراب مصر هم نسبت فامیلی پیدا کردن
امریکا پدری ازت دربیاریم که ارزوی مرگ بکنی
آمریکا، اسرائیل و عربستان سخت به زحمت خواهند افتاد. این نسل سوخته آتش زیر خاکستر بود که امروز شعله های غمش زبانه می کشد. اتش حضور در صحنه کشته های کفر خواب از چشمانمان می برد. ندیدند که چطور خدا صدام و صدامیان را خار و بدون کرد چرا این فرعونهای زمان ما دست عبرت نمی گیرند. ما منتظر دستور رهبرمان هستیم تا دل را به دریا بزنیم و جانمان را فدای میهن
آمریکا و متحدان کثیفش منتظر جواب سنگین ایران باشند. کوتاه نخواهیم آمد
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
مرگ ترامپ نزدیک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
انشاءلله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
ایشالا از ترس سکته رو میزنه امشب
امریکای تروریست بزدل نمی تواند کاری کند روی به ترور اورده
گورت کنده شد در این منطقه
چرا همه سکوت کردند!؟
اسرائیل و فقط اسرائیل بایستی هزینه بدهد!
کل فتنه‌ها زیر سر این جهودای بیمار است...
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خیلی از جهود ها بی تقصیرند و نه بیمار!! آنها خود در هر کشوری هستند مورد لعن و انتقام ندانم کاری های حکومت های خودی میشوند. زیرا یک جهود قبل از اینکه یک جهود باشد شهروند یک کشور است و دارای زبان، فرهنگ و از همه مهمتر دارای «سند مالکیت» دولت مروبوطه خود یعنی شناس‌نامه اش میباشد.
جهود های سرزمین های اشغالی بدین خاطر مورد سرزنش و نفرت عموم مردم (۹۰ درصدی) جهان قرار دارند زیرا بخاطر زندگی رنگین تری به بهای کشتار ونسل کشی عربهای منطقه سرزمین مادری خود را ترک میکنند!
نیروهای آمریکایی خودشونو خیس کردن
این وحشت فعلا بالقوه هست و قطعا. وباید وحشت بالفعل بشه براشون
سردار محبوب شهادتت مبارک به امید پیروزی حق علیه باطل
اگرچه ضعف ابرقدرت در هدف قراردادن دو خودرو در فرودگاه رسوا کننده بود اما بالاخره ترامپ غلطی که میخواست کرد.
من واقعاٌ برای عراقی ها متأسفم

اومدند تو کشورشون مستقر شدند
پادگانشونو بمباران کردند و 80 نفر رو شهید کردند بعد هنوز موندند چکار کنند
خدایا عقل بده.
باید بعد از اون بمباران نمیذاشتند هیچ پرنده و وسیله آمریکایی حرکت کند

باید نزارند یه امریکایی کثیف از عراق خارج شود این بسیار بسیار مهمه
از دفاع هم متنفریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
شیرفقط ایران..
باید یقه عربستانو محکم گرفت و خفش کرد
باید آرامکو نابود بشه
باید انصارلله آرامکو را نابود کنه تمام پایگاههای هوایی عربستان رو با موشک نابود کند ایران هم علناٌ کمکش کنه

باید از آسمان برای مردم بحرین سلاح بفرستیم اینجا یک نقطه ضعف دشمن است.
یه پایگاه اسرائیل در جولان نابود بشه
بعدش فرودگاه و بنادر اسرائیلی
نباید با زدن دوتا پایگاه امریکا و کشتن دوتا سرباز بگیم انتقام گرفته شد. باید ترامپ و یا وزیراشو بزنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
منم دوس دارم حقشونو بذاریم کف دستشون، اما باید هوشمندانه باشه، مسلما این راه ها به ذهن خود سردار سلیمانی هم رسیده بوده اما ایشون یه محاسبات دیگه داشته و یه استراتژی دیگه، باید ما هم همون استراتژی ها رو دنبال کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
پایگاه های انگلیس هدف قرار گیرد ، بیشتر مؤثر است . انگلیسی ها آمریکایی ها را درگیر میراث استعماری خود در منطقه کرده اند و نفعش را می برند .
امریکا باید تقاص پس دهند
اشتباه ما این بود که سکوت آمریکا در قبال حمله به سفارتش را حمل بر ضعف ترامپ دانستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اشتباه تو هم این است که دهانت را باز می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
و الانم تاکید بیشتر میکنیم که ضعف و نفهمی ترامپ هست که باعث نابودی خودش و دولت جنایتکارش میشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
اتفاقاًازضعفش همچین غلطی کرد
لحظه ایی نبایدعمانشان دادامریکایی هاروبایدقتل وعام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
تکلیف سیاه پوستان بدبخت که آمریکایی هستند چی میشه؟
بایدانتقام گرفت وامریکاروازخاورمیانه بیرون کرد
وظیفه وزارت اطلاعات چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
کارهای اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
خلاصه اون طرف هم سازمان سیا هستپ
انتقام خون شهید باعث ارامش قلبهاست
نقطه ضعف امریکا اقتصاد هست. باید مرااکز اقتصادی امریکا مورد هدف قرار بگیره.
بنظر من خوابی ک دیده بودم داره نزدیک میشه.ک ترامپ رو رزمندگان دلیر ایرانی ترور خواهند کرد.
مرگ بر آمریکا
خدا لعنتت کنه ترامپ
امریکا با این اقدام تروریستی خشم و نفرت مردم ایران به خودشو بیشتر کرد.. نابودی در انتظار آمریکا و اسراییل هست
اعراب ،آمریکاتوخاکتون،به زنان تجاوزمیکنه،شمادیگه چه رقم ادمایی هستین.
لطفا پاسخی قاطع و درخور به مزدوران آمریکایی بدین
همین الان باید اسراییل محو بشه،۲۵ سال زیاده،الان وقتشه
امروز اتشی روشن شد که دودمان امریکا را بر باد خواهد داد
آنهایی که به امید امنیت ،و رفاه از امریکا خواستند به منطقهٔ خاورمیانه بیاید ، بدون شک کاری خبط و خطر ناکی انجام دادند ، مخصوصا کوردهی عراق که امریکا را وارد منطقه برای اولین بار نمودند ؟ اکنون زمان جبران اشتباهات گذشته فرا رسیده ، ملتهای منطقه اعم از کورد ،و عرب ،و شیعه ،، سنی باید متحد شوند ،و دستان جنایتکار امریکا را از منطقه قطع کنند ؟ امریکا فقط به منافع خود ،و اسراییل فکر میکند ، و با اختلاف افکنی بین ملتهای منطقه تنها آنان را تضعیف میکند تا منافع امریکا ،و اسراییل را حفظ کند ،اروپاییان هم در همین راستا عمل میکنند ؟ ملتهای مسلمان اعم از شیعه ،و سنی ، با هر قومیت ،و نژادی لازم است متخد شوند ،و دست مستکبرین را از منطقه کوتاه کنند ؟ عربستان باید بخود آید که همراهی با غیر مسلمانان نمیشود سکاندار ،و مرکزیت جهان اسلام را بدست گیرد ؟ آیا در صدر اسلام ، عربستان نفت صادر میکرد ، که آنزمان اسلام را تا قلب اروپا گسترش داد ،و از زمانیکه حاکمان عربستان با انگلیسیها ،و اروپاییان ،و امریکاییان هم راه شدند ، باعث تضعیف جهان اسلام گردیدند ،آیا اکنون وقت آن نشده که بخود آیند ،و تاریخ را بازخوانی کنند ؟،،،
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
برادر بزرگوار ما ملت عرب و کرد نداریم. ملت ایران ملت عراق و... داریم. ما زیر پرچم ایران دما امریکا رم در خواهیم آورد
انتقام مثل نماز واجب واجب
این کار آمریکا نشون میده دیگه آمریکا و اسراییل به آخر خط نابودی رسیدند که جرات ندارند رودررو بیاند جلو و بزدلانه تو شب ترور میکنن
گریه ام گرقت‌نمیدونم چرا؟
ولی حس میکنم ب ارزوشون رسیدن.ان شا الله ک راهشون ادامه پیدا کنه.حس میکنم محو اسرائیل چند دین سال عقب افتاد.راهش ادامه یادشان گرامی و دل هایمان محزون و دیدگانم خون الود
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اتفاقا نابودی اسرائیل خیلی نزدیکتر شد خیلی. انشاءلله با دست های خودم یهودی هارا خفه خواهم کرد
ترامپ جانی و وحشی دست به جنایتی زد که دامن او را خیلی خیلی بد خواهد گرفت. مردک روانی و وحشی تو هنوز ایرانی را نشناخته ای. لعنت بر آمریکا و صهیونیست جهانی که همانند لکه ننگی جامعه بشری را آلوده ساخته اند. جانیان مرگتان نزدیک است خیلی نزدیک. من از تمام ایرانیان با هر عقیده و مذهبی حتی آنهایی که به مذهبی معتقد نیستند می خواهم بیش از پیش باهم متحد شده کمر استکبار جهانی خونآشام و صهیونیست جانی را بشکنند. پاینده ایران. چو ایران نباشد تن من مباد, بدین بوم و بر زنده یک تن نباد.
ترامپ حضورش در این کره خاکی باعث ننگ دنیاست
شک نکن کاری باهات خواهیم کرد که خودت ارزوی مرگ بکنی
ما تمام سختی های تحریم و اقتصاد و به جون میخریم ولی از خون نمیگذریم به قوه الهی و عنایت حضرت غایب نابودتون میکنیم
قطعا آمریکا بعدا خواهید چقدر حماقت کرده . خدا دشمنان مارو از احمقها آفریده . فقط ما نیاید ترسو باشیم.
ترامپ واسرائیل هرچه زوتر باید نابودبشن
مسلماٌ میشه آمریکایی ها رو تو عراق کشت و به جهنم فرستاد
اما اگه شرایط را برایشون ترسناک و وحشتناک کنیم، نزاریم از عراق راحت فرار کنند و البته یه راه فرار حقارت باری براشون باز بزارند که زمینی فرار کنند این فرار اثرات و نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت و از کشتن ترامپ و هزاران سرباز موثرتر است.


البته اینم هست که نمیشه پاسخ این گستاخی آمریکا را نداد، یک هفته پیش حمله کرد پاسخ درستی عداقی ها بهش ندادند باعث شد گستاختر بشه

به هر حال بسیار ضروری است که باید یک هنگ و سپاهی جدید ایجاد بشه برای تسخیر و غنیمت گرفتن پادگانهای هوایی و هواپیماهای جنگی عربستان و امارات و اسرائیل
البته بستن و فراری دادن آمریکایی ها انتقام عراقی ها خواهد بود.
انتقام ما چه خواهد بود؟ با پهپاد باید ترس را در وجود آمریکاییهای تروریست در تمام خاورمیانه ایجاد کرد.
فرمانده سنتکام و مرکزشون باید در خفا و در فرصت مناسب وقتی مسئولانش در آنجا باشند به عنوان خطرناکترین تروریستها نابود شود تا بدونند که ما مصمم هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دوست عزیز اینکه باید پاسخ امریکا داده بشود آرزوی ماست ولی فکر کنم شما فیلم جنگی زیاد می بینی
الآن اینجا کردها چه دخالتی توی این موضوع دارن که علیه اونها نوشتی ؟؟؟؟!!!! چرا بعضی ها فقط دنبال کینه توزی هستند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
مگه کامل نخوندی کردها چجوری تو تصویب این قانون سنگ اندازی کردن یابو
دوستان گرامی ضمن تسلیت به همگی
بدانید وآگاه باشید این اقدام دشمن در جهت تحریک روانی و نظامی صورت گرفته است
لیکن مطمئن باشید با تدبیر و فکر نایب صاحب زمان رهبر عزیز هوشمندانه ترین پاسخ به آمریکایی ها داده خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
باید ترامپ و نتانیاهوی نجس تو ی روز هرکدوم تو محل خودشون ترور شن ... این حرف هاهم به نظرم ...
من واقعا دوست دارم خودم شخصا انتقام رو از عاملانش بگیرم تا آروم بشم اما نمیدونم چیکار کنم .و چی از دستم بر میاد
به همون سربریده ی حسین اگه امام رخصت بده سرترامپ روخداسرشاهدهسرترامپتقدیم ملت ایران میکنم
باید،لکه ننگ رادرنقطه نابود کرد و ترامپ رادرخودامریکا ترور کرد
فقط کافیست جنگ شروع بشه بخداقسم دونه به دونه تونو زنده به گورمیکنیم
مثبت و منفی هارو چرا برداشتین ؟؟
آمریکا فقط کافیست جنگ شروع بشه بخداقسم دونه به دونه تونو زنده به گور می کنم من یه لرم یعنی مردنیستم به حرف هام عمل نکنم فقط اقااجازه جنگ بده
مردم ایران خواستار جواب کوبنده و قاطع و دندان شکن به این حماقت امریکا هستند امریکا بداند با این کار دست به خود کشی است امریکا بداند تاوان سنگینی خواهد داد
خون مظلوم بی جواب نمیمونه.
ما در کنار سپاه هستیم و خواهیم بود
منتظر انتقام هستیم.
تابناک. این که قابلیت مثبت و منفی رو از نظرات برداشتی تو این مطلب خواست نشون میده سانسور فوقالعاده ای داره صورت میگیره.
باید نفوذیهایی که چنین اطلاعاتی را به جانیان آمریکایی و اسرائیلی داده اند شناسایی کرده آنها را تکه تکه کرد. اسم آمریکا و اسرائیل که میآید حالت تهوع به من دست می دهد.
یه شخصیت ملی رو از دست دادیم . این شخص حسابش با همه فرق داشت. برای مردم کار می کرد.
شادی روح حاج قاسم سردار دلهاصلوات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
الهم صلی علی محمد و آل محمد

تبریک به سردار عظیم الشان اسلام و تسلیت به مردم ایران و آزادی خواهان جهان .
گروه دیپلماسی باید بره مناطق کردنشین عراق و سوریه و اردن و اونا رو همراه کنه، مردم عراق باید فشار بر دولت نامردان عراقی ها رو بیشتر کنه هرچه زودتر بساط آمریکایی ها رو برچینند از منطقه،

و گرنه توهم برشون میداره و باز.....

اگر شیعیان عربستان در یک صده قبل زیر بار خفتبارآل سعود نمیرفتند الآن ثروتهای نفتی اونها الآن سلاح و رشوه نمیشد بشه بلا بریزه سر خودشون و دیگر مردم آزاده منطقه،

ما نباید از چیزی و انگی و ... بترسیم، باید با شجاعت از شیعیان شرق عربستان و همچنین بحرین حمایت نظامی کنیم. با هواپیما و از طریق دریا انواع سلاح های سبک و سبگبن براشون ارسال کنیم
جنگ خوب نیست چون مردم مظلوم جان خود را ازدست خواهد داد که در سیل و زلزله دیدیم در اعتراضها مردم مظلوم مصیبت را درک کردند ولی هر آتشی جوابی دارد ولی مخالف جنگ هستیم
پاسخ ها
علی حاج ملا حاجی
| Germany |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
مخلوق میخوای چیکار کنی
لابد با قردادن نفرت خودت را از مبارزه با امپریالیسم آمریکا نشان دهی
پرواضح است که «چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار» ولی بر عکس سوانح طبیعی در موارد استعمارگری و مستعمره کردن فقط و فقط مبارزه شانه بشانه ایرانیان میتواند کمک کننده باشد.
من میدانم فقط لاکچری ها هستند که اکنون بلرزه افتاده اند.
باید بهای خون سردارمان را امریکا بدهد.الان وقت عقب نشینی نیس
لعنت خداوند از روز ازل تا قیام قیامت بر آمریکای جنایتکار باد .
پاسخ ها
بی نام
| Germany |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
کردستان عزیز اتفاقا آمریکا هم همین را میخواهد که ما کاری نکنیم و به لعنت فرستادن مشغول؛
تا با خیال راحت بکار استعمارگری خود ادامه دهد
اميدوارم خدا توفيق بده و جوابي بسيار محكم و انتقامي كه دل عزادار ما رو اروم كنه صورت بگيره.
ترامپ بااین کارش قبرخودشوبادستهای خودش کنده مانمیزاریم ترامپ شبهاراحت بخوابه خواب برای ترامپ ازالان دیگه میشه آرزویه مرگ
بهتره صبور باشیم مثل امام حسن مثل خود سردار . حتما حکمتی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
اینجا نه،دوست من.
سر ترامپ رو میخوام 10 ملیارد از جیبم میدم به جان مادرم
باید ایران تمام پایگاهای امریکا در عربستان امارات کویت و غیره را با موشک با خاک یکسان کنه
سلام کسی هست من ببره تو سپاه من خیلی دوست دارم برم تو سپاه ولی ارزوم براورده نشد هر جا که بگن خدمت میکنم برای کشورم راستش مدرک من سیکل هست ولی به نظام جمهوری پایه بند هستم
اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
لعنت خدا بر دشمنان و منافقان بزدل .انشاالله خون پاک سردار دلها دامن همه دشمنان و منافقان رو بگیره واز صفحه روزگار محو شن .
این عراقی ها آ دمای عهد شکنی هستند، مخلص ترین وشجاع ترین مقام نظامی ما به خاطر پشتیبانی کمک به این آ دم های قدر نشناس به شهادت رسید روحش شاد ، اینها همان اهل کوفه هستند که علی را تنها گداشتن ، مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آ ل سعود و مرگ بر هم پیمانا نشان ، ما تا آ خر ایستاده ایم و خونخواه سردار بزرگوارمان هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
نمیشه که همه را از یک قماش دانست
ترامپ منتظر عزارییل باش که داره دور سرت میگرده تا جونت رو بگیره ای موجود کثیف مرگ بر تو تو از از حیوان درنده تر و وحشیتری ای کثافت .بهت قول میدم مثل سگ میمیری بدبخت مرگ بر تو ترامپ .
این جمعه با ترور سردار دلمونو آتیش زدن انشاالله جمعه بعد با لطف خدا دلمون خنک بشه امین .
گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز...
تسليت...
دقیقا همین بلا را بایستی سرشان بیاوریم تا همیشه در تاریخ امریکا و اذهان دشمنانمان باقی بماند سیلی سختی خواهند خورد انشاالله
ما باید انتقام سخت و درعین حال هوشمندانه ای از امریکا بگیریم طوریکه به منافعشان خسارت سنگینی وارد کنیم و انها را مجبور به پرداخت هزینه های زیادی کنیم
آرزو می کنم که سربازان آمریکایی در منطقه خاورمیانه تیکه تیکه شوند
ما همه مسلمان هستیم و اسلام برای قتل عمد قوانین مشخص و روشنی داره.چوزدی ضربطی.ضربه ای نوش کن.خواسته اکثریت مردم ایران البته هرچه شدید تر و مهلک تر بهتر
مرگ بر امریکا ما پاسخ میخواهیم
خواهشن انتقام بگیریدماسربازه حاج قاسمیم نوکرشیم
مماشات با غرب کافیست. ایران باید هرچه زودتر از برجام و npt خارج شده بازرسان سازمان ملل که در واقع جاسوسان آمریکا هستند را اخراج کند و بسرعت به ساخت سلاح اتمی مبادرت ورزیده تا هیچ دشمنی از دشمنان ایران و ایرانی نتواند آرام بخوابد. ما این سلاحها را فقط برای دفاع از خود می خواهیم. تنگه هرمز باید هرچه زودتر بسته شود تا غرب بفهمد که ضربه زدن به اقتصاد ایران چه پیامدهای بدی برای اقتصاد دنیا دارد. سردار دلها سپهبد سلیمانی هیچ وقت نمی میرد. همه آزادگان جهان با هر دین و مذهبی خواهان انتقام هستند. پاینده ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دمت گرم ایرانی
بنده ضمن عرض تسلیت شهادت قهرنان مقاومت ونابودکننده داعش وتروریسم ،حاج قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب وملت شریف ایران وبیت شریف آن شهید والا مقام ،در صورت اذن رهبرمعظم انقلاب آماده انتقام خون سردلر عزیزمان وسردار قلبها حاج قاسم سلینانی هستیم .
مرگ بر آمریکای جنایتکار ،مرگ براسرائیل ومرگ برترامپ.
امروز جیگر همه خون شد امریکا ترامپ خجالت بکشید با این کارتون ما که انتقام سردار را خواهیم گرفت هیچ وقت کوتاه نمیایم
دولتمردان جمهوری اسلامی ایران وسایر قوا باید انتقام سرداربزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی را با واکتش متاسب وسریع از آنریکا واسرائیل بگیرد وگرنه در حق آن سردار قهرمان جفا خواهد شد.
روحت شاد قهرمات ملی هرگز قهرناتی هایت را فراموش نخواهیم کرد.
اسمان عراق دست ما نیست. دست روسهای ادم فروشه.
وقتی اینهمه حملات هوایی علیه نیروهای ایرانی از طرف اسراییل و امریکا انجام میشد باید قبلا فکری میکردند
به والله اگر رهبر اجازه دهد انتقامی از امریکا و متحدانش میگیرم که بعدها در تاریخ وقتی ان را بخوانند و از ان یاد کنند از ترس به خود بلرزند و بدانند که شهید کردن یک ایرانی ان هم یک سردار همچون قاسم سلیمانی چه تبعاتی میتواند داشته باشد.و یک حرف به مسئولین داخلی وای اگر که فکر مذاکره دوباره با امریکا به سرتان بزند امریکا دیگر دشمن خونی ماست و هیچ سازش و مذاکره ای در کار نیست
از خداوند متعال براي ايشان طلب رحمت واسعه ميكنيم اميدواريم صد ها حاج قاسم جاي ايشان را بگيرند
تسلیت به تمام مردم ایران حس گریه دارم لعنت به امریکا خوشبحال سردار به ارزوش رسید بد دوستش داشتم بد روحیه ام ریخته بهم خدا روحشو شاد کن منم دوست دارم شهید بشم
خدالعنتت کنه ترامپ..خون های شهدا در رگ های ما هست..انتقام سردار دلاور سلیمانی رو ازتون میگیریم اخرش جنگ میشه جونمون میدیم بخاطر شهیدایی که بخاطر مردم جنگیدن و سربه خاک گذاشتن که نگذارن مردم سربه خاک بگذارن..چی فکرکردین با خودتون تا زمانی که رهبریت دست امام زمان(عج)باشدهیچ دشمنی نمیتوانددست درازی کند..همه مردم ملت ایران مشتی اهنین میشیم وچنان میکوبیم به امریکا و اسراءیل
به جرات می گویم شهادت برازنده سردار سلیمانی است. اما تاکید می کنم تا ۱۰ برابر کار می کنیم و چند برابر کمتر مصرف می کنیم تا به هیچ کفتاری محتاج نباشیم. به خدا سوگند نمی بخشم اگر انتقاد نگیریم. مردم احمق آمریکا باید ترامپ را از آمریکا بیرون کنند. والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
لااقل یکی هم پیداشد تا راه رسیدن به انتقامی در خور جنایات آمریکا را نشان دهد. سپاس بر شما!
از رهبر انقلاب خواهش می کنم دست نیروهای نظامی برا سلاح های بازدارنده باز بداره تا آمریکا هیچ وقت جسارت اینجور غلطا بخودش نده
شهادت هنر مردان خداست
آمریکا با ایرانی در نیفت که بد میبینی
ترامپ یه غلط کرده که جد آبادش اون غلط رو نکرده بود
من از صبح دارم گریه میکنم،حالم خیلی بده
ضمن عرض تسلیت به هموطنان،همه مطالب رو خوندم،من هم خیلی ناراحتم ،امیدوارم بعد از اینکه عصبانیتمون کمی فروکش کرد،بیایم و کامنت بزاریم،عقلانی مطلب بنویسیم نه احساسی ،اگه میخایین انتقام بگیرین،اول بیایین از این مفسدین داخلی،رانت خواران،این فرصت طلبهای اقتصادی که از فردا میکشن رو دلار،با اونا بجنگیم،،،ترامپ رو نمیشه ترور کرد ولی وقتی ببینه ما تونستیم داخل رو اصلاح کنیم ،اون روز ترامپ آتش خواهد گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
آقای بهاری سلام شما هم بهار را برایمان آوردید دستتان درد نکند. درست است که ترور بد است ولی قاتل سردار بایستی مجازات شود
واقعا قلب همه ما از این اتفاق بدرد اومد من زیاد طرفدار سیاست های در بعضی موارد نیستم اما واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم شهادت ایشون رو به همه ایرانیا تسلیت میگم قلب هممون بدرد اومد
تابناک چرا + و - کنار نظرات رو برداشتی؟
ترامپ باید کشته بشه
همه سردار سلیمانی هستیم
فقط آرزوی کشتن چند صهیونیست رو بصورت انتهاری دارم، گر چه بیمارم اما دعا کنید در بستر بیماری نمیرم و بتوانم با کشتن انتهاری خودم تعدادی از سگ صفتان صهیونیسم و امریکایی را با خودم بگور بکشانم
به نظره من جنگ راه درستی نیست و به ضرر هم مردم ایران و هم سایر مردم منطقه هستش...باید تدبیر عاقلانه تری اندیشیده بشه که هم نشان اقتدار و شرف ایران باشه هم مشکل ساز و تهدید کننده امنیت کشور نباشه و اینم یادتون نره خود سردار هم برای امنیت ایران شهید شد و این همه شهیدی که در 8سال دفاع مقدس داشتیم پس قرار نیست امنیت کشور رو با یه تصمیم هیجانی به خطر بندازیم و زحمات شهیدانمون رو به هدر بدیم
قطعا شخص یا هدفی در امریکاییها وجود ندارد که همتا و برابر خون سردار عزیز حاج قاسم باشد
برنامه ریزی حساب شده بمنظور ضربات مستهلک و مستمر جهت به تنگ اوردن و شکست خروج خفت بار امریکاییها یکی از شیوه های مثمر ثمر در انتقام خون شهدا ی گرانقدر است .. شهادت مبارک سردار راهت پر رهرو اسطوره ی بزرگ نقش بسته بر ستون های تاریخ
بسم الله الرحمن الرحیم.انتقام سخت.سخت.سخت.سخت
با سلام خدمت ملت شهيدپرور ايران
سپهبد و سردار ازادي خواه ما رو يكسري تروريست به شهادت رسوندن بعد مدعي هستن كه بايد از تنش در منطقه پرهيز كنيم//
ملت هاي اروپايي هم هيچكدومشون عرضه ندارن واقعيت رو بگن و بگن كه ترور كردن//
منتظر اشد مجازات باشن در زمان و محل مناسبش
به اميد خدا
شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم داغی بسیار بزرگی است که قلب همه ماراشکست ضمن عرض تسلیت اما باید جواب ما هوشمندانه وبدون احساسات باشه تاخدای ناکرده کشور دچار یک جنگ خانمانسوز نباشه
مااز زادگان ابر مرد مشرقی هستیم دنیا در دست ما ایرانیها هست .شهادت بزرگ مرد دیگر ایران را ب کل دنیا تسلیت میگم سردار تاریخی شد
فقط انقام سخت ، دردناک و فراموش نشدنی..
امریکا سگ هاری است که اگر فرار کنید بدتر پاچه شما را می گیرد...
به نام خدا
من محمدم اهل کردستان سنی هستم خیلی خیلی خیلی حتی بیشتر از خانواده ی شهید بخاطر خبر شهید سپهبد قاسم سلیمانی ناراحتم یعنی همش دلم پره گریه میکنم ملت ایران نباید ساکت بشینه چه نظامی چه غیر نظامی باید هممون برخیزیم و انتقام این شهید بزرگوار رو بگیریم چرا باید یک امریکایی بیشرف و خدانشناس که هزاران کیلومتر با کشورمون فاصله داره بیاد خون برادر بزرگمون رو بریزه و خوشحالی کنه ما نباید ساکت باشیم دلم خیلی مره میخوام گریه کنم دوستت دارم سپهبد سلیمانی شاید امریکا این صحنه ی شهید کردن شمارو فراموش کنه اما من و ملت عزیزمان هیچوقت فراموش نخواهیم کرد اهل انتقام نیستیم ولی اجازه نمیدهیم خون هموطنم ک بخاطر ما شهید شده هدر بشه به امید پیروزی .
من فقط کارم گریه شده وبغض وخشمی که میدونم بیشتر مردم دارتد خدایا کمک کن ازاین حادثه سربلند بیرون بیاییم .
#شهادت #مالک_اشتر_سید_علی و #علمدار_سید_علی و #علمدار_جبهه_مقاومت تسلیت باد.
#انتقام_سخت خون پاک #شهید_حاج_قاسم_سلیمانی خواهیم گرفت.
‎#نه_سازش_نه_تسلیم_نبرد_با_آمریکا
ترامپ .... منتظر حمله برق اسا ونینجایی باششش........ ماساکت نمیشینیم پلشته زشته کجوکوله....
درود و سلام بر سردار شهید ،سلام بر ابرمردان بیشه ایران زمین ،وقتش رسیده که یزید زمان ادب شه .انشااله پیروزی نزدیک است
سردارققنوسی است که ازآتشش ققنوس های دیگرمتولدخواهندشدودودمان آمریکایی واسرائیلی رابه بادخواهندداد.
نیازی به پهباد و موشک نیست
با سلام
بهترین و فوری ترین اقدام پیگیری ایران برای تصویب قانون خروج آمریکا از عراق در پارلمان عراق است
این چه حاکمیتی برای عراق است؟
ترامپ قمارباز هنوز گرمی حالیت نیست چه خاکی برسر خودت کردی،،ای احمق دلقک،بزرگترین خطارو تو زندگی سگیت کردی..
این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به آمریکا زد.
- شاید ترامپ با تصور اینکه با ترور سردار، وجهه ای در جهان و آمریکا در بین طرفداران خود کسب میکند . مرتکب این عمل شده باشد .
- شاید این جامعه گریز با این استراتژی بی ثبات ، به این تصورکه اگر ایران تلافی نکند ، او برنده این بازیست . و اگربه تلافی ضربه ای بزند ، او با مظلوم نمایی جانبگرایانه میتواند آرایی درآمریکا برای خود بخرد و بخرد 4 سال ریاستی دوباره را ، این عمل را مرتکب شده باشد .
من سردار سلیمانی رو خیلی دوست داشتم وقتی جمعه صبح خبر شهادتش رو شنیدم اصلا باورم نمیشد
خدا دشمن رو لعنت کنه
حاج قاسم به رفیق های شهیدش پیوست
سلام باید ترامپ ومسولین تروریست ارتش آمریکا را دریک دادگاه بین المللی محاکمه بشوند
سلام باید ترامپ ومسولین تروریست ارتش آمریکا را دریک دادگاه بین المللی محاکمه بشوند
این اقدام آمریکا یک جنایت جنگی است
سلام به همگی دوستان اگه توجه کرده باشین نحوه شهادت سردار بخودی خود چندتا نقشه آمریکا وجک وجونورای دور وبرشو خنثی کرد.
ما بشدت منتظر انتقامیم شهادت با شرافت میخواهیم نه زندگی ذلت بار و رقت بار
سلام و درود بر شهید عزیز قاسم سلیمانی که مثل کوه دماوند همیشه در قلب ایران و ایرانی خواهد ماند و لعنت خدا بر ترامپ و جان بولتون و مایک پمپئو این مثلث شوم ضد بشریت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار