بازدید 6111

قیمت نجومی ترابزون برای فروش مجیدحسینی اعلام شد

دو تیم آلمانی و ایتالیایی برای انتقال حسینی آماده پرداخت ۲.۵ میلیون یورو به ترابزون‌اسپور هستند، اما سران تیم ترکیه‌ای این رقم را کافی نمی‌دانند. ترابزون‌اسپور برای موافقت با جدایی مدافع ایرانی‌اش انتظار دارد ۴ میلیون یورو دریافت کند
کد خبر: ۹۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۶ 03 January 2020

ترابزون‌اسپور قیمت فروش مجید حسینی را تعیین کرد که باعث شگفتی کارشناسان شد.پ

به گزارشت ابناک ورزشی، باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه در واکنش به پیشنهاد‌های آلمانی و ایتالیایی مجید حسینی قیمت فروش این بازیکن را تعیین کرد.
به نقل از karadenizgazete ترکیه، مجید حسینی مصمم است در نقل‌وانتقال‌های زمستانی به یکی از تیم‌های هرتابرلین آلمان یا ساسولوی ایتالیا که پیشنهاد‌های رسمی برای خرید او به ترابزون‌اسپور ارائه داده‌اند بپیوندد.

این دو تیم آلمانی و ایتالیایی برای انتقال حسینی آماده پرداخت ۲.۵ میلیون یورو به ترابزون‌اسپور هستند، اما سران تیم ترکیه‌ای این رقم را کافی نمی‌دانند. ترابزون‌اسپور برای موافقت با جدایی مدافع ایرانی‌اش انتظار دارد ۴ میلیون یورو دریافت کند. قرارداد حسینی با ترابزون‌اسپور تا پایان فصل جاری معتبر است.

این باشگاه حسینی را با مبلغی کمتر از 600هزار دلار از استقلال به ترکیه کشانده است و حالا رقمی بالغ بر هشت برابر نرخ خرید او برای انتقالش تقاضا کرده که عجیب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار