بازدید 11757
۲
سوژه

انتخاب مجیدی در هیات مدیره با ۲مستعفی و یک غایب!

منزوی و ماجدی عضوهیات مدیره هستند. تا این لحظه هیچ گونه استعفایی پذیرفته نشده است. دیروز پیش وزیر ورزش بودم و استعفایی مورد قبول قرار نکرفت. البته استعفای آقای فتح‌الله‌زاده بررسی شد.
کد خبر: ۹۴۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 02 January 2020

توضیحات تازه سرپرست موقت استقلال، نحوه انتخاب فرهاد مجیدی را زیر سوال برده است!

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که خلیل زاده به عنوان مسوول اصلی اداره باشگاه استقلال بعد از برکناری فتحی، می‌توانست با گزینه مدنظر خود مذاکره و او را انتخاب کند، اما به نظر می‌رسد او با توضحیاتش کار را سخت کرده است.

خلیل زاده سرپرست موقت استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی با مصوبه و تایید اکثریت آرای هیات مدیره هدایت استقلال را بر عهده گرفت؟ گفت: مصوبه‌ای از قبل وجود دارد که من، فتح‌الله‌زاده، منزوی، ماجدی و فتحی تایید کرده بودند و مجددا با جلسه‌ای که امروز گذاشتیم و با اینکه فتح‌الله‌زاده در ترکیه بود و اختیار داده بود، مجددا به مصوبه قبلی خودمان اصرار داشتیم و این اتفاق افتاد.

او درباره اینکه آیا استعفای منزوی و ماجدی از هیات مدیره این تیم قبول نشده است، اظهار کرد: منزوی و ماجدی عضوهیات مدیره هستند. تا این لحظه هیچ گونه استعفایی پذیرفته نشده است. دیروز پیش وزیر ورزش بودم و استعفایی مورد قبول قرار نکرفت. البته استعفای آقای فتح‌الله‌زاده بررسی شد.

او درباره ابقای فعالیتش دراستقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی گفت: نظر دوستان فعلا همین است، اما درباره اینده چیزی مشخص نیست.

انتخاب مجیدی در هیات مدیره با دو مستعفی و یک غایب!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهاد درحداستقلال نیست وخیلی زود خرج میشود وکنارمیرود
مجیدی آن توانایی و مدیریت و کاریزمایتیک لازم را برای مربی گری ندارند مطمئن باشید موفق نخواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل