بازدید 10082
۳
با حرف‌های استراماچونی شوکه شدم

ادعای‌خلیل‌زاده: نجات استقلال از غرامت‌ استراماچونی !

سرپرست مدیرعاملی استقلال همچنین درباره احتمال شکایت استراماچونی از این باشگاه، گفت: طبق اسناد و مدارکی که طی روز‌های قبل داشتیم و سفری که برای مذاکره به دوحه رفتیم، عملا دست ما پر است و او نخواست به استقلال بازگردد. مذاکرات دوحه باشگاه را از یک پرداخت سنگین نجات داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 02 January 2020

سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت: جای تعجب دارد که استراماچونی با وجود حضور وکلیش در هتل و هماهنگی‌های تلفنی با مدیر برنامه‌هایش، گفته با او مذاکره‌ای نشده است. بیان این مطالب از سوی او که یک مربی حرفه‌ای است، بسیار عجیب است. من شوکه شدم که این حرف را زد.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده درباره اظهارات استراماچونی مبنی بر اینکه مذاکره‌ای با او شکل نگرفته است، گفت: با توجه به حضور وکیل استراماچونی در جلسات و همراهی رحمان رضایی و خطیر در کنار من، همه چیز ضبط و ثبت است و در زمان معین پخش می‌کنیم، اما نمی‌دانیم چرا او چنین چیزی گفته است.

وی ادامه داد: جای تعجب دارد که او با حضور وکلیش و هماهنگی‌های تلفنی با مدیر برنامه‌هایش، گفته با او مذاکره‌ای نشده است. بیان این مطالب از سوی او که یک مربی حرفه‌ای بسیار عجیب است. من شوکه شدم که این حرف را زد.

ادعای خلیل‌زاده: نجات استقلال از غرامت سنگین دردوحه!

سرپرست مدیرعاملی استقلال یادآور شد: نمی‌دانم با چه مدرک و سندی این حرف را زده است. حداقل می‌توانست بگوید بعد از سه روز مذاکره، شرایط مورد قبول من نیست. در توافق‌مان که از ۱۱بند درخواستی ۹ بند را پذیرفته بودیم، طلب۴۷۰ هزار یورویی او را هم قبول کردیم و ۱۵۰ هزار یورو از آن را به صورت پیش پرداخت و بقیه را در دو قسط واریز می‌کردیم. او به ما ایمیل زد که آمادگی مذاکره را دارد و مدارک لازم هم وجود دارد. اظهارات او غیر حرفه‌ای و غیراخلاقی بود و می‌توانست بگوید به ایران نمی‌آید نه اینکه بگوید مذاکره‌ای نشده است.

وی با بیان اینکه فرهاد مجیدی با مصوبه و تایید اکثریت آرای هیات مدیره هدایت استقلال را بر عهده گرفت، گفت: مصوبه‌ای از قبل وجود دارد که من، فتح‌الله‌زاده، منزوی، ماجدی و فتحی تایید کرده بودند و مجددا با جلسه‌ای که امروز گذاشتیم و با اینکه فتح‌الله‌زاده در ترکیه بود و اختیار داده بود، مجددا به مصوبه قبلی خودمان اصرار داشتیم و این اتفاق افتاد.

او درباره اینکه آیا استعفای منزوی و ماجدی از هیات مدیره این تیم قبول نشده است، اظهار کرد: منزوی و ماجدی عضوهیات مدیره هستند. تا این لحظه هیچ گونه استعفایی پذیرفته نشده است. دیروز پیش وزیر ورزش بودم و استعفایی مورد قبول قرار نکرفت. البته استعفای آقای فتح‌الله‌زاده بررسی شد.

او درباره ابقای فعالیتش دراستقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی کفت: نظر دوستان فعلا همین است، اما درباره اینده چیزی مشخص نیست.

خلیل‌زاده در واکنش به اینکه چرا استراماچونی به استقلال بازنگشت؟ گفت: ما هر تلاشی که توانستیم انجام دادیم. رحمان رضایی، علی خطیر و وکیل سوئیسی در جلسات حضور داشتند و هر چیزی را که او خواست، پذیرفتیم. گویای حرف‌های ما اسنادی است که بعدا منتشر می‌کنیم.

مدیرعاملی استقلالی درباره تاثیر انتشار قرارداد و بلیت استراماچونی در عدم بازگشت او به ایران گفت: انتشار قرارداد استراماچونی کار قشنگی نبود و نسبت به این موضوع اقدام خواهیم کرد. من در سفر و مذاکره بودم که متوجه شدم، منتشر شده است. هنوز نمی‌دانیم چه کسی این اسناد را منتشر کرده است، ولی باید این فرد معرفی و با اوبرخورد شود.

او درباره مدت زمان قرارداد فرهاد مجیدی با این تیم اظهار کرد: قرارداد مجیدی به مدت یک و نیم سال است. آقای نامجو مطلق دستیار او است. خلیل‌زاده در واکنش به اینکه آیا برادر میرشادماجدی هم دستیار مجیدی است؟ گفت: برادر ماجدی دستیار او نیست و یک بدنساز خارجی در کنار او حضور دارد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال همچنین درباره احتمال شکایت استراماچونی از این باشگاه، در اظهارنظری عجیب گفت: طبق اسناد و مدارکی که طی روز‌های قبل داشتیم و سفری که برای مذاکره به دوحه رفتیم، عملا دست ما پر است و او نخواست به استقلال بازگردد. مذاکرات دوحه باشگاه را از یک پرداخت سنگین نجات داد.

گفتنی است رسیدگی به شکایت های بین المللی در فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با افکار ناشیانه و آماتور مدیران تازه کاری همچون خلیل زاده ، فاصله و تفاوت بسیاری دارد و سرپرست موقت استقلال هم باید احتمالا چند صد هزاردلار روی دست بیت المال خرج بگذارند تا متوجه قوانین و مقررات حرفه ای فوتبال و ترانسفرها بشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قرارداد قبلی به خاطر عدم اجرای تعهدات مالی از سوی باشگاه بوسیله طرف دوم که سرمربی باشد فسخ شده. اینکه برای قراداد جدید توافقی حاصل نشده دلیل بر ساقط شدن حقوق قرارداد مستقل قبلی نیست.
خدایا این آدم های بی سواد را کی مسئولیت داده
ادعای‌خلیل‌زاده: نجات استقلال از غرامت‌ استراماچونی ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی