بازدید 4912
فرمانده سپاه:

ایران در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی‌کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن ناکامی‌های خود در عراق را به ما نسبت می‌دهد، گفت: جمهوری اسلامی در امور داخلی هیچ کشوری دخالت ندارد.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 02 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سرلشکر حسین سلامی روز پنج‌شنبه در اجتماع بسیجیان استان خوزستان در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز، اظهارداشت: دشمن تلاش دارد با تکیه بر ابزار تحریم علیه ملت ایران، برای مردم کشور چالش ایجاد کند، اما همین تحریم‌ها باعث شد استعداد‌های ما بیش از پیش شکوفا شود.
وی با بیان اینکه به واسطه همین تحریم‌ها، پدیده‌های شگفت انگیزی در کشور به وجود آمد افزود: تا جایی که موفق به ساخت هواپیما‌های بدون سرنشینی شدیم که می‌تواند هزاران کیلومتر دورتر هدف را از بین ببرد.
سرلشکر سلامی با اشاره به ساخت موشک‌های بالستیک با چند برابر سرعت صوت گفت: علاوه بر این شناور‌هایی ساخته شده که با بیشترین دقت توان انهدام هدف را دارند.
فرمانده کل سپاه پاسداران به ارتقا سیستم پدافندی کشور نسبت به دیگر کشور‌های دنیا اشاره کرد و گفت: ساخت این محصولات بدون نیاز به هیچ کشوری محقق شد.
وی ادامه داد: بر اساس توانایی‌هایی که وجود دارد، توانسته‌ایم نیاز‌های خودمان را در داخل تولید کنیم که از جمله این توانمندی‌ها ساخت پالایشگاه است.
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران قصد داشتند از بنزین به عنوان ابزاری برای ضربه به کشور استفاده کنند، گفت:با این وجود الان ایران خود به به صادر کننده بنزین تبدیل شده و در نهایت استراتژی دشمن با شکست مواجه شد و این واقعیت که همواره دشمن شکست خورده است، بیش از پیش در کشور آشکار گردید.
فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: حال می‌خواهد با ایجاد فقر به مردم کشور ضربه بزنند، ولی قطعا این دسیسه نیز کارساز نخواهد شد و با استفاده از سه عنصر رهبری، اسلام و مردم که قدرت جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند، کشور از این مسیر بسلامت عبور خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ایران در مسیر خوبی به سمت توسعه و پیشرفت قرار دارد، ادامه: یکی از مهمترین جنبه‌های قدرت ما این است که دشمنان ما هرکجا دچار ناکامی شوند، ایران را مقصر جلوه می‌دهند، ولی باید توجه داشت که جمهوری اسلامی در امور داخلی هیچ کشوری دخالت ندارد.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه موج نفرت از سیاست‌های سردمداران آمریکا در همه جای دنیا فراگیر شده، افزود: ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم، اما از هیچ جنگی هم ترس نداریم و آمریکا باید بداند که در مواجهه با ایران باید با ادبیات درست و صحیح طبق موازین بین المللی سخن بگوید.
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: جمهوری اسلامی به اندازه شکست چندین باره دشمنان خود، قدرتمند است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: دنیا در آغار قدرت گیری جمهوری اسلامی، شاهد تحمیل جنگ هشت ساله علیه ما بوده، اما امروز در اوج قدرت قرار داریم.
به گزارش ایرنا سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر روز چهارشنبه از طریق فرودگاه ماهشهر وارد خوزستان شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولان محلی قرار گرفت.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به ماهشهر کلنگ مدرسه ۶ کلاسه شهرک طالقانی ماهشهر را به زمین زد که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ساخته می‌شود.
طبق برنامه اعلام شده، سرلشکر سلامی در سفر ۲ روزه خود به خوزستان از مناطق حمیدیه، کارون و اهواز نیز بازدید می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی