بازدید 4320

ساعی: مشکلاتم با پولادگر حل شد که برگشتم

کد خبر: ۹۴۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 02 January 2020

مدیر فنی جدید تیم ملی تکواندو با بیان اینکه مشکلاتش با پولادگر حل شده، گفت: بچه‌های تیم ملی و فدراسیون درخواست داشتند در این شرایط سخت بیایم و به تیم ملی در راه المپیک کمک کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، هادی ساعی درباره اتفاق بزرگ بازگشتش به تکواندو و قبول مدیریت فنی تیم ملی تکواندو پس از مذاکره با پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: بچه‌های تیم خیلی اصرار داشتند که در کنارشان باشم و فدراسیون نیز درخواست داشت در این موقعیت سختی که قرار گرفته‌ایم به تیم ملی کمک کنم. همیشه هدفم این بوده که در حد توان به بچه‌ها کمک کنم و هر کاری هم که از دستم برآمده دریغ نکردم.

دارنده ۲ مدال طلای المپیک و ۲ طلای جهان، افزود: در این سال‌ها هم که نبودم احساس کردم شاید حضورم در کنار آن‌ها باعث شود بچه‌ها تمرکز خود را از دست بدهند و نتایج خوبی نگیرند. اما الان احساس می‌کنم با توجه به شرایط سختی که بچه‌های تیم ملی برای حضور در المپیک دارند بتوانم با حضورم به تیم ملی کمک کنم. کار بسیار سختی داریم و امیدوارم بتوانیم از پس این ماموریت سخت بخوبی برآییم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما نیز جزو بهترین‌های جهان هستند و حریفان حساب ویژه‌ای را بر روی نفرات ایران بازمی‌کنند، اما المپیک با تمامی میادین دیگر فرق دارد و بهترین‌های جهان در اوج آمادگی می‌آیند تا صاحب مدال شوند. در این راه کوچکترین غفلت می‌تواند لطمه بزرگی به تیم ملی وارد کند. اگر تا الان ۲ چشم و ۲ گوش داشتیم باید ۴ چشم و ۶ گوش داشته باشیم تا در المپیک به موفقیت برسیم. همه کشور‌ها تلاش می‌کنند در المپیک موفق شوند و کارنامه هر فدراسیونی نیز با نتایج المپیک سنجیده می‌شود. امیدوارم بتوانیم در نهایت به موفقیت برسیم.

ساعی در ادامه گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات قبلی او با رییس فدراسیون تکواندو حل شده که منجر به بازگشتش به تکواندو شده یا خیر، گفت: اصل کار که آقای پولادگر هستند. من قبلا هم با پولادگر مشکل شخصی نداشتم و فقط اختلاف سلیقه داشتیم که امری طبیعی است و هر کس در کار سلایق خودش را دارد. قطعا مشکلات بین ما حل شده که بازگشته ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی در اینباره تعامل دارد، گفت: پیش از این هم با آقا فریبرز و همه بچه‌های تیم ملی تعامل خوبی داشتم. پیش از این نیز با هم دیدار و گفتگو داشتیم تا با کمک یکدیگر بتوانیم به موفقیت تیم ملی کمک کنیم.

پرافتخارترین تکواندوکار ایران در پایان درباره وضعیت سجاد مردانی و اینکه آیا به اردوی تیم ملی می‌آید یا خیر، گفت: فعلا سهمیه سجاد برای حضور در المپیک از دست رفته، اما با توجه به اینکه او در رده ۷ رنکینگ قرار دارد و ممکن است هر اتفاقی برای نفرات بالاتر از او مثل مصدومیت و یا بحث تعلیق روسیه و شرکت نکردن ورزشکاران این کشور در المپیک بوجود بیاید، با او صحبت کردیم تا به اردو بیاید و آمادگی خود را تا المپیک حفظ کند. او هم اعلام کرد مثل کسی که سهمیه گرفته می‌آید و به تیم ملی کمک خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل