بازدید 5174

سردار نقدی: مشکلات بزرگ را پشت سر گذاشته‌ایم

اگر رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال دیگر وجود ندارد به این معنا نیست که تا آن روز هستند بلکه به زودی های زود شاهد سرنگون این رژیم خواهیم‌ بود.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 02 January 2020

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دیپلماسی جهادی مردمی برای ارتباط با رزمندگان جهان اسلام در جامعه ایجاد شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا نقدی چهارشنبه شب در اجتماع ۱۵ هزار نفری رزمندگان شهرستان خمینی شهر، تصریح کرد: دشمن مستکبر همیشه مخالف عزت، آزادگی و کرامت انسان ها هستند، زیرا گرگ همیشه گرگ است و لذا در برابر این دشمن باید آستین ها را بالا زد و برای برچیدن رژیم صهیونیستی و لانه های جاسوسی آمریکا در منطقه تلاش کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: باید دیپلماسی مردمی با جوانان جهان اسلام مانند مردم عراق و سوریه برقرار شود و این اندیشه منتقل شود تا جهان اسلام مانند سیل رژیم صهیونیستی را نابود کند و این غده سرطانی محو شود.
وی اضافه کرد: همانطور که قبل از انقلاب شهید کاظمی ها برای دفاع از اسلام در کشورهایی مثل فلسطین و لبنان حضور می یافتند امروز باید دیپلماسی جهادی مردمی ایجاد شود زیرا باید جهان را آماده کنیم و به حمدالله امروز این آمادگی وجود دارد کما اینکه فاطمیون افغانستانی، حیدریون پاکستان و مجاهدان عراق در دفاع از اسلام حماسه آفریدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال دیگر وجود ندارد به این معنا نیست که تا آن روز هستند بلکه به زودی های زود شاهد سرنگون این رژیم خواهیم‌ بود.

وی ادامه داد: انقلاب های بسیاری در جهان بوقوع پیوست ولی هیچ کدام نتوانستند ۴۰ سال اصالت خود را حفظ کنند و به سرعت دست از آرمان های خود برداشتند اما مردم ما به واسطه تحمل سختی ها و مقاومت این افتخار را نصیب خود کردند که ۴۰ سال بدون اینکه سر سوزنی از آرمانهای خود عدول کنند، در مسیر خود روز به روز پیشرفت هایی را نصیب خود و شکست هایی را به دشمن متحمل کردند.

سردار نقدی افزود: روزی برای گفتن حقیقت در خمینی شهر مردم سرکوب می شدند و خانواده ای مثل شهید جعفریان در دفاع از راه امام خمینی (ره) ۶ شهید تقدیم کرد و کسی حق نداشت از آزادی و دین خدا سخنی گوید ولی امروز پرچم های انقلاب اسلامی در سواحل مدیترانه و دریای سرخ به اهتزار درآمده است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی ادامه داد: شما با استقامت و بردباری درس صبر و مقاومت را به همه مردم منطقه آموختید بگونه ای امروز بیداری در برابر مستکبران از مرزهای جهان اسلام به همه کشورها سرایت کرده تا از عزت خود در برابر مستکبرین دفاع کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: صدور این فکر که ما جز خدا بنده هیچ کس نخواهیم بود، مرزهای بیداری جهان را در نوردید و این همان درس انبیای الهی در مقاومت و مبارزه با طاغوت است.

وی ادامه داد: امروز می بینیم مردم دنیا علیه مستکبرین شوریدند، رژیم صهیونیستی در محاصره رزمندگان اسلام قرار گرفت و این در حالی است که روزی این رژیم در مدت کوتاهی کشورهای اسلامی را شکست داد ولی امروز با تفکر مقاومتی که شهدا به جهان آموختند و شما رزمندگان به جهان صادر کرده اید، رژیم صهیونیستی را عاجز کرده است.

سردار نقدی اظهارداشت: امروز رژیم مستکبر آمریکا به ورشکسته اقتصادی تبدبل شده و هرچه اراده کند برعکس آن تحقق پیدا کند، ۴۰ سال است می خواهند در ایران براندازی ایجاد کنند ولی نمی توانند، ۳۰ سال است می خواهند حزب الله و حماس را خلع سلاح کنند ولی این دو قدرت جهان اسلام روز به روز قوی تر و مجهزتر می‌شوند، هشت سال است می‌خواهند بشار اسد را ساقط کنند و نمی‌توانند.

وی با اشاره به مشکلات امروز جامعه، گفت: امروز مردم ما در شرایطی قرار دارند که مشکلات بزرگ را پشت سر گذاشته‌ایم زیرا زمانی با دست خالی و تحریم در برابر دشمنی مقاومت کردیم که هر روز امکانات بیشتری به او داده می شد ولی امروز رهبر، مردم و رزمندگان ما در قلوب مردم‌جهان جایگاه رفیعی دارند. امروز اگر ما مشکلات و دردهایی داریم، دشمنان ما نیز دردها و مشکلاتی به مراتب بیشتر دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه به توطئه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن در سالهای پس از پیروزی انقلاب، گفت: دشمن گمان می‌کرد با تحریم اقتصادی کشور فلج می‌شود و حتی با مشکل نان مواجه می‌شویم ولی مردم ایران با بصیرت، صبر و استقامت این توطئه را پشت سرگذاشتید.

سردار نقدی با بیان اینکه هزینه استقامت به مراتب کمتر از هزینه سازش است، گفت: عربستان ۱۰ برابر ما فروش نفت دارد، جمعیت آن یک سوم کشور ایران است ولی ۳۹ درصد مردم آنها زیر خط فقر هستند و در حالی که با آمریکا سازش کرد، سران عربستان را تحقیر و گاو شیرده لقب می دهند ولی راه حق اگر چه سخنی دارد ولی سختی آن کمتر از سختی و هزینه های سازش است، حقارت ندارد، کرامت انسانی در این مسیر حفظ می شود و این راه راه شهداست.

وی خطاب به اجتماع بزرگ رزمندگان خمینی شهر، تاکید کرد: شما با وحدت خود اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سایر نیروهای رزمنده حماسه آفریدید و این رمز پیروزی است، امروز هم در کنار هم جمع شدید و ابتکار داشتید باید تلاش کنید این ابتکار دوام داشته باشد، تا از طریق آن مشکلات جامعه مانند مسائل اشتغال جوانان خود، مسائل فرهنگی و سایر مشکلات را حل کنید زیرا دست های شما گره گشاست.

سردار نقدی تاکید کرد: وقتی شما می خواهید استقلال پیدا کنید تروریست ها را گسترش می دهند، بمب گذاری و ناامنی ایجاد می کنند، وقتی می خواهید پیشرفت علمی داشته باشید نخبگان را ترور می کنند، وقتی می خواهید فرهنگ جامعه را اصلاح کنید از طریق شبکه ای ماهواره ای و مجازی و اعتیاد جوانان را به سمت مفاسد اجتماعی سوق می دهند.

وی با اشاره به پیشگامی و خط شکنی و مقاومت مثال زدنی مردم خمینی شهر، گفت: بعد از انقلاب اسلامی نام شهرهای متعددی تغییر یافت ولی حق شما بود که نام خمینی بزرگ بر این شهر آذین ببندد چرا که چنینی نسل فداکار و عاشق را در دل خود پرورش داده است.

وی اضافه کرد: ما رزمندگان سالهای دفاع مقدس امشب اینجا جمع شده ایم که با بچه های خیبر، رمضان و کربلای ۵ تجدید عهد کنیم که راه مقاومت را تا سقوط رژیم صهیونیستی و جمع شدن تمام پایگاههای استکبار در منطقه ادامه خواهیم داد.

همایش بزرگ رزمندگان خمینی شهر با حضور هزاران نفر از رزمندگان ارتش، سپاه، بسیج، جهاد سازندگی، هلال احمر و سایر اقشار حاضر در دفاع مقدس در حسینیه ثارالله (ع) خمینی شهر برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل