بازدید 20316

گزینه عجیب برای مربیگری بارسلونا

کد خبر: ۹۴۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ 30 December 2019

باشگاه بارسلونا یک گزینه جالب برای جانشینی والورده دارد که کسی نیست جز تیری آنری.

به گزارش تابناک به نقل از فرارو،  ارنستو والورده تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد، اما اگر باشگاه بخواهد امکان تمدید آن برای یک سال دیگر وجود دارد.

باشگاه در پایان ماه آوریل باید درباره تمدید قرارداد والورده تصمیم‌گیری کند، اما مدیران باشگاه نمی‌خواهند تا آن زمان دست روی دست بگذرند تا در صورتی که به هر دلیلی والورده نماند، گزینه‌های جانشینی او را از دست بدهند.

در فهرست گزینه‌های مورد نظر باشگاه بارسلونا نام افرادی مانند رونالد کومان، جوردی کرایف، مارسلو گایاردو، اریک تنهاخ یا روبرت مورنو قرار دارد.

در همین حال، اما نام یک گزینه دیگر هم روی میز بارسایی‌ها قرار گرفته است که آن گزینه کسی نیست جز تیری آنری مهاجم فرانسوی سابق آبی‌و‌اناری که سه فصل برای این تیم بازی کرده و اخیراً هم تجربیاتی در زمینه مربیگری به دست آورده است. او بعد از تجربه ناموفقی که در دوره کوتاه مربیگری‌اش در موناکو داشت، الان هدایت تیم مونترال ایمپکت را برعهده دارد.

پیش از مربیگری در موناکو او به عنوان دستیار روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک فعالیت می‌کرد و به او برای کسب مقام سوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کمک کرد.

آنری اگرچه در زمره گزینه‌های تراز اول بارسلونا نیست، اما امتیازاتی دارد که شانس او را برای رسیدن به نیمکت این تیم افزایش می‌دهد از جمله داشتن رابطه خوب با اریک آبیدال، مدیر ورزشی فعلی باشگاه که در دوران بازیگری‌اش با او هم‌تیمی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار