بازدید 5204

هیئت رئیسه تکلیف فدراسیون فوتبال را روشن می‌کند

کد خبر: ۹۴۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 30 December 2019

پس از استعفای مهدی تاج حالا اعضای هیئت رئیسه باید تکلیف مدیریت بر فدراسیون را روشن کنند. 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، مهدی تاج با استعفای خود، شرایط مدیریتی در فدراسیون فوتبال را دچار پیچیدگی کرد. او به توصیه پزشکان باید مدتی دور از فضای پرهیجان فوتبال و مسائل پیرامون آن باشد. این موضوع به عنوان مهم‌ترین دلیل استعفای تاج از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال تائید شده و از این رو، تاج با استعفای خود، از فضای فوتبال فاصله گرفت.

با این حال، هیئت رئیسه تشکیل جلسه می‌دهد و این ارگان است که باید با استعفای تاج موافقت یا مخالفت کند. اگر اعضا با این اتفاق موافق باشند، جانشین تاج به عنوان سرپرست از سوی همین اعضا و در همان جلسه مذکور انتخاب خواهد شد. طبق اساسنامه، نایب رئیس اول باید سرپرست ریاست فدراسیون شود، اما در شرایط فعلی، شاید نواب رئیس دیگری جانشین تاج تا زمان انتخابات فدراسیون در اردیبهشت ماه شود.

از سوی دیگر، در صورتی که با استعفای تاج مخالفت شود، او پس از چند روز به محل فعالیت خود بازمی‌گردد و کارش را با شرایط جدیدی دنبال می‌کند. در حال حاضر اعزام تیم امید به انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی مهم‌ترین دغدغه‌های فدراسیون فوتبال است که باید خیلی زود مرتفع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی