بازدید 7496
۶
سوژه ؛ آیا کناره گیری تاج یک بازی است؟

استعفای تاج چرا روی سایت فدراسیون فوتبال نیست؟

باید منتظر ماند و دید طی ساعات آتی و روزهای پیش رو چه معادلاتی در فدراسیون فوتبال رقم می خورد و آیا تاج روی اعلان امروز سخنگویش صحه می گذارد و یا بازی دیگری در پیش است.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 29 December 2019

خبر استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال درحالی از سوی سخنگوی جوان و معتمدش رسانه ای شده است که تا کنون هیچ فردی ، نسخه کتبی از این کناره گیری را ندیده و حتی سایت فدراسیون فوتبال ایران نیز چنین خبر مهمی را پوشش نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که خبر کناره گیری رییس فدراسیون فوتبال به دلیل بیماری قلبی از سوی امیرمهدی علوی به خبرگزاری های کشور داده شده است، این فرد که مسوولیت سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران را نیز در اختیار دارد، هنوز این خبر را در ارگان رسمی فدراسیون بازتاب نداده که این موضوع موجب تردیدهایی درباره اهداف نشر این خبر توسط مقامات فدراسیون فوتبال به خصوص سخنگوی تاج، شده است.

در این باره برخی زمزمه ها حاکی از آن است که حتی احتمال می رود این استعفا نوعی بازی با افکارعمومی باشد. بازی ای که آغازکننده اش نزدیک ترین فرد در دفتر فدراسیون و حتی سفرهای خارجی به تاج بوده که از جزیی ترین کلمات و تصمیمات مهدی تاج آگاه است. 

استعفای تاج چرا روی سایت فدراسیون فوتبال نیست؟

ساز مخالف برخی اعضای هیات رییسه با استعفایی که تا این لحظه، رسانه ها و حتی خود اعضای هیات رییسه  فدراسیون آن را ندیده اند، می تواند در این زمینه بسیار ابهام برانگیز و مشکوک باشد. شاید بد نیست که مهدی تاج و علوی متن استعفای رییس بستری شده در بیمارستان را در سایت فدراسیون فوتبال ایران که مرجع خبری رویدادهای این مجموعه است نیز منتشر کند.

باید منتظر ماند و دید طی ساعات آتی و روزهای پیش رو چه معادلاتی در فدراسیون فوتبال رقم می خورد و آیا تاج روی اعلان امروز سخنگویش صحه می گذارد و یا بازی دیگری در پیش است.

نویسنده: بهنام شریفی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
جه قصه ی دردناکی است که هیچ کس جایِ خودش نیست
اینا همه اش فیلمه. کدام استعفا........... سر دلارهای ملت کلاه می گذارند..........
اینا همه اش فیلمه. کدام استعفا...........
انشاءالله پس از استعفای وزیر ، وکیل ، رئیس فدراسیون و دیگران نوبت پاسخگو بودن آقایان باشد و قوه قضاییه دست بکار شود.
حتما میخاد هماهنگی های لازم رو جهت جانشین کردن آقای ساکت انجام بده تا یه وقت اسرار تخلفات به جایی درز نکنه
یکی نیست بگه چرا وقتی میگفتن دوشغله ها برن زور میزد بمونه الان بارشه بسته میخواهد جیم بشه اینم وضعیت فوتبال ایران کی جوابگو هستش....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل