بازدید 14914

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه 8 دی 98

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه ۸ دی ۹۸ به ۴ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان رسید. همچنین عملکرد هفته گذشته طلا بهترین عملکرد این فلز ارزشمند در چهار ماه گذشته بود.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 29 December 2019

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه ۸ دی ۹۸ به ۴ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه ۸ دی ۹۸ به ۴ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۱۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۵۱۱ دلار و ۷۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۷۰ هزار و ۴۷۲ تومان است.

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه 8 دی 98

بازار جهانی طلا

عملکرد هفته گذشته طلا بهترین عملکرد این فلز ارزشمند در چهار ماه گذشته بود. طلا از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون حدود ۱۸ درصد رشد قیمت داشته است که عمدتا به دلیل جنگ تجاری ۱۷ ماهه آمریکا و چین و تاثیر منفی آن بر رشد اقتصاد جهانی بوده است.

به گفته فیلیپ استرایبل، استراتژیست ارشد بازار در شرکت "آر جی او فیوچرز"، اواخر دسامبر از نظر تاریخی زمان مناسبی برای طلا است و قیمتها معمولا در پایان سال و اوایل سال نو صعود می‌کنند. وی با اشاره به این که این فلز ارزشمند پتانسیل صعود بیشتر قیمت در نخستین هفته سال نوی میلادی را دارد، پیش بینی کرد طلا احتمالا تا مرز ۱۵۲۵ تا ۱۵۵۰ دلار پیشروی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار