بازدید 9290
۱

چه کسی جانشین تاج می‌شود؟

کد خبر: ۹۴۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 29 December 2019

هنوز مشخص نیست چه کسی به عنوان سرپرست فدارسیون فوتبال انتخاب می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از میزان، بعد از شایعاتی که درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال شنیده می‌شد، امروز (یکشنبه) امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون این موضوع را رسما اعلام کرد و تاج از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا داد.

حالا طبق قانون، نایب رئیس اول باید سرپرستی فدراسیون فوتبال را به عهده بگیرد. فعلا در فدراسیون فوتبال هیچ شخصی جایگزین علی کفاشیان نشده و حیدر بهاروند نایب رئیس دوم به حساب می‌اید که وی می‌تواند سرپرست موقت فدراسیون فوتبال شود.

از سوی دیگر براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی‌که نواب رئیس این سمت را بر عهده نگیرند، یکی از اعضای هیئت رئیسه، باید عنوان سرپرستی را بر عهده بگیرند. بر همین اساس و با توجه به اینکه در حال حاضر شاید نواب رئیس دوم و بانوان فدراسیون فوتبال زیر بار این مسئولیت قرار نگیرند، شاید محمود شیعی یا هدایت الله ممبینی که مشکل بازنشستگی ندارند، در نهایت به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شوند.

هرچند تحرکاتی در داخل هیئت رئیسه وجود دارد که بار دیگر تاج را از این تصمیم منصرف کرده و وی بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فعالیت کند.

از سوی دیگر شاید با دخالت وزارت ورزش و جوانان و با توجه به بلاتکلیفی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، سرپرستی موقت برای فدراسیون انتخاب شده و پس از آن مجمع فوق العاده برگزار شده و رئیس فدراسیون انتخاب شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
من با آقای تاج مشکلی ندارم ولی از اونجایی که با آدم های دور و برش از جمله آقای ساکت ( فرصت طلب و نالایق و بی تدبیر و ازخودراضی و از خود ممنون و متشکر) بیزارم می گویم شاید کس دیگه ای بیاد بهتر باشه ان شاءالله خداوند به آقای تاج سلامتی و طول عمر عنایت فرماید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار