بازدید 12342

پروژه 6040 حرف آخر معرفی شد، کل کنکور در 100 روز با حرف آخر

پروژه 6040 یک پروژه موفق در زمینه آموزش کنکور می باشد که توسط سایت حرف آخر ابداع شده است.
کد خبر: ۹۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 29 December 2019

موسسه حرف آخر در زمینه دی وی دی های آموزش کنکور فعالیت می کند و تبدیل به بهترین برند آموزش کنکور شده است. این موسسه پکیج هایی را منتشر می کند که که نسبت به رقبا خود بسیار متفاوت می باشد. سبک تدریس اساتید حرف آخر نسبت به سایر موسسات متمایز می باشد این تمایز از روش تدریس نشات گرفته که به روش های مدرن و جدید تصویر سازی انجام می شود.

حرف آخر تمام دروس مربوط به کنکور را تدریس می کند تا بتواند به داوطلبان در این راه کمک کند این موسسه ی آموزشی با روش  تدریس جدید که در پیش گرفته است می تواند تحول عظیمی در زمینه تدریس و همچنین کنکور ایجاد کند. این روش جدید باعث می شود که داوطلب بتواند با آموزش یک الگو بیشتر تست ها را حل کند به همین سبب حتی در اخبار سراسری نیز از این اقدام، تشکر و قدر دانی شد. این تشکر نشان خیلی خوبی برای داوطلبان می باشد که بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

پروژه 6040 حرف آخر معرفی شد، کل کنکور در 100 روز با حرف آخر

ویژگی پکیج های موسسه حرف آخر

پکیچ های موسسه حرف آخر دارای ویژگی های خاصی نسبت به موسسات دیگر می باشد که بعضی از این ویژگی ها را برای شما بیان می کنیم. پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر دارای کیفیت بسیار بالا می باشد، همچنین برنامه ریزی که در این پکیج ها وجود دارد به وسیله ی مشاوران کاملا حرفه ای نوشته شده است، این مشاوران می توانند بهترین پشتیبان برای شما باشند که در زمان باقی مانده تا کنکور شما و تا روز آخر به شما کمک می کنند و یار شما هستند. مشاوران به صورت هفتگی و ماهانه برنامه ی داوطلبان را پیگیری می کنند و روش های درست مطالعه کردن را به آن ها آموزش می دهند. از دیگر ویژگی های خاص موسسه حرف آخر این است که از تکنولوژی های جدید برای تدریس استفاده می کنند، به طور نمونه به صورت انیمیشن این کار را انجام می دهند که این امر باعث شده است تا درس خواندن برای داوطلبان جذاب و سرگرم کننده باشد.

سایت حرف آخر

سایت مرکزی حرف آخر به نشانی www.harfeakhar.com یک پورتال جامع آموزشی کنکور می باشد که امکان بهره مندی از صدها مقاله مشاوره ای کنکور و همچنین امکان مشاوره با مشاورین حرف آخر را دارا می باشد. لیست قیمت محصولات حرف آخر در این سایت قابل مشاهده می باشد و امکان خرید دی وی دی های حرف آخر از طریق این سایت میسر می باشد.

پروژه 6040 حرف آخر

پروژه 6040 یک پروژه موفق در زمینه آموزش کنکور می باشد که توسط حرف آخر ابداع شده است. با استفاده از پکیج های پروژه 6040 شما می توانید صرفا در 100 روز کل مطالب کنکور را فرا گرفته و همچنین 20 آزمون شبیه ساز کنکور را در خانه خود انجام دهید و خود را محک بزنید تا به طور کامل برای کنکور آماده شوید. کل پروژه ۶۰ حرف آخر برای داوطلبان نظام قدیم ۳۰۰ ساعت ونظام جدید ۳۶۰ ساعت می باشد. که در یک برنامه ۶۰ روزه تدریس می شود، یعنی روزی ۵ الی ۶ ساعت. و ۲۰ آزمون هم که ۲۰ آزمون شبیه ساز کنکور هست که در ۴۰ روز انجام می شود.

مقایسه پکیج های حرف آخر با کلاس خصوصی کنکور

  • تدریس در موسسه حرف آخر به صورت شیوه های نوین و جدید انجام می گیرد. این شیوه های جدید شامل انیمیشن سازی و تصویر سازی می باشد. تدریس به روش های جدید و مدرن دارای ویژگی هایی متمایز از روش های قدیمی و سنتی می باشد از جمله ی آن ها می توان به این نکته اشاره کرد که با استفاده از این روش ها مساله ای که ممکن است در مدت زمان 15 دقیقه حل شود، در مدت زمان 1 دقیقه به سادگی حل خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از روش های مدرن و جدید، ذخیره شدن مطالب درسی در نیم کره راست مغز شما می باشد که این نیم کره مربوط به حافظه ی بلند مدت شما می باشد و باعث خواهد شد شما مطالب درسی خود را در طولانی مدت در ذهن خود داشته باشید. در نتیجه با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی مطالب را به صورت ماندگار در ذهن خود خواهید داشت و به راحتی آن ها را فراموش نکنید.
  • پکیج های موسسه حرف آخر به وسیله ی مدرسان کاملا با تجربه و کاربلد تولید شده است که در کار و حرفه ی خود بسیار ماهر می باشند. کلاس های کنکور در قدیم، خواهان بیشتری نسبت به امروزه داشتند. کلاس های کنکور زمان زیادی را از دانشجویان و داوطلبان کنکور می گیرد در حالی که تدریس با موسسه حرف آخر این مشکل را ندارد. زمان برای داوطلبان بسیار مهم می باشد به همین سبب رفت و آمد به کلاس های کنکور از آن ها زمان زیادی را می گیرد.
  •  هزینه ای که بابت کلاس های کنکور باید بپردازید بسیار بالا می باشد. اما موسسه حرف آخر بسیار کم هزینه تر از کلاس های کنکور می باشد.
  •  داوطلبان می توانند با تدریس به وسیله ی موسسه حرف آخر هر قسمت از تدریس را که متوجه نشدند برگردانند و مجدد نگاه کنند اما در کلاس های کنکور چنین گزینه ای وجود ندارد و تنها یک بار می توانید گوش کنید.

 5 روز با حرف آخر چیست ؟

پکیج پنج روز با حرف آخر یک پکیج آموزشی رایگان می باشد که شما صرفا با پرداخت هزینه ارسال می توانید آن را دریافت کنید . در این پکیج 15% کنکور به صورت رایگان به شما آموزش داده می شود ، یعنی 40 تست کنکور را کاملا رایگان با حرف آخر یاد می گیرید.

پروژه 6040 حرف آخر  استاد منتظری

جهت دریافت رایگان این پکیج عدد 5 را به سامانه 10004921 ارسال کنید و یا می توانید از طریق سایت حرف آخر به نشانی www.harfeakhar.com این پکیج را به صورت آنلاین سفارش دهید.


سلب‌ مسئولیت: این خبر یک آگهی تبلیغاتی است و تحریریه‌ی تابناک در تهیه آن نقشی نداشته و در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان