بازدید 6361
معاون سابق سیاسی هوافضای سپاه پاسداران:

جمهوری اسلامی در مرحله پیشروی است

معاون سابق سیاسی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با اقتدار اعلام می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی در مرحله پیشروی است و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی از برهه‌های مختلف عبور کرده و به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱ 29 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نشست تعاملی معاونت روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با حضور معاون سابق سیاسی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قزوین برگزار شد.

سردار ابوالحسن سلطانی‌زاده، در این نشست با اشاره به توطئه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکایی‌ها در طول یک سال گذشته علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سال ۹۷ شاهد طرح‌های مختلف جهت ایجاد آشوب و فتنه در کشور از سوی دشمنان بودیم که به سرانجام نرسید با این حال مقام معظم رهبری بر ضرورت هشیاری ملت تأکید کردند.

وی افزود: از جمله طرح‌های دشمن در سال ۹۷ می‌توان به طراحی تابستان داغ و شوک سنگین اقتصادی در مهرماه آن سال که همراه با عملیات شدید روانی با دو کلیدواژه «قحطی» و «جنگ» بود اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، مشاور فرماندهی معاونت هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه دامن زدن بر دوقطبی جنگ یا مذاکره در دی‌ماه ۹۷ حرکت بعدی آمریکایی‌ها بود، ادامه داد: همچنین فشار‌های بسیاری برای به صفر رساندن فروش نفت ایران در جهان در این راستا صورت گرفت که با مقاومت ایران و تعدادی از کشور‌های جهان این توطئه به سرانجام نرسید.

وی تصریح کرد: آمریکایی به دنبال این بودند که از خط اعتصاب برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های دچار بحران در ایران به یک سونامی اعتصاب برسند، اما این اعتراضات با هوشیاری ملت ایران به‌صورت نقطه‌ای باقی ماند و این طراحی دشمنان نیز به شکست انجامید.

سلطانی‌زاده با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ گفت: این حضور در کنار صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری که ترسیم‌کننده برنامه ۴۰ ساله دوم انقلاب است خط بطلانی برای خاموشی شعار‌ها و جنجال رسانه‌ای دشمن در به سرانجام نرسیدن ادامه حیات جمهوری اسلامی بعد از عمر ۴۰ ساله‌اش بود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ نیز با تحریم سپاه پاسداران، مذاکره‌کننده ارشد کشورمان و بانک مرکزی توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد، عنوان کرد: در حال حاضر فواره تحریم آمریکایی‌ها در حال فروکش علیه خود آن‌هاست و شاهد تحریم جدیدی نیستیم چرا که آن‌ها هر چه در توان داشتند را علیه کشور و نظام ما انجام دادند و امروز چیز جدیدی در این مسیر ندارند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: ایران با گام‌هایی در مسیر کاهش تعهدات هسته‌ای خود در برجام فصلی نو را در مسیر اقدام کنشی جدید علیه سیاست‌های آمریکا و غرب نشان داد و همین اقدامات موجب شد در حدود ۲۵ تیم از کشور‌های مختلف جهان به ایران بیایند تا طی مذاکرات خود زمینه کوتاه آمدن کشورمان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: پاسخ ایران به این تیم‌های حاضر در کشورمان این بود که ما وارد راهبرد جدید مقاومت شده‌ایم و بازگشت از آن امکان‌پذیر نیست؛ انهدام پهپاد آمریکایی‌ها توسط سامانه موشکی کاملاً بومی به نام سوم خرداد یک نمونه از این راهبرد به شمار می‌رود.

مجلس انقلابی جدید خنثی‌کننده توطئه دشمن خواهد بود

معاون سابق سیاسی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آشوب و اغتشاش آبان ماه ۹۸ گفت: این آشوب‌ها با وجود اینکه خسارات زیادی به همراه داشت، اما با مدیریت انجام‌شده توسط مقام معظم رهبری ۴۸ ساعته جمع شد و اجازه تبدیل به فتنه را پیدا نکرد.

وی عنوان کرد: امروز با اقتدار اعلام می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی در مرحله پیشروی است و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی از برهه‌های مختلف عبور کرده و به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می‌کند.

این کارشناس امور سیاسی تأکید کرد: بی‌شک آشوب‌های انجام‌شده نشان از وجود زخم‌هایی در بدنه مدیریتی کشومان دارد که مگس‌هایی بر آن نشسته‌اند لذا باید این زخم‌ها را درمان کنیم که لازمه این درمان تغییر مدیریتی است.

سلطانی‌زاده در پایان با بیان اینکه انتخابات مجلس با توجه به شرایط موجود بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: این جابجایی و تغییر مدیریتی در صندوق‌های رأی توسط مردم شکل خواهد گرفت که نزدیک‌ترین انتخابات مربوط به مجلس شورای اسلامی است، زیرا مجلس انقلابی جدید می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن بوده و ریل‌گذاری گام دوم انقلاب را انجام دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار