بازدید 3980
نوآک:

توافق کاهش تولید نفت اعضای اوپک پلاس احتمالا در سال 2020 خاتمه می یابد

وزیر انرژی روسیه گفت: سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام و هم پیمانانش موسوم به اوپک پلاس در سال 2020 به کاهش تولید خود پایان خواهند داد.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ 27 December 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه گفت: سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام و هم پیمانانش موسوم به اوپک پلاس در سال 2020 به کاهش تولید خود پایان خواهند داد.

نوآک به شبکه تلویزیونی روسیا 24 گفت: «از زمانی که کاهش تولید مد نظر قرار گرفت، من یک بار دیگر هم گفتم، این اقدام یک روند نامحدود نیست. تصمیم برای خروج از این توافق باید به تدریج صورت گیرد تا سهم بازار حفظ شود و در نتیجه شرکت‌های ما بتوانند پروژه های آتی شان را تامین و اجرایی کنند.»

«من فکر می کنم که «این موضوع» را امسال در نظر بگیریم.»

وزارت انرژی روسیه اعلام کرد «نوآک به سال 2020 اشاره کرده است یعنی زمان مذاکره برای تصمیم‌گیری در مورد احتمال پایان دادن به کاهش تولید در «سال جدید».»

اوپک از سال 2017 میزان تولید خود را برای ایجاد توازن عرضه و تقاضا در بازار و تقویت قیمت نفت کاهش داد.

نوآک با تمجید از همکاری تولیدکنندگان عضو اوپک و تولیدکنندگان غیراوپکی، گفت بازارهای جهانی نفت در حال حاضر کم و بیش ثبات دارند. وی افزود احتمالا تقاضا برای نفت در تابستان زمانی که سوخت بیشتری برای ماشین سواران نیاز است (مسافرت های تابستانی)، افزایش یابد.

اوپک پلاس در ماه جاری میلادی، مدت توافق کاهش تولید خود را تا پایان ماه مارس و میزان کاهش را نیز بیشتر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار