بازدید 3060

حماس: اسرائیل بحران‌های داخلی خود را به غزه انتقال می‌دهد

جنبش حماس در پی حملات هوایی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم را به دلیل "انتقال بحران‌های داخلی‌اش به غزه" محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 26 December 2019

جنبش حماس در پی حملات هوایی بامداد امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم را به دلیل "انتقال بحران‌های داخلی‌اش به غزه" محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، جنبش حماس امروز با انتشار بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را مسئول کامل ادامه تنش‌ها در نوار غزه، حملات توپخانه‌ای و حملات علیه پایگاه‌های مقاومت دانست و تأکید کرد: این تنش در چارچوب استمرار حماقت‌های رژیم اشغالگر و اقدامات خصمانه آن علیه فلسطینی‌ها و انتقال بحران‌های داخلی‌اش به نوار غزه شکل گرفته است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: حجم این حملات هوایی و زمان آن نشان دهنده عمق بحران‌ها، تنش‌ها و مشکلاتی است که اشغالگران از آن رنج می‌برند و ادامه اقدامات خصمانه اسرائیل به معنای آن است که این رژیم پیامدها و عواقب ورود به این مرحله را درک نمی‌کند.

همچنین حماس تأکید کرد: قادر به دیکته معادله‌های جدیدی است و هرگز از وظایف و مسئولیت‌های خود شانه خالی نخواهد کرد و به عملیات‌هایش در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد، حماس هر چقدر که فداکاری کند اما هرگز تسلیم معادلات اشغالگران نخواهد شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز حملاتی را علیه نوار غزه آغاز کردند که تلفاتی نداشت.

به گفته برخی منابع فلسطینی، در این حملات هوایی پایگاه‌های گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) در شمال و جنوب نوار غزه هدف قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار