بازدید 43757
۵
فهرستی که رد آن در هیات مدیره تکذیب شد

اسامی لیست ورودی و خروجی مجیدی در استقلال

در لیست خروجی یک دفاع وسط و دو هافبک نامدار و یک مهاجم به چشم می‌خورد که احتمالا خرید آن‌ها برای مدیران استقلال سخت باشد، اما اینکه این اسامی در نشست هیات مدیره مطرح شده باشد صحت ندارد
کد خبر: ۹۴۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹ 26 December 2019

در حالی که مطرح شده اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از بررسی لیست فرهاد مجیدی (گزینه داخلی سرمربیگری استقلال) از انتخاب او منصرف شدند، این خبر تکذیب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان استقلال تا به این لحظه لیستی از مجیدی برای جذب بازیکن نگرفته اند، مگر اینکه با منتفی شدن حضور سرمربی مستعفی روی نیمکت آبی‌ها، مدیران نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر مجیدی اقدام کنند.

در لیست ورودی منتشرشده منتسب به فرهاد مجیدی، اسامی همچون محسن فروزان، محمد طیبی، بهنام برزای، آندو، ارسلان مطهری و بیت سعید و در لیست خروجی یک دفاع وسط و دو هافبک نامدار و یک مهاجم به چشم می‌خورد که احتمالا خرید همه آن‌ها برای مدیران استقلال سخت باشد چون برخی از آنها در حال حاضر تیم دارند و البته در کمال تعجیب دو سه نفر از این نفرات بدون باشگاه هستند!

اما اینکه این اسامی در نشست هیات مدیره مطرح شده باشد صحت ندارد و احتمالا در آینده و با حضور مجیدی روی نیمکت استقلال، لیست مطرح شده روی میز اعضای هیات مدیره قرار بگیرد.

اسامی لیست ورودی و خروجی مجیدی در استقلال

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اسماعیل شریفات از قلم افتاده ..... مدرسه پیرمردها می خواد باز کنه از لبستش معلومه چی می خواد سر استقلال بیاد بهنام برزای سالی یک بازی می کنه اونم جلوی قهرمانی استقلال رو میگیره استقلال چقدر بدبخت شده که سبد خریدش این باشه
بهتر از مربی خارجی هستش
مگر فرهاد به طور قطع سرمربی استقلال شده که لیست داده تو را به خدا داستلن استرا به کجا کشید میاد یا نه
آندو !!! محسن فروزان !! نیامده رفیق بازی شروع شد .
روزای روشن خداحافظ
تیم خوب ما خداحافظ خداحافظ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار