بازدید 2744

هانتر بایدن هدف تحقیقات کیفری در چند پرونده است

اسناد دادگاهی مرتبط با پرونده هانتر بایدن نشان می‌دهند که او هدف چندین تحقیقات کیفری مرتبط با "کلاهبرداری، پولشویی و جعل اسناد" است.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 24 December 2019

اسناد دادگاهی مرتبط با پرونده هانتر بایدن نشان می‌دهند که او هدف چندین تحقیقات کیفری مرتبط با "کلاهبرداری، پولشویی و جعل اسناد" است.

به گزارش ایسنا، این اسناد نشان می‌دهند که این اتهامات از سوی یک شرکت خصوصی تحقیقات موسوم به " D&A Investigations" در فلوریدا در پرونده هانتر بایدن، پسر جو بایدن، معاون سابق رییس جمهور آمریکا مطرح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این اسناد آمده است: بایدن هدف بیش از یک تحقیقات کیفری است که شامل کلاهبرداری، پولشویی و جعل اسناد می‌شوند.

یکی از این تحقیقات مربوط به شرکت اوکراینی هولدینگ بوریسما است که هانتر بایدن در دورانی که پدرش معاون رییس جمهور بود، در هیئت مدیره آن حضور داشت.

این اسناد ادعا می‌کنند بایدن و گروهی از همکارانش به منظور پولشویی برای هولدینگ بوریسما حساب‌های بانکی و مالی با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری "مورگان استنلی" ایجاد کرده‌اند.

طبق این اتهامات مطرح شده، بایدن و همکارانش "از جعل اسناد برای پنهان کردن ارزش میانگین حساب‌های شرکت مورگان استنلی استفاده کرده‌اند".

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی