بازدید 4309

آرزوی بهبودی رقیب آمریکایی برای حسن یزدانی

رقبای بزرگ چیزی هستند که ورزش را و رقابت‌ها را خاص و جذاب می‌کنند. اگر همه چیز خوب پیش برود، منتظر دیدن تو در توکیو هستم.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 24 December 2019

حریف آمریکایی حسن یزدانی که تاکنون دو مرتبه موفق به شکست چهره شاخص کشتی ایران شده است، ضمن آرزوی سلامتی برای یزدانی، خطاب به او گفت: امیدوارم تو را در المپیک ببینم.

به گزارش تابناک ورزشی، دیوید تیلور جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصدومیت و عمل جراحی چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران واکنش نشان داد.

این کشتی‌گیر آمریکایی که مدال طلای جهان ۲۰۱۸ را در کارنامه خود دارد، با انتشار تصویر خود در زمان مبارزه با حسن یزدانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ و آرزوی بهبودی هر چه سریعتر برای او گفت: رقبای بزرگ چیزی هستند که ورزش را و رقابت‌ها را خاص و جذاب می‌کنند. اگر همه چیز خوب پیش برود، منتظر دیدن تو در توکیو هستم.

بدنبال مصدومیت حسن یزدانی برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، وی روز گذشته (سه‌شنبه) بر روی زانوی خود عمل جراحی انجام داد و به گفته پزشکان پس از ۲ ماه قادر به بازگشت به میادین خواهد بود.

گفتنی است چندی پیش تیلور نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته بود که یزدانی در پیامی برای او، آرزوی بهبودی سریع و بازگشت به میادین کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل