بازدید 9999

دستگیری عوامل مسلح حوادث ماهشهر توسط سپاه

سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان، از دستگیری تعدادی از عوامل مسلح حوادث و اغتشاشات اخیر ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 23 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عوامل مسلح حوادث و اغتشاشات اخیر ماهشهر خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

«بسمه تعالی

در پی اعلام سهمیه بندی و تغییر نرخ بنزین، همانند سایر نقاط کشور در استان خوزستان نیز تجمعات اعتراضی صورت گرفت که این تجمعات در شهرستان ماهشهر با نفوذ عناصر آشوبگر به خشونت کشیده شد.

آشوبگران با مسدود کردن مسیر‌های ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ماهشهر، مانع تردد خودرو‌ها در محور‌های ماهشهر - اهواز، ماهشهر - بندرامام - آبادان، ماهشهر - هندیجان و ماهشهر - امیدیه شدند و با بکارگیری سلاح، امنیت شهروندان ماهشهری را به مخاطره انداختند.

عوامل مسلح با جلوگیری از تأمین مایحتاج ضروری مردم ماهشهر و ممانعت از تردد خودرو‌های امدادی و گروگانگیری رانندگان، از تردد خودروه‌های سنگین که وظیفه حمل و نقل (صادرات و واردات) کالا‌های اساسی کشور را به عهده داشتند، جلوگیری کردند.

در چنین شرایطی عناصر مسلح با تیراندازی به سوی نیرو‌های نظامی انتظامی و مردم ماهشهر تعدادی از آن‌ها را شهید و مجروح کردند که این اقدام موجب ایجاد وحشت و اخلال در امنیت عمومی شهروندان شهر‌های ماهشهر، بندرامام، چمران و طالقانی گردید.

در پی وقوع این حوادث، سازمان اطلاعات سپاه خوزستان با اقدامات دقیق و هوشمندانه، عوامل اصلی تیراندازی به مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی را شناسایی کرد و با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از عوامل مسلح حوادث ماهشهر را دستگیر نمود.

عوامل دستگیر شده نسبت به انجام اقدامات ضدامنیتی و تشویق اراذل و اوباش برای مسدود نمودن مسیر‌های منتهی به شهر، در جهت اخلال در امنیت و فلج نمودن صادرات - واردات و اختلال در فعالیت مجتمع‌های پتروشیمی و تیر اندازی به سمت مأمورین نظامی انتظامی و مردم اعتراف کردند.

با عنایت خداوند متعال و حضرت، ولی عصر (عج) عوامل اصلی دستگیر و در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند، همچنین سایر عوامل مسلح شناسایی و در حال تعقیب می‌باشند.

روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی