بازدید 10180
۲

کیانوش، طلای گزینشی المپیک را با یک کیلو اختلاف ازدست داد

کد خبر: ۹۴۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 22 December 2019

کیانوش رستمی نایب قهرمان و علی میری نفر سوم مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک قطر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در رقابت دسته ۹۶ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک قطر، ایران صاحب یک طلا، دو نقره و دو برنز شد. کیانوش رستمی با رکورد ۱۷۸ یک ضرب، ۲۲۵ دوضرب و مجموع ۴۰۳ کیلوگرم طلای یکضرب و دو مدال نقره دوضرب و مجموع را گرفت.

علی میری دیگر نماینده ایران با رکورد ۱۶۲ یک ضرب، ۲۰۹ دوضرب و مجموع ۳۷۱ کیلوگرم مدال برنز دوضرب و مجموع را کسب کرد. عنوان قهرمانی به وزنه بردار قطر با رکورد مجموع ۴۰۴ کیلوگرم رسید.

حرکت یک ضرب:
کیانوش رستمی در حرکت اول ۱۷۲ کیلوگرم را مهار کرد.

او در حرکت دوم وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را انداخت و در حرکت سوم وزنه ۱۷۸ کیلوگرم را مهار کرد.

رستمی در یک ضرب به مدال طلا رسید. فارس الباخ قطری با ۱۷۶ کیلوگرم نقره گرفت و مدال برنز به وزنه بردار قرقیزستان با ۱۶۵ کیلوگرم رسید.

علی میری در حرکت اول ۱۶۲ کیلوگرم را مهار کرد.او در حرکت دوم و سوم وزنه ۱۶۷ کیلوگرم را انداخت و با همان ۱۶۲ کیلوگرم پنجم شد.ایلیا ایلین هم نتوانست در یک ضرب خوب ظاهر شود و ۱۶۵ کیلوگرم را به ثبت رساند.

حرکت دوضرب:
رستمی در دوضرب وزنه های ۲۱۰، ۲۲۰ و ۲۲۵ کیلوگرم را مهار کرد و دوم شد.او در مجموع رکورد ۴۰۳ کیلوگرم را ثبت کرد و نایب قهرمان شد.میری در اولین حرکت ۲۰۵ کیلوگرم را مهار کرد. او درحرکت دوم ۲۰۷ کیلوگرم را زد و از انجام حرکت سوم انصراف داد.

میری در مجموع ۳۷۱ کیلوگرم را ثبت کرد و برنز دوضرب و مجموع را گرفت.فارس قطری با ۱۷۶ یک ضرب، ۲۲۸ دوضرب و مجموع ۴۰۴ کیلوگرم طلای دوضرب و مجموع را گرفت و بالاتر از کیانوش ایستاد.ایلیا ایلین رکورد ۱۶۵ یک ضرب، ۲۰۰ دوضرب و مجموع ۳۶۵ کیلوگرم را به ثبت رساند تا نمایش خوبی از خود نشان نداده باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خبر ناقص است . بالاخره اقای رستمی سهمیه المپیک را گرفت یا نه .
سهمیه المپیک گرفت یا نه ؟ این قسمت از خبر مهمه که بی جواب مانده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر