بازدید 5563

احد گودرزیانی پژوهشگر دفاع مقدس درگذشت

کد خبر: ۹۴۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 22 December 2019

احد گودرزیانی پژوهشگر دفاع مقدس درگذشت

احد گودرزیانی که سال‌ها در دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری و مجله «کمان» با مرتضی سرهنگی و هدایت‌الله بهبودی همکار بود،۲۹ آذرماه در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش تابناک، وی در سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد، تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه داده و روزنامه‌نگاری را نیز در مرکز گسترش آموزش رسانه‌ها فراگرفته است. از ۱۹ سالگی به‌عنوان نویسنده و خبرنگار با روزنامه‌ها و مجلات گوناگون همکاری داشته است. وی از سال ۱۳۷۲ به‌عنوان پژوهشگر و نویسنده در حوزه هنری مشغول به کار بوده و همچنین از سال ۱۳۷۵ مدیریت داخلی دوهفته‌نامه کمان را نیز به‌عهده داشته است و علاوه بر حوزه هنری همکاری‌هایی را نیز با دفتر ادبیات و هنر مقاومت و انتشارات سپاه پاسداران داشته است.

گودرزیانی که سابقه همکاری با انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز بر عهده داشت، در دومین و سومین همایش تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس (اسفند ۷۸ و اردیبهشت ۸۰) برای آثارش در دوهفته‌نامه کمان به‌عنوان نویسنده و خبرنگار نمونه برگزیده شد.

گودرزیانی طی روز‌های گذشته و به دلیل عوارض قلبی به پزشکان بیمارستانی در تهران مراجعه کرد، اما به تشخیص آنان، از بیمارستان مرخص شد. با این حال روز گذشته او در منزل خود درگذشت.

"روزشمار ۱۵ خرداد بهار ۱۳۴۰ جلد اول"، "روزشمار ۱۵ خرداد ۱۳۴۰ جلد چهارم"، "به داد ما برسید"، "باغ انگور"، "باغ سیب باغ آینه"، "خرمشهر خانه رو به آفتاب"، روز شمار ۱۵ خرداد، جلد دوم، روز شمار ۱۵ خرداد، جلد اول و نیمه پنهان یک اسطوره از جمله آثار مرحوم احد گودرزیان‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار