بازدید 8608

سهمیه بنزین دی‌ماه امشب واریز می‌شود

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین دی‌ماه به ازای هر خودرو سواری ۶۰ لیتر امشب ساعت ۲۴ واریز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 21 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، شهرام رضاییدر مورد واریز سهمیه بنزین کارت سوخت خودرو‌ها گفت: سهمیه ۶۰ لیتری بنزین خودرو‌های سواری ساعت ۲۴ امشب واریز می‌شود و از ساعت صفر یکشنبه اول دی‌ماه قابل استفاده است و این سهمیه مانند ماه گذشته بدون تغییر است. همچنین سهمیه خودرو‌های عمومی نیز مانند ماه قبل است و تغییر نکرده است. برای خودرو‌های وانت ۳۰۰ و ۴۰۰ لیتر (خودرو‌های دوگانه‌سوز و تک‌سوز) به میزان ماه قبل است.

وی در مورد سهمیه بنزین خودرو‌های ون تاکسی، گفت: همان طور که گفته بودیم از این ماه برای خودرو‌های ون که به صورت تاکسی کار می‌کنند، ماهانه ۶۰۰ لیتر بنزین اختصاص می‌دهیم که با توجه به اینکه برای ماه قبل ۴۰۰ لیتر به این خودرو‌ها اختصاص یافته بود، بنابراین در دی‌ماه استثنائاً تفاوت ۲۰۰ لیتری ماه قبل هم واریز می‌شود و سهمیه دی‌ماه این خودرو‌ها در مجموع ۸۰۰ لیتر اختصاص می‌یابد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه کارت سوخت اکثر ون‌های تاکسی عوض شده و کارت جدید دریافت کرده‌اند، گفت: خودرو‌های ون که شهرداری‌ها معرفی کرده‌اند، به عنوان ون تاکسی کار می‌کنند، برای آن‌ها کارت جدید سوخت صادر کرده‌ایم، اما در مورد ون‌های عادی، مانند گذشته سهمیه می‌دهیم.

رضایی تأکید کرد: تنها تفاوتی که سهمیه سوخت دی‌ماه دارد، فقط در مورد خودرو‌های ون تاکسی است که ۲۰۰ لیتر اضافه بابت ماه قبل می‌گیرند و ۶۰۰ لیتر نیز برای دی‌ماه که در مجموع در این ماه استثنائاً ۸۰۰ لیتر سهمیه سوخت می‌گیرند.

وی همچنین در مورد سهمیه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها اعلام کرد: به مردم تأکید می‌کنم سهمیه سوخت خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت تا شش ماه قابل ذخیره است و سهمیه آن‌ها از بین نمی‌رود. در مورد خودرو‌های عمومی اکثرا سهمیه خود را مصرف می‌کنند و چیزی به عنوان ذخیره نمی‌ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل