بازدید 5522
۳

خرید کالای خارجی در دستگاه دولتی ممنوع

کد خبر: ۹۴۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 21 December 2019

استاندار قزوین با اظهار به اینکه هرگونه خرید کالای خارجی در دستگاه‌های دولتی ممنوع است، گفت: اگر دستگاهی کالای خارجی مشابه داخلی را خریداری کند، این موضوع تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، هدایت‌الله جمالی‌پور صبح امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور سفیر ایران در سوئد برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد موضوع قاچاق هستیم که این موضوع بسیاری از کشور‌ها را نیز تحت تاثیرقرار داده است و ما باید در هر ادارۀ دولتی، نسبت به کالای داخلی توجه داشته باشیم چراکه برخی از کشور‌ها از تولیدات داخلی خود حمایت می‌کنند.

وی هرگونه خرید کالای خارجی در دستگاه‌های دولتی را ممنوع عنوان کرد و افزود: اگر دستگاهی کالای خارجی مشابه داخلی را خریداری کند، این موضوع تخلف محسوب می‌شود.

جمالی پور عنوان کرد: تشکیل کمیتۀ ملی تسهیل تجارت در استان ضروری است و با استفاده از این کمیته می‌توان فرآیند طولانی کنترل صادرات و واردات را کاهش داد.

استاندار قزوین با بیان اینکه ارز باید به کشور بازگردد، مطرح کرد: اگر واحد تولیدی در نوسازی صنایع یا طرح توسعۀ خود بخواهد تجهیزات مورد نیاز وارد کند این حق برای این واحد محفوظ است که از همان ارز حاصل از صادرات خود بهره‌مند شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
اول از همه گوشی های چند ده میلیونی آمریکایی مسئولین رو ازشون بگیرید بجاش glx بهشون بدید
ضمنا ماشین هم داخلی سوار شوند.
خرید ممنوع شد ولی واردات آن پشت صحنه انجام میشود وانحصاری خرید میگردد
در کل کشور باید در دستگاهای دولتی خرید کالای خارجی ممنوع باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار