بازدید 8446
۸

منع ادامه تحصیل ۱۳۴ دانشجو به علت صندلی فروشی

کد خبر: ۹۴۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 21 December 2019

منع ادامه تحصیل ۱۳۴ دانشجو به علت صندلی فروشیبا پیگیری‌های انجام شده، ۱۳۴ دانشجوی دانشگاه آزاد که بدون داشتن حدنصاب و شرایط قانونی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.

به گزارش تابناک، دکتر کیانوش جهانپور در گفتگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: با پیگیری‌های مستمر وزارت بهداشت کسانی که با استفاه از رانت و به انحاء مختلف به صورت غیرقانونی و با نداشتن حد نصاب لازم روی صندلی‌های رشته‌های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نشسته بودند، عملا از ادامه تحصیل در این رشته‌ها منع شدند.

وی در این باره افزود: با استناد به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، بیش از ۱۳۴ دانشجو که تحت عناوین مختلف از جمله فرزند هیات علمی و ... بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند از ادامه تحصیل منع شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: رفتار‌هایی از این دست بدون شک موجب احساس بی‌عدالتی، تبعیض، یاس و ناامیدی در میان خیل جوانان و دانشجویان این کشور می‌شود و قطعا مقابله با این رفتار‌ها می‌تواند منجر به تقویت حس قانون‌گرایی، رفع تبعیض و ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت تاکید دارد که با کلیه افرادی که در این مسیر تخلف کرده‌اند، از مسیر و مجاری قانونی مربوطه و مطابق مقررات باید برخورد قانونی صورت گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۸
اگر اینکار واقعا" انجام گیرد خیلی خوب است .
سلام از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و امیدوار شدم لطفا به دانشگاههای دولتی هم رسیدگی کنید موضوع در آنجا بدتر از دانشگاه آزاد می باشد .
خیلی بیشتر این حرف ها می باشد نیاز است در دانشگاههای دولتی هم تغییر رشته به دلیل فرزند هیات علمی هم بررسی شود و این قانون تبعیض آمیز هم بازنگری و لغو شود حتی برای سهمیه ایثارگران در رشته هایی که با سرمایه های انسانی سر وکار دارد مانند قاضی، حقوق و وکالت؛ پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی؛ برداشته شود و اگر این افراد حد نصاب علمی آوردند از آنها حمایت مالی انجام شود
سلام ....دستشان درد نکند اما آیا برای فروشنده ویا فروشندگان هم فکری شده است؟
قبلش چی
خوب اگه راست می گید همین حالا جاشونو بدید به بچه های واجد شرایط البته با اعلام رسمی
لطفا سری هم به دانشگاه تهران در این خصوص بزنید. همه فامیل و دوست آشناهای مسئولین دانشگاه دارن توی بهترین رشته ها وارد میشوند. قبول میشوند در فلان دانشگاه و سپس انتقال قطعی میگیرند به دانشگاه تهران.
امیدوارم روزی برسد که با هدف شایسته سالاری و ارزش قائل شدن برای جان مردم و اقتصاد کشور ، کلیه ی سهمیه ها نیز حذف گردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر