بازدید 4520
۱
در پی انتشار تحلیل تابناک روی گزارش تفحص مجلس؛

اعتراف پرسپولیس به ثبت اسناد ۲/۵میلیون دلار بعداز دوسال!

حالا وظیفه نهادهای نظارتی است که روی ماجرا متمکرز شوند و بپرسند که چگونه مشکلی بابت چنین تاخیر عجیبی وجود ندارد. ثبت این رقم هنگفت از درآمدهای باشگاه در دفاتر رسمی به چه دلیل دو سال طول کشیده است؟
کد خبر: ۹۴۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 21 December 2019

انتشار گزارش تفصیلی تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در تابناک و تحلیل گروه ورزشی این سایت مبنی بر مفقودی بیش از دو میلیون دلار از پاداش های ارزی پرسپولیس، ثمربخش بود و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این اسناد را بعد از انتشار این گزارش، ثبت رسمی کرده است! اما چرا این ثبت با دوسال تاخیر در دفاتر صورت گرفته؟

به گزارش تابناک ورزشی، محمد پاشا که در چهار سال اخیر ذیحساب باشگاه پرسپولیس بوده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس مبنی بر اینکه اسناد مربوط به دو و نیم میلیون دلار از پاداش‌های آسیایی پرسپولیس به ثبت نرسیده و در دفاتر مالی باشگاه موجود نیست، گفت: اسناد مربوطه بعد از تهیه گزارش از سوی کمیته تحقیق و تفحص مجلس و با تاخیر در دفاتر مالی باشگاه ثبت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد! 

حالا وظیفه نهادهای نظارتی است که روی ماجرا متمکرز شوند و بپرسند که چگونه مشکلی بابت چنین تاخیر عجیبی وجود ندارد. ثبت این رقم هنگفت از درآمدهای باشگاه در دفاتر رسمی به چه دلیل دو سال طول کشیده است؟ ابعاد ماجرا باید برای همگان روشن شود و به همین سادگی چنین موضوع مهمی به دست فراموشی سپرده نشود. حتما باید برای این تاخیر طولانی ، دلیلی منطقی و روشن ارایه شود و کارشناسان، رسانه ها و مردم را قانع کند. 

اعتراف پرسپولیس به ثبت اسناد ۲/۵میلیون دلار بعداز دوسال!

پاشا در ادامه توضیحات اعتراف گونه اش پای تحریم ها را وسط می کشد و می گوید: پاداش‌ها در چند مرحله وصول شد و فورا هم با دستور مدیران باشگاه هزینه شد. زمانی که گروه تحقیق و تفحص مجلس گزارش تهیه می‌کرد اسناد هزینه کرد این درآمد‌ها هنوز در دفاتر باشگاه ثبت نشده بود چرا که ما بدلیل مشکلات موجود و تحریم‌ها اسناد وصول مبالغ ارزی را با تاخیر از خارج کشور دریافت کردیم!! در واقع این مبالغ و هزینه کرد آن‌ها بعد از گزارش تفحص مجلس در دفاتر مالی باشگاه به ثبت رسیده و از این بابت هیچ مشکلی نیست و نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور که در باشگاه مستقر بوده و هستند هم گزارش‌هایی تهیه کرده اند و ثبت اسناد مربوط به این دو و نیم میلیون دلار را رویت کرده اند

پاشا تصریح کرد: با توجه به گزارش منتشره و دغدغه‌های هواداران عزیز برای رفع هرگونه ابهام لازم دانستم این توضیحات را ارایه کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفا بس است ممنون از شما که زحمت کشیدید.... دیگر بدنبال حاشیه سازی نباشید و نروید پرسپولیس بزرگ را رها کنید تا متمرکز باشد برای قهرمانی چهارم.......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس