بازدید 4896
پنالتی به سود فولاد در خانه حریف

آبادان دقیقه۹۳ برد در دربی خوزستان را ازکف داد

اشتباه فاحش شهاب گردان در محوطه جریمه فولاد، عیسی آل کثیر را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با به ثمر رساندن گل دوم تیمش موفق شد، با ۸ گل هم‌رده مهدی قائدی و شیخ دیاباته در جدول گلزنان لیگ برتر بشود
کد خبر: ۹۴۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 20 December 2019

مصاف صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در آخرین دقیقه وقت های تلف شده با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. این بازی که موقعیت‌ها و حملات زیادی در بر داشت، در نهایت با تساوی دو بر دو پایان یافت. در ابتدا و در دقیقه ۳۹ عارف آقاسی با گل به خودی، گل اول صنعت آبادان را به همراه آورد تا نیمه اول با پیروزی برزیلی‌های آبادان به پایان برسد.

در نیمه دوم، تیم فولاد خوزستان به فکر جبران گل به خودی پیش آمده بود و در دقیقه ۵۳ موفق شد گل خورده را جبران کند. محمد قاسمی نژاد با شوت محکم از پشت محوطه جریمه موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

اما این پایان کار نبود و اشتباه فاحش شهاب گردان در محوطه جریمه فولاد، عیسی آل کثیر را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با به ثمر رساندن گل دوم تیمش موفق شد، با ۸ گل هم‌رده مهدی قائدی و شیخ دیاباته در جدول گلزنان لیگ برتر بشود. در ادامه تلاش فولاد خوزستان برای جبران نتیجه در دقایق پایانی نتیجه داد و لوسیانو پریرا در دقیقه ۴+۹۰ موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه صنعت نفت را بازی کند و بازی را دو بر دو مساوی کند.

با این نتیجه، صنعت نفت آبادان با ۲۷ امتیاز در جایگاه پنجم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت و فولاد خوزستان با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار