بازدید 10868
۱

مدت دوری حسن یزدانی از تشک کشتی اعلام شد

کد خبر: ۹۴۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ 20 December 2019

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به آخرین وضعیت مصدومیتش از ناحیه مینیسک پا اشاره و اعلام کرد که حدود دو ماه دیگر به تشک کشتی باز می‌گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن یزدانی با اشاره به وضعیت فعلی‌اش پس از آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک پا، قبل از حضور در قابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: قبل از این اتفاق با مصدومیت جزئی همراه بودم، اما نوع تمرینات مصدومیتم را تشدید کرد، پس از مصدومیتم نیز ام آر‌ای گرفتم و متخصص مرا از نزدیک دید و گفت: به دلیل تازه بودن آسیب دیدگی نمی‌تواند اظهار نظر دقیقی داشته باشد.

وی ادامه داد: فردا (شنبه) تیم پزشکی پس از انجام معاینه در مورد این که چه کاری انجام دهم و چه روند درمانی طی کنم تصمیم گیری خواهند کرد. دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک با بیان این که پارگی مینیسک پا، درصد بندی دارد، خاطرنشان کرد: فردا تیم پزشکی پس از انجام معاینات در مورد وضعیتم و آن چه باید انجام دهم تصمیم گیری خواهد کرد.

یزدانی با تاکید بر این که آسیب دیدگی‌اش حاد نیست و روند درمانی‌اش پنج تا شش هفته به طول خواهد انجامید، گفت: به زودی برمی‌گردم و تلاش می‌کنم تا پرچم کشورم را درمسابقات المیپک و جهان به اهتزاز درآورم، در این بین لازم است از همه عزیزانی که نگران وضعیتم شدند و حال مرا پرسیدند تشکر و امیدوارم بتوانم ۲ ماه دیگر تمرینات خود را روی تشک کشتی آغاز کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو این مملکت تنها دلخوشیمون امثال شما دلاوران هست...خدا حفظت کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل