بازدید 15731
۱

جام قهرمانی رسانه در دستان کاپیتان فردوسی‌پور

کد خبر: ۹۴۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 19 December 2019

جام قهرمانی رسانه در دستان کاپیتان فردوسی‌پور

مراسم اهدا جام و جوایز تیم‌های برتر چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ حرف و مشاغل با حضور شهردار تهران برگزار شد و کاپیتان عادل فردوسی پور جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ حرف و مشاغل که از روز ۱۷ مرداد سالجاری با حضور ۱۰ در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شده بود در نهایت با قهرمانی تیم رسانه ورزش به پایان رسید. تیم‌های وکلای کلاسیک و سازمان ورزش شهرداری تهران نیز دوم و سوم شدند.

مراسم اهدا جوایز و جام قهرمانی این دوره از مسابقات صبح روز پنجشنبه به همت سازمان ورزش شهرداری تهران و با حضور پیروز حناچی شهردار و مجید فراهانی عضو شورای شهر و برخی پیشکسوتان فوتبال از جمله پرویز مظلومی، بیژن ذوالفقارنسب و ... برگزار شد و جام قهرمانی به تیم رسانه ورزش اهدا شد.

در این مراسم عادل فردوسی پور کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش جایزه آقای گلی این دوره از مسابقات را دریافت کرد. وی همچنین جام قهرمانی این مسابقات را از دست پیروز حناچی شهردار تهران دریافت کرد و بار‌ها مورد تشویق شدید حاضران در سالن قرار گرفت.

همچنین در این مراسم از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران یک دستگاه دوچرخه به کاپیتان رسانه ورزش اهدا شد. عادل فردوسی پور در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد این مسابقات بتواند در سال‌های آینده با نظم و انضباط بهتر و با کیفیت تری برگزار شود. وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین محاسن این دوره از مسابقات نزدیک بودن تیم‌ها بهم از نظر فنی بود که باعث شد نتایج نزدیکی رقم بخورد.

حامد احمدی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات نیز ضمن ارائه گزارشی در این مورد گفت: این مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته با نظم و انضباطی بهترین نسبت به ادوار گذشته برگزار شد و امیدواریم در دوره‌های بعدی شاهد مسابقات بهتری باشیم.

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش نیز در پایان این مراسم در کنار شهردار تهران و برخی پیشکسوتان با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الان رییس صدا سیما فروغی رو سرمربی تیم رسانه میکنه !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی