بازدید 38422
۶

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 28 آذر 98

بازار ارز در حالی آخرین روز کاری هفته را پشت سر می گذارد که در این هفته شاهد ادامه نوسان شاخص ارزی در محدوده 13 هزار تومان بودیم. هرچند امروز بازارساز کمی با عقب نشینی نرخ دلار، فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 19 December 2019

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 28 آذر 98/

بازار ارز در حالی آخرین روز کاری هفته را پشت سر می گذارد که در این هفته شاهد ادامه نوسان شاخص ارزی در محدوده 13 هزار تومان بودیم. هرچند امروز بازارساز کمی با عقب نشینی نرخ دلار، فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز پنجشنبه بیست و هشتم آذرماه 98، بازار ارز با افت اندک شاخص ارزی در صرافی های بانکی همراه شده است.

بر این اساس، در لحظه انتشار این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها، به نرخ 12750 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 12850 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 50 تومان کاهش داشته است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 14050 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 14150 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که این ارز نیز همانند دلار، با افت 50 تومان، قیمت گذاری شده است.

نرخ رسمی 47 ارز در آخرین روز هفته

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت ۱۸ واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج‌شنبه بیست و هشتم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز با ۸۴ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۹۴۷ ریال و هر یورو نیز با ۲۷ ریال افت نسبت به روز چهارشنبه ۴۶ هزار و ۷۳۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۸۶۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۶۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۶۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۵۵ ریال، روپیه هند ۵۹۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۸۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۱۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۳۲۹ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۹۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار ۲۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۶۹۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۳۶ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۸۹ ریال، روبل روسیه ۶۷۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۱۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۸۸۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۸۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۶۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۸ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۸۲۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۹۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۹۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۳۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۴۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۹۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۰۹ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۴۸۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۵۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۲۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چه روزخوبیه امروز چه بی اندازه خوشحالم که ارز، ارزون شده دستتون دردنکنه بابت کاهش قیمت
چقدر بی ذوق هستید. یه جدول کنید
نسبت به روز قبل، 50 تومان کاهش داشته است....واقعا آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه...
پراید شد 60 میلیون....
جناب اقای همتی در سخنرانیهای قبل فرمودید ارز را پایین می اوریم ووپایین نگه میداریم پس چطور شد قیمت بلا موند
اول دوهزار تومان می برن بالا بعد 500 کاهش میدن که مردم شاکر باشند چه مردم قدردانی داریم
دلار رو 50تومن ارزونش کردن بروحالشوببر ماچقدرخوشحالیم دست مسولین درد نکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر