بازدید 11676
۶

آجیل شب یلدا کیلویی چند؟

قیمت مصوبی برای آجیل وجود ندارد و عرضه و تقاضا، نرخ ارز و مقدار صادرات، قیمت را تعیین می‌کند. در حال حاضر قیمت آجیل نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد ارزان‌تر شده‌ است و برای شب یلدا قیمت کف آجیل ۷۰هزار تومان و سقف آن نیز ۱۰۰هزار تومان است. البته این مقادیر برای برخی مشتری‌ها متفاوت است.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 19 December 2019

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: قیمت آجیل نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کمتر شده‌ و برای شب یلدا قیمت هر کیلوگرم از این محصول به طور میانگین ۷۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گزارش «تابناک»، مصطفی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولید آجیل نسبت به سال گذشته بهتر و حدود ۶۰ درصد افزایش یافته‌ است. علاوه بر این صادرات هم نسبت به سال گذشته کمتر و این دو موضوع باعث شده که اجناس نیز نسبت به سال گذشته ارزان‌تر شود. به نظر می‌رسد استقبال مردم نیز امسال بهتر از سال گذشته باشد.

وی ادامه داد: قیمت مصوبی برای آجیل وجود ندارد و عرضه و تقاضا، نرخ ارز و مقدار صادرات، قیمت را تعیین می‌کند. در حال حاضر قیمت آجیل نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد ارزان‌تر شده‌ است و برای شب یلدا قیمت کف آجیل ۷۰هزار تومان و سقف آن نیز ۱۰۰هزار تومان است. البته این مقادیر برای برخی مشتری‌ها متفاوت است.

احمدی تصریح کرد: برخی مشتری‌ها آجیل ارزان‌تر می‌خواهند که از نخودچی و باسلوق بیشتری استفاده می‌شود و قیمت آن کمتر از ۷۰هزارتومان است اما برخی نیز درخواست آجیل با مغز بیشتری دارند که طبیعتا قیمت آن از ۱۰۰هزار تومان بیشتر خواهد شد. اما نرخ آجیل برای عموم مردم بین ۷۰ تا ۱۰۰هزار تومان است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می‌توانند گران‌فروشی را اطلاع دهند، گفت: اتحادیه آجیل و خشکبار در این ایام همکاری نزدیکی با بازرسی اتاق اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت دارد و مردم می‌توانند گران‌فروشی در این خصوص را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند. همچنین می‌توانند با شماره ۳۳۱۱۲۳۱۳ که شماره اتحادیه است، تماس گرفته و گران‌فروشی را اطلاع دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
کیلویی 100 هزار تومان، دونه ای چند در میاد؟!!
کجا به این قیمت میدن ما هم بریم بخریم ؟ آهان فکر کنم محله یه نفر که گفته بود بیایید از محله ما بخرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
خخخخخخخ
زهرمارازاین بهتراست
پالادیوم 135
مردم نون ندارن بخورن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار